quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:07 schreef golfer het volgende:
Ik maak visrisotto met daarbij tomaten in curry en een langoustestaart.
Niksquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:07 schreef allsystemshalt het volgende:
Gelardeerd rund met broccoli en kieltjes
Geen saus? Ziet er verder smakelijk uit.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 20:03 schreef franske19 het volgende:
0,40 - 2 Duitse broodjes
1,21 - 242 g rundergehakt
0,13 - plakje cheddar
0,14 - 1 tomaat
0,12 - 1 witte ui
0.02 - 1 teen knoflook
0,25 - halve krob sla +
---------------------------------------------
2,25
Kruiden, worcestersaus, mosterd, eigeel niet meegerekend.
[ afbeelding ]
hihiquote:
Het was goddelijk, mijn lippen glimmen van het vet en zit nu *rulps* lekker uit te buiken met een biertjequote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:46 schreef Pietverdriet het volgende:
Stoofvlees, spercieboontjes, snijbonen, bloemige aardappels en stoofperen
Kwam centimeters hoger uit de oven, eenmaal aan tafel weer wat ingedaald..quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:50 schreef minilot het volgende:
[..]
Ik maak de soufflé's met blauwaderkaas als voorgerecht, met gekaramelliseerde sjalotten.
Dat lijkt me ook een keer erg leuk! Veel plezierquote:Op zondag 4 oktober 2009 11:19 schreef Heidi- het volgende:
Ik ga om 15:00 high tea-en met een vriendinLeukkkk.
Ik heb helemaal geen patat of snacks in de vriezer liggen, zelfs!quote:Op zondag 4 oktober 2009 12:19 schreef motorbloempje het volgende:
da's beter dan broodje kroket en frikadel speciaalda's wat er op dit moment nog bij ons uit de vriezer zou komen
we zijn dat ding aan het leeg-eten zodat we hem eens kunnen ontdooien
mag ik vragen hoe jij tempura maakt? ik ben er gek op maar ben bang dat ik dat niet zelf kan makenquote:Op zondag 4 oktober 2009 11:43 schreef DarkElf het volgende:
vanmorgen toast met zelfgemaakte jam en 2 perfecte eitjes
vanavond tempura: courgette, garnalen, paddestoelen en zoete ui
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |