graag tips..quote:
jij krijgt binnekort een pak rammelquote:
ik verdien meer als jij zonder werken dus wat heb je het over?quote:Op donderdag 24 september 2009 14:33 schreef Moozzie het volgende:
Ga gewoon werken dan hoef je niet bang te zijn dat je collega's je horen gamen
quote:
En datquote:
quote:
grappig, hier heb jij een soort status.quote:
Je komt over als een bondkraagje.quote:Op donderdag 24 september 2009 14:43 schreef Schatgraver het volgende:
[..]
grappig, hier heb jij een soort status.
maar op de straat smack ik kankerwankertjes als jou dagelijks pisventje
met je zogenaamt grappig username geloof het of niet je bent lelijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
Je zakgeld telt nietquote:Op donderdag 24 september 2009 14:35 schreef Schatgraver het volgende:
[..]
ik verdien meer als jij zonder werken dus wat heb je het over?
quote:Op donderdag 24 september 2009 14:44 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Je komt over als een bondkraagje.je komt over als een snowhomoboarderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm down for you so ride with me
My enemies your enemies
Cause you ain't never had a friend like me
Pics van je zogenaamtquote:Op donderdag 24 september 2009 14:43 schreef Schatgraver het volgende:
[..]
grappig, hier heb jij een soort status.
maar op de straat smack ik kankerwankertjes als jou dagelijks pisventje
met je zogenaamt grappig username geloof het of niet je bent lelijk
quote:
snowhomoboarder????quote:Op donderdag 24 september 2009 14:46 schreef Schatgraver het volgende:
[..]
je komt over als een snowhomoboarder
pics van je bril kknerdquote:
En jij bent weer een waardeloze kutkloon/relschopper.quote:Op donderdag 24 september 2009 14:46 schreef Schatgraver het volgende:
[..]
je komt over als een snowhomoboarder
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm down for you so ride with me
My enemies your enemies
Cause you ain't never had a friend like me
ik faal volgens een leveloze kankerfokkert, jij faald volgens een bowsquote:
die goofisch heh?quote:
de hood waar je word geknald/popt/klapt/slapped voor je brood babyquote:Op donderdag 24 september 2009 15:02 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Wat een kankertopic, mij is nog steeds niet uitgelegd wat Bimre is!
ah, dat verklaart een hoop.quote:Op donderdag 24 september 2009 15:02 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ooh, de Bijlmer duskk zielig dit, gooi maar dicht
een kikagezwel.quote:Op donderdag 24 september 2009 14:58 schreef Schatgraver het volgende:
[..]
ik faal volgens een leveloze kankerfokkert, jij faald volgens een bows
wel zielig voor je, alleen op internet zitten en zelfs daar de pispaaltje zijn.
net als op school haha deze man is een kikagezwel
dat zeg ik:quote:Op donderdag 24 september 2009 15:12 schreef Schatgraver het volgende:
ben je crip of blood ben je strapped of niet
maakt niet uit mattie, ik ben de 1e die schiet
Pics van je faald...quote:Op donderdag 24 september 2009 14:58 schreef Schatgraver het volgende:
[..]
ik faal volgens een leveloze kankerfokkert, jij faald volgens een bows
wel zielig voor je, alleen op internet zitten en zelfs daar de pispaaltje zijn.
net als op school haha deze man is een kikagezwel
amateurquote:Op donderdag 24 september 2009 15:15 schreef Sapstengel het volgende:
Ja, zaad, als je weer door een man word gekontvingerd achter het centraal station.
en van je bows?quote:
Meerdere taken voor TS? Denk niet dat hij er mee om kan gaan....quote:
Je heb gelijk.quote:Op donderdag 24 september 2009 15:22 schreef MobileSuit het volgende:
[..]
Meerdere taken voor TS? Denk niet dat hij er mee om kan gaan....
Laten we het bij 1 per keer houden...
ayequote:Op donderdag 24 september 2009 15:19 schreef jo-ep het volgende:TS heeft nog windows XP
met vista en 7 kun je het geluid per programma uit zetten
heb geen bows jij zal toch niet begrijpen poepventjequote:
quote:Op donderdag 24 september 2009 15:25 schreef Schatgraver het volgende:
[..]
heb geen bows jij zal toch niet begrijpen poepventje
Pics van je interpunctie?quote:Op donderdag 24 september 2009 15:25 schreef Schatgraver het volgende:
[..]
heb geen bows jij zal toch niet begrijpen poepventje
wat vraag wie ben je om mij vraag te vragen....quote:Op donderdag 24 september 2009 15:27 schreef MobileSuit het volgende:
[..]
Pics van je interpunctie?
Tevens: ANTWOORD OP MIJN VRAAG, KLEINE BITCH!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |