quote:Op donderdag 24 september 2009 17:29 schreef 3FMaster het volgende:
Gooooooeeeeeeeeeeeeedemiddag!
[..]
Hans! Het is RamMstein: Dubbel M
Hej hallo daar !quote:Op donderdag 24 september 2009 17:29 schreef 3FMaster het volgende:
Gooooooeeeeeeeeeeeeedemiddag!
[..]
Hans! Het is RamMstein: Dubbel M
Bij ING / Postbank wel hoor, via internetbankieren komt ie dan zelf met een 'bedoeld u misschien Dhr. P. Oostbank AMSTERDAM?'quote:Op donderdag 24 september 2009 16:33 schreef Piles het volgende:
De nieuwslezer lult uit z'n nek
Naam & nummer zitten al jaren niet meer gekoppeld bij internetbankieren
Me2quote:Op donderdag 24 september 2009 18:34 schreef Barney_Stinson het volgende:
Ben nu wel helemaal verliefd op de nieuwe plaat van de Editors
Degenen die denken dat ik Weezer afkraak: jullie hebben het fout.quote:
WIe?quote:Thymen Wabeke nieuw in de nacht op 3FM
Thymen Wabeke nieuw in de nacht op 3FMThymen Wabeke is voortaan wekelijks te horen als nachtjock bij de NPS op 3FM. De 18-jarige dj zal in de nacht van zondag op maandag tussen 01:00 en 04:00 uur te horen zijn in de zendtijd van de NPS.
Thymen komt op de plek van Ajouad El Miloudi die slechts een maand een nachtprogramma op 3FM presenteerde. Hij nam eind augustus de plek over voor Daniël Lippens. El Miloudi blijft op 3FM 'The Sense Of Dance' presenteren.
"Thymen is een groot talent. Als je naar hem luistert, hoor je radio ervaring. Hij heeft het complete pakket in huis; een grote liefde voor muziek, een dijk van een stem en creativiteit. Daarnaast is hij intelligent en weet hij inhoud te brengen. Aan Thymen willen we de 3FM luisteraars graag toevertrouwen", aldus 3FM Opleidingscoördinator Timo Kamst.
Dat zeiden vele mensen waarschijnlijk ook een paar jaar geleden toen ene Domien in de nacht kwam.quote:
En een paar jaar daarvoor toen ene Giel Beelen opeens op 3FM kwam, of toen ene Gerard Ekdom opeens de legendarische Wim Rigter mocht gaan overnemen.quote:Op donderdag 24 september 2009 19:44 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Dat zeiden vele mensen waarschijnlijk ook een paar jaar geleden toen ene Domien in de nacht kwam.
Domien kende ik daarvoor ook al als DJquote:Op donderdag 24 september 2009 19:44 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Dat zeiden vele mensen waarschijnlijk ook een paar jaar geleden toen ene Domien in de nacht kwam.
quote:Op donderdag 24 september 2009 19:55 schreef Sirolf het volgende:
* Sirolf heeft vandaag nog een gouden plaat (of een andere kleur, niet helemaal op gelet) van de Vengaboys zien hangen.
En ik denk dat Michiel ook wel weet over welke plek ik het dan heb.
Nirvana denk ikquote:Op donderdag 24 september 2009 20:13 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Nog bekend met welk nummer je morgen begint?
* Againzender hoopt dat de zon daar een beetje schijntquote:Op donderdag 24 september 2009 19:55 schreef Sirolf het volgende:
En ik denk dat Michiel ook wel weet over welke plek ik het dan heb.
Mijn club uit bij de Apeldoornse GeheelOnthouders VoetbalVereniging, nou, dat wordt me een feestquote:
quote:Op donderdag 24 september 2009 20:42 schreef Againzender het volgende:
[..]
Mijn club uit bij de Apeldoornse GeheelOnthouders VoetbalVereniging, nou, dat wordt me een feest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |