In ieder geval al meer dan Bush in 8 jaarquote:Op donderdag 24 september 2009 13:50 schreef BasEnAad het volgende:
Wat heeft Obama klaargespeeld eigenlijk, behalve zijn charisma?
Ah, vandaar die anti-Obama protesten en die negatieve geluiden uit de bevolking. Obama's populariteit was na 6 maanden een stuk lager dan die van Bush b.v. (en ja, dat was vóór 9/11)quote:Op donderdag 24 september 2009 13:49 schreef paulgo het volgende:
Amerika is blij met zijn nieuwe president na Bush.
quote:Op donderdag 24 september 2009 13:53 schreef Hexagon het volgende:
[..]
In ieder geval al meer dan Bush in 8 jaar
Ja okequote:Op donderdag 24 september 2009 13:58 schreef ElectricEye het volgende:
Hoppa, niet gehinderd door enige objectiviteit!
Bush had de pech dat 9/11 tijdens zijn ambtstermijn plaats vond.quote:Op donderdag 24 september 2009 14:04 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ja oke
Bush heeft wel bereikt om een enorme ravage achter te laten waar de VS nog jaren voor mag dokken. Als je het destructieve beleid ook als "bereikt" ziet dan scoort ie wel goed ja.
Niet dat ik Bush op wil hemelen (voor een flink deel een ramp voor de VS en de rest van de wereld), maar Obama kan er ook wat van hoor. Begrotingstekort van de VS al gezien? Grotendeels een erfenis van Bush, maar het is niet dat Obama er echt wat aan lijkt te doen. Die laat de FED gewoon de geldpers aanzetten om het tekort op te vangen. Dat is op termijn catastrofaal.quote:Op donderdag 24 september 2009 14:04 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ja oke
Bush heeft wel bereikt om een enorme ravage achter te laten waar de VS nog jaren voor mag dokken. Als je het destructieve beleid ook als "bereikt" ziet dan scoort ie wel goed ja.
Ja die protesten, lagen die nu aan Obama of aan de burgers zelf?quote:Op donderdag 24 september 2009 13:58 schreef ElectricEye het volgende:
[..]
Ah, vandaar die anti-Obama protesten en die negatieve geluiden uit de bevolking. Obama's populariteit was na 6 maanden een stuk lager dan die van Bush b.v. (en ja, dat was vóór 9/11)
[..]
![]()
Hoppa, niet gehinderd door enige objectiviteit!
quote:Op donderdag 24 september 2009 14:11 schreef rgras het volgende:
[..]
Bush had de pech dat 9/11 tijdens zijn ambtstermijn plaats vond.
En ook nog eens een milf.quote:Op donderdag 24 september 2009 13:57 schreef remlof het volgende:
Nebahat Albayrak heeft charisma, is vrouw en van turkse afkomst. Lijkt mij de perfecte nederlandse Obama.
Euh nee, ze is van de PVDA.quote:Op donderdag 24 september 2009 13:57 schreef remlof het volgende:
Nebahat Albayrak heeft charisma, is vrouw en van turkse afkomst. Lijkt mij de perfecte nederlandse Obama.
Ja nou niet gaan zeuren, he? Als je iemand wilt hebben die aan eisen voldoet dan kun je moeilijk met Verdonk aankomen.quote:
Áls ik komende verkiezingen PvdA stem, dan krijgt zij 'em.quote:Op donderdag 24 september 2009 13:57 schreef remlof het volgende:
In ruil voor...?quote:Op donderdag 24 september 2009 14:31 schreef Pool het volgende:
Áls ik komende verkiezingen PvdA stem, dan krijgt zij 'em.
Nou nou, niet gelijk met vooroordelen komen, he? Ik dacht meer aan een Monica Lewinsky achtige daad, dat is namelijk geen sex volgens een ex-President dus da's okquote:Op donderdag 24 september 2009 14:36 schreef Pool het volgende:
[..]
Zeg.Ik weet wel betere dingen dan mezelf eerwraak op de hals halen.
Hij is voorlopig nog niet klaar maar is aardig bezig met de zaak weer op orde brengen, als de banken hun hulp hebben terugbetaald en GM weer winst draait en het leger uit Irak is en Guantanamo gesloten , dan krijgt de wereld wel weer respect voor de USAquote:Op donderdag 24 september 2009 13:50 schreef BasEnAad het volgende:
Het moet een neger zijn?
Wat heeft Obama klaargespeeld eigenlijk, behalve zijn charisma?
Geef eens concrete voorbeelden ipv vaag nagepraat.quote:Op donderdag 24 september 2009 14:04 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ja oke
kan jij niet lezen ?quote:Op donderdag 24 september 2009 16:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[..]
Geef eens concrete voorbeelden ipv vaag nagepraat.
Staatsschuld VS op 20-01-2001: $ 5,727,776,738,304.64quote:Op donderdag 24 september 2009 16:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[..]
Nu je het zegt, ik vond Pechtold wel echt een verademing tijdens de algemene beschouwingen. Tenminste nog iemand waar gewoon redelijke taal uit komt. Hij kan ook feilloos door de onzin van andere politici heen prikken en laten zien waarom het onzin is, maar dat is allemaal oppositie voeren. Dat is iets heel anders dan als president zelf je beleid te moeten verdedigen.quote:Op donderdag 24 september 2009 14:42 schreef Dutchguy het volgende:
Ik heb liever een Nederlandse Pat Condell in de politiek. Iemand die religieuze dwingelandij aan banden legt en ridiculiseert, hetzij islamitisch of christelijk.
Nu moeten we het doen met een Wilders die gierend uit de bocht vliegt en een Pechtold die die rol zou kunnen vervullen, maar het te druk heeft met het bestrijden van Wilders en daar niet mee zal stoppen zolang zijn partij er van blijft groeien.
Verder heeft Obama niet veel meer gepresteerd dan het stevig in de schulden zetten van komende generaties.
-Het in de vernieling helpen van de economie bijvoorbeeld met zijn DSB-achtige hypotheken beleidquote:Op donderdag 24 september 2009 16:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |