SSSSSSSSSTquote:Op donderdag 24 september 2009 21:02 schreef Memmel het volgende:
Ik las laatst dat de celebs (lees Paris, Mary kate en Ashley en meer zulks) helemaal into Disney armbanden zijn, maar dan niet van plastic, maar echt. Deze lijken er een beetje op.
Oeh oeh, als Camper fans onder elkaar: Morris heeft zijn eerste paar Twins binnen! Zwart/wit gestreept met een elastieke veter. Zoooo leuk. Nog maar een jaar wachten en hij kan ze aan.
oeh i likequote:
WANT I !quote:Op donderdag 24 september 2009 20:50 schreef pinquit het volgende:
hier n zilverkleurige, maar ik vind de goudkleurige leuker qua bedels enzo.
[ afbeelding ]
memmel, ik heb geen idee? ik zocht op plaatjes van alice in wonderland en kwam ze toen tegenwat bedoel je met disney? ze zijn wel duur vind k.
ik heb nog geen cadeautje van mij gekregenquote:Op donderdag 24 september 2009 21:22 schreef pinquit het volgende:
[..]
hey! jij bent al jarig geweest e![]()
Meh. en t is nogwel de enige ookquote:Op donderdag 24 september 2009 21:29 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
ik heb nog geen cadeautje van mij gekregen
gaat zo mn mandje in waarschijnlijk
Oh, héél leuk. Hij had meteen een vriendinnetje: "Dina". A match made in heavenquote:Op donderdag 24 september 2009 21:32 schreef _evenstar_ het volgende:
Vivi, das mooi balen, hoe vond Dean het bij Taekwondo
?
rewimo Succes morgen
wat balen Vivi! Erg lullig inderdaad! Was het bij een (semi)overheidsinstelling? Want als er dan geen subsidie komt, houdt het inderdaad op, hopelijk niet voor lang!quote:Op donderdag 24 september 2009 19:53 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ja, blijkbaar. Juridisch gezien kan het natuurlijk wel, en het schijnt vaker voor te komen hoorde ik van iemand die er verstand van heeft. Maar dan nog, ik vind echt dat je het niet kan maken, zoiets.
heb ik gisteren voor schoonmoe gekocht bij etosquote:Op donderdag 24 september 2009 21:37 schreef Vivi het volgende:
[..]
Oh, héél leuk. Hij had meteen een vriendinnetje: "Dina". A match made in heavenIk zal zo even foto's plaatsen in het fototopic.
Oh, en dames, als jullie die armbanden zo leuk vinden, neem dan deze:
[ afbeelding ]
En maar 9,95.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |