Ziggy played guitar Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende: De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
Fuck zeg, hier schrik ik wel van. Kende hem van het PSV topic. Heb nooit een kwaad woord over hem gehoord, goede user, en waarschijnlijk ook een goede jongen.
DeLuna vindt me dik ;( Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende: pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
Wat een vreselijk bericht, wat al een tijd een heel bang vermoeden was blijkt nu de waarheid te zijn. Manu, ik mis je gebbetjes in de SC en je aanwezigheid, wat enorm jammer dat je er niet meer bent...
Mijn god Manu,, we gingen samen naar Barcelona, jij werd ziek, Gelukkig knapte je op, na drie maanden,,,en nu dit....ik ben er kapot van...je was veels te jong
Op donderdag 28 juni 2012 20:52 schreef Peterselieman het volgende: We hebben Sjorsduels. Saaie wedstrijden waarin niets gebeurt en die ellendig lang duren :P