Het wordt anders vandaag. Geen toetje!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:52 schreef minilot het volgende:
Ik weet nog niet wat ik vanavond eet, omdat ik niet weet hoe laat ik vanmiddag of vanavond weg moet.
Maar mórgen heb ik tijd en maak ik een dubbelgebakken soufflé met blauwaderkaas, en eten we die met geroosterde venkel. Als toetje maak ik risotto met Valrhona-chocolade en koffielikeur en crème Chantilly met vanille.
Ha, bij jou ook weekend, dus tijd?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:55 schreef NoCigar het volgende:
Wilde eend met bramensaus, risotto met eekhoornenbrood, gegrilde groenten.
eend vind ik heerlijk, maar het is zo duurquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 17:02 schreef minilot het volgende:
[..]
Ha, bij jou ook weekend, dus tijd?
Ik moet echt eens eend leren eten, maar ik vind het zo vies!
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:07 schreef golfer het volgende:
Ik maak visrisotto met daarbij tomaten in curry en een langoustestaart.
Niksquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:07 schreef allsystemshalt het volgende:
Gelardeerd rund met broccoli en kieltjes
Geen saus? Ziet er verder smakelijk uit.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 20:03 schreef franske19 het volgende:
0,40 - 2 Duitse broodjes
1,21 - 242 g rundergehakt
0,13 - plakje cheddar
0,14 - 1 tomaat
0,12 - 1 witte ui
0.02 - 1 teen knoflook
0,25 - halve krob sla +
---------------------------------------------
2,25
Kruiden, worcestersaus, mosterd, eigeel niet meegerekend.
[ afbeelding ]
hihiquote:
Het was goddelijk, mijn lippen glimmen van het vet en zit nu *rulps* lekker uit te buiken met een biertjequote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:46 schreef Pietverdriet het volgende:
Stoofvlees, spercieboontjes, snijbonen, bloemige aardappels en stoofperen
Kwam centimeters hoger uit de oven, eenmaal aan tafel weer wat ingedaald..quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:50 schreef minilot het volgende:
[..]
Ik maak de soufflé's met blauwaderkaas als voorgerecht, met gekaramelliseerde sjalotten.
Dat lijkt me ook een keer erg leuk! Veel plezierquote:Op zondag 4 oktober 2009 11:19 schreef Heidi- het volgende:
Ik ga om 15:00 high tea-en met een vriendinLeukkkk.
Ik heb helemaal geen patat of snacks in de vriezer liggen, zelfs!quote:Op zondag 4 oktober 2009 12:19 schreef motorbloempje het volgende:
da's beter dan broodje kroket en frikadel speciaalda's wat er op dit moment nog bij ons uit de vriezer zou komen
we zijn dat ding aan het leeg-eten zodat we hem eens kunnen ontdooien
mag ik vragen hoe jij tempura maakt? ik ben er gek op maar ben bang dat ik dat niet zelf kan makenquote:Op zondag 4 oktober 2009 11:43 schreef DarkElf het volgende:
vanmorgen toast met zelfgemaakte jam en 2 perfecte eitjes
vanavond tempura: courgette, garnalen, paddestoelen en zoete ui
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |