nog iets minder dan 300 posts en het is zover!quote:Op donderdag 24 september 2009 10:58 schreef Onnoman het volgende:
mag hier een keer een slot op komen?
quote:Op donderdag 24 september 2009 10:58 schreef Onnoman het volgende:
Slotje op kane mag uiteraard, geen probleem.quote:Op donderdag 24 september 2009 10:58 schreef Onnoman het volgende:
Te vaak gehoord , of andere reden ?quote:Op donderdag 24 september 2009 11:06 schreef on_air het volgende:
Oh gelukkig, laat dit nou net het enige nummer van The Police zijn wat ik niet kan hebben.
Het heeft me nooit kunnen bekoren en ik vind stalker-achtige liedjes gewoon wat creepy.quote:Op donderdag 24 september 2009 11:07 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Te vaak gehoord , of andere reden ?
Negen. Die jongen is pas 22quote:
22 is zo 1996quote:
Mwah, in '97 ging het ook nog wel...quote:
Goh, dat heeft ze nog nooooit eerder gezegdquote:
Iddquote:Op donderdag 24 september 2009 11:26 schreef Againzender het volgende:
[..]
Goh, dat heeft ze nog nooooit eerder gezegd
Maar ze zei vorig jaar toch dat als haar nieuwe album slecht ontvangen zou worden ze direct zou stoppen met zingen? Nou is dat album volgens mij uitermate goed ontvangen, stopt ze alsnogquote:
quote:
quote:
Ah, wat een vaag mens is het tochquote:Op donderdag 24 september 2009 11:28 schreef Againzender het volgende:
[..]
Maar ze zei vorig jaar toch dat als haar nieuwe album slecht ontvangen zou worden ze direct zou stoppen met zingen? Nou is dat album volgens mij uitermate goed ontvangen, stopt ze alsnog
Daar zijn andere subfora voor!quote:Op donderdag 24 september 2009 11:56 schreef Againzender het volgende:
De tering, haal wat rondslingerende papieren weg hier in de keuken, zitten zeker 20 zilvervisjes onder
Ik ga geen gif gebruiken in huis, hoe krijg ik die teringbeesten weg
Hmquote:Op donderdag 24 september 2009 11:56 schreef Againzender het volgende:
De tering, haal wat rondslingerende papieren weg hier in de keuken, zitten zeker 20 zilvervisjes onder
Ik ga geen gif gebruiken in huis, hoe krijg ik die teringbeesten weg
donequote:Op donderdag 24 september 2009 12:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hm. Gadver. Ik zou zo geen oplossing weten.
Open er ff een apart topic over; komen vast goede tips.
Haha, sorryquote:Op donderdag 24 september 2009 12:43 schreef Sirolf het volgende:
Tijd om een Hans-kwartet te verhinderen!
[edit]
Ah, te laat...
Nou, dan kan je nu even stil blijvenquote:Op donderdag 24 september 2009 12:46 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Haha, sorrymuziek is ook weer te fijn vandaag
Pff idd zeg.. die plaat heb ik echt te vaak gehoordquote:Op donderdag 24 september 2009 12:47 schreef Againzender het volgende:
[..]
Nou, dan kan je nu even stil blijven
Klinkt primaquote:Op donderdag 24 september 2009 13:34 schreef -Hans- het volgende:
Was weer een feestje in de stad.. Muziek figuren die Hava Naquila Hava speelden
en veel vrouwelijk schoon. Dikke prima dus
.
Er is geen MH volgende week.quote:Op donderdag 24 september 2009 14:37 schreef -Hans- het volgende:
Blof.. hoop niet dat dit de nieuwe MH is geworden
Iddquote:Op donderdag 24 september 2009 14:26 schreef Piles het volgende:
Ik ben traag van begrip geloof ik
Is DIT de MH![]()
Ik vind er niks aan, terwijl ik dance with somebody wel heel goed vond. Dit is toch geen hitmateriaal?quote:Op donderdag 24 september 2009 14:25 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Gelukkig nu de fijne 3FM Megahit. Gloria
Oja, 90's request !quote:Op donderdag 24 september 2009 14:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Er is geen MH volgende week.
Dat was idd een bijzonder geslaagde plaatquote:Op donderdag 24 september 2009 14:46 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Ik vind er niks aan, terwijl ik dance with somebody wel heel goed vond. Dit is toch geen hitmateriaal?
Ik denkquote:Op donderdag 24 september 2009 16:25 schreef Piles het volgende:
Kinderen voor Kinderen, is het nouof
als je nog mee kunt zingen
![]()
quote:Op donderdag 24 september 2009 17:29 schreef 3FMaster het volgende:
Gooooooeeeeeeeeeeeeedemiddag!
[..]
Hans! Het is RamMstein: Dubbel M
Hej hallo daar !quote:Op donderdag 24 september 2009 17:29 schreef 3FMaster het volgende:
Gooooooeeeeeeeeeeeeedemiddag!
[..]
Hans! Het is RamMstein: Dubbel M
Bij ING / Postbank wel hoor, via internetbankieren komt ie dan zelf met een 'bedoeld u misschien Dhr. P. Oostbank AMSTERDAM?'quote:Op donderdag 24 september 2009 16:33 schreef Piles het volgende:
De nieuwslezer lult uit z'n nek
Naam & nummer zitten al jaren niet meer gekoppeld bij internetbankieren
Me2quote:Op donderdag 24 september 2009 18:34 schreef Barney_Stinson het volgende:
Ben nu wel helemaal verliefd op de nieuwe plaat van de Editors
Degenen die denken dat ik Weezer afkraak: jullie hebben het fout.quote:
WIe?quote:Thymen Wabeke nieuw in de nacht op 3FM
Thymen Wabeke nieuw in de nacht op 3FMThymen Wabeke is voortaan wekelijks te horen als nachtjock bij de NPS op 3FM. De 18-jarige dj zal in de nacht van zondag op maandag tussen 01:00 en 04:00 uur te horen zijn in de zendtijd van de NPS.
Thymen komt op de plek van Ajouad El Miloudi die slechts een maand een nachtprogramma op 3FM presenteerde. Hij nam eind augustus de plek over voor Daniël Lippens. El Miloudi blijft op 3FM 'The Sense Of Dance' presenteren.
"Thymen is een groot talent. Als je naar hem luistert, hoor je radio ervaring. Hij heeft het complete pakket in huis; een grote liefde voor muziek, een dijk van een stem en creativiteit. Daarnaast is hij intelligent en weet hij inhoud te brengen. Aan Thymen willen we de 3FM luisteraars graag toevertrouwen", aldus 3FM Opleidingscoördinator Timo Kamst.
Dat zeiden vele mensen waarschijnlijk ook een paar jaar geleden toen ene Domien in de nacht kwam.quote:
En een paar jaar daarvoor toen ene Giel Beelen opeens op 3FM kwam, of toen ene Gerard Ekdom opeens de legendarische Wim Rigter mocht gaan overnemen.quote:Op donderdag 24 september 2009 19:44 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Dat zeiden vele mensen waarschijnlijk ook een paar jaar geleden toen ene Domien in de nacht kwam.
Domien kende ik daarvoor ook al als DJquote:Op donderdag 24 september 2009 19:44 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Dat zeiden vele mensen waarschijnlijk ook een paar jaar geleden toen ene Domien in de nacht kwam.
quote:Op donderdag 24 september 2009 19:55 schreef Sirolf het volgende:
* Sirolf heeft vandaag nog een gouden plaat (of een andere kleur, niet helemaal op gelet) van de Vengaboys zien hangen.
En ik denk dat Michiel ook wel weet over welke plek ik het dan heb.
Nirvana denk ikquote:Op donderdag 24 september 2009 20:13 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Nog bekend met welk nummer je morgen begint?
* Againzender hoopt dat de zon daar een beetje schijntquote:Op donderdag 24 september 2009 19:55 schreef Sirolf het volgende:
En ik denk dat Michiel ook wel weet over welke plek ik het dan heb.
Mijn club uit bij de Apeldoornse GeheelOnthouders VoetbalVereniging, nou, dat wordt me een feestquote:
quote:Op donderdag 24 september 2009 20:42 schreef Againzender het volgende:
[..]
Mijn club uit bij de Apeldoornse GeheelOnthouders VoetbalVereniging, nou, dat wordt me een feest
Dit zijn inderdaad de wedstrijden waar wij het zwaar mee hebben.quote:Op donderdag 24 september 2009 20:43 schreef -Hans- het volgende:
[..]. Ben toch wel benieuwd naar de wedstrijd want vorig jaar tegen Volendam was het niet best
.
Mooi verhaalquote:Op donderdag 24 september 2009 20:48 schreef Againzender het volgende:
[..]
Dit zijn inderdaad de wedstrijden waar wij het zwaar mee hebben.
En Volendam is altijd een verhaal apart.... zat ooit eens in het Olympisch bij een thuiswedstrijd(!) van Volendam tegen Ajax. In Eindhoven werd al gesproken van competitievervalsing, maar na afloop stond het gewoon 1-0 voor Volendam
Nog steeds de thuiswedstrijd met de meeste bezoekers voor Volendam
ik hoef ook tot 2016 niets af te lossen van mijn hypotheek, ik zie het probleem niet echt als ik dit berichtje zo hoorquote:
Voordeel is dat we laatst al bij Heracles ook op kunstgras hebben gespeeld, dus de ondergrond vind ik geen excuusquote:Op donderdag 24 september 2009 21:04 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Mooi verhaalDaar al in Volendam nog vaak aan terug worden gedacht. Atm loopt het nog niet heel erg lekker
. Ze hebben toch wel de nodige moeite met het kunstgras, maar uiteindelijk zal Ajax wel winnen
.
Ik moest denken aan http://michielveenstra.nl/angrylog/log/151460quote:Op donderdag 24 september 2009 21:04 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik hoef ook tot 2016 niets af te lossen van mijn hypotheek, ik zie het probleem niet echt als ik dit berichtje zo hoor
Oh, wacht ff, die link had ik even niet gelegdquote:Op donderdag 24 september 2009 21:06 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik moest denken aan http://michielveenstra.nl/angrylog/log/151460
Ja, klopt! al vertelde de commentator net dat dit weer een wat afwijkend kunstgras is, oid. Naja, met zoveel kwaliteit moet je 'gewoon' winnen van AGOVV, ongeacht de ondergrondquote:Op donderdag 24 september 2009 21:05 schreef Againzender het volgende:
[..]
Voordeel is dat we laatst al bij Heracles ook op kunstgras hebben gespeeld, dus de ondergrond vind ik geen excuus
juistquote:Op donderdag 24 september 2009 21:10 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ja, klopt! al vertelde de commentator net dat dit weer iets ander kunstgras is, oid. Naja, met zoveel kwaliteit moet je 'gewoon' winnen van AGOVV, ongeacht de ondergrond.
Ik heb er de laatste tijd nogal last van dat ik eigenlijk niet naar het nieuws of het filenieuws zit te luisteren, maar als er bepaalde woorden (of plaatsen) genoemd worden dan hoor ik ze wel. Borne is er dus één van.quote:Op donderdag 24 september 2009 21:08 schreef Againzender het volgende:
[..]
Oh, wacht ff, die link had ik even niet gelegd
Vind ik ook best opvallend, dat er zo weinig goed geraden wordt. Zo moeilijk zijn ze echt niet!quote:Op donderdag 24 september 2009 21:32 schreef Marc63 het volgende:
Volgens mij weet ik minstens 90% van Michiel's introscats. Zal dan wel aan de telefoonverbinding liggen dat het zo weinig geraden wordt.
Dat hijgen was trouwens niet eens scatten, dat zit gewoon in de plaat.
Meestal zit ik dan die kandidaten uit te schelden.quote:Op donderdag 24 september 2009 21:36 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Vind ik ook best opvallend, dat er zo weinig goed geraden wordt. Zo moeilijk zijn ze echt niet!
Zijn daar ook opnames van?quote:Op donderdag 24 september 2009 21:37 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Meestal zit ik dan die kandidaten uit te schelden.
Wordt aan gewerkt...quote:
Ik was ook niet blij met mijn jeugd en jeugdfoto's.quote:Op donderdag 24 september 2009 21:44 schreef Sirolf het volgende:
Ah, Michiel is niet blij met z'n jeugdfoto op de 3FM-site...
It wasn't me!
Sounds goodquote:Op donderdag 24 september 2009 22:25 schreef Barney_Stinson het volgende:
Lekker met een biertje op de bank en dan Gloria op de radio ... het leven is goed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How can you know what things are worth if your hands don`t move `till you do a day`s work?
Ich veul mich net enne klok, want ich tik neet richtig
ik moet nog steeds een top 10 maken uit mijn overgebleven 136 nummersquote:
Yo yoquote:
Damn, dat is klote! sterkte Azquote:Op vrijdag 25 september 2009 07:18 schreef Againzender het volgende:
mijn weekend begint een dag eerder. Zit hier met een ziek kind
Morguhquote:Op vrijdag 25 september 2009 07:18 schreef peeet1 het volgende:
goedemorgen![]()
25 - 9 de ochtendkranten van Fleur & Susan @ giel 3fm
met een nieuw onderdeel koptelefoon gooien het moet niet gekker worden![]()
quote:Op vrijdag 25 september 2009 07:18 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Morguh Roelie !laatste dag @ het mooie Belgie??
Hopen dat het een beetje rustig is op de weg want het was hier in het Noorden weer een dolle boel qua verkeerquote:Op vrijdag 25 september 2009 07:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Einde van de middag weer naar Maastricht
.
Ja, we hebben wat gemist kennelijk!quote:Op vrijdag 25 september 2009 07:58 schreef -Hans- het volgende:
Giel Beelen bedreigd op de radio
Gezellig
Deze week 90's request? Je bedoelt volgende? Of mis ik iets?quote:Op vrijdag 25 september 2009 07:54 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hopen dat het een beetje rustig is op de weg want het was hier in het Noorden weer een dolle boel qua verkeer. Deze week 90's request
.
Die foto erbijquote:Op vrijdag 25 september 2009 07:58 schreef -Hans- het volgende:
Giel Beelen bedreigd op de radio
Gezellig
geen idee, maar zag laatst een foto waarvan ik dacht: wat een nepperquote:Op vrijdag 25 september 2009 08:36 schreef EdvandeBerg het volgende:
Is Opa Beelen nu een acteur of is ie echt?
quote:
Ik weet gelijk een heel goed iets voor 'Uit Het Raam!!' vanavond!quote:
mijnsinziens de stem lijkt het echtquote:Op vrijdag 25 september 2009 08:36 schreef EdvandeBerg het volgende:
Is Opa Beelen nu een acteur of is ie echt?
Hier werd er ook al over gediscussierd:quote:Op vrijdag 25 september 2009 08:42 schreef Againzender het volgende:
[..]
geen idee, maar zag laatst een foto waarvan ik dacht: wat een nepper
dat is balenquote:Op vrijdag 25 september 2009 09:00 schreef themauster het volgende:
Goedemorgengister de hele dag geen internet thuis Telfort had storing
Nope, vandaag begint de 90's request week op 3FMquote:Op vrijdag 25 september 2009 08:25 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Deze week 90's request? Je bedoelt volgende? Of mis ik iets?
In de 90's veel goede muziek gemaakt, maar vooral ook heul veel bagger. Rabbering-repertoire.![]()
[..]
Die foto erbij![]()
[ afbeelding ]
Marc-Marie Beelen
Giel Beelen is vanochtend in zijn radioshow bedreigdquote:Op vrijdag 25 september 2009 08:25 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ja, we hebben wat gemist kennelijk!
Dat kan idd netquote:Op vrijdag 25 september 2009 09:29 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
1997 dus ook een 90's plaats
Welkom terug !quote:Op vrijdag 25 september 2009 09:00 schreef themauster het volgende:
Goedemorgengister de hele dag geen internet thuis Telfort had storing
altijd aan het eind het idee dat David Bowie nog een stukje erdoor heen zingtquote:
Nee, dit is lekkerquote:Op vrijdag 25 september 2009 09:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
Achnee, gaan we weer met dit totaal NIET grappige gedoe![]()
![]()
99 van de 100 rappers zijn vaak kutquote:Op vrijdag 25 september 2009 09:54 schreef Againzender het volgende:
Zit er werkelijk iemand te wachten op die rappende sukkel
dat dus!quote:
Een van mijn all-time favoritesquote:Op vrijdag 25 september 2009 10:07 schreef 3FMaster het volgende:
Joaaaaaah
Sweet Child o mine!
* 3FMaster zingt met volle borst mee
'een stem als een scheerapparaat, maar wat een track!'quote:Op vrijdag 25 september 2009 10:07 schreef 3FMaster het volgende:
Joaaaaaah
Sweet Child o mine!
* 3FMaster zingt met volle borst mee
Een liedje dat ik nooit oversla als ik aan het drummen bent. Wat'n een track!quote:Op vrijdag 25 september 2009 10:07 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Een van mijn all-time favorites
stuur die stem dan is over mijn stompels heenquote:Op vrijdag 25 september 2009 10:08 schreef Againzender het volgende:
[..]
'een stem als een scheerapparaat, maar wat een track!'
erg goed iddquote:
Ik weet uit ervaring dat een kleine afkoelperiode van een maand meestal wel volstaat.quote:Op vrijdag 25 september 2009 10:36 schreef Sersjee het volgende:
Ik ben in staat mensen te verstoten uit mijn vrienden- en kennissenkring als ze dit geen goed nummer vinden.
quote:Op vrijdag 25 september 2009 10:47 schreef on_air het volgende:
[..]
Ik weet uit ervaring dat een kleine afkoelperiode van een maand meestal wel volstaat.
dacht ik ook te horen....quote:
* Againzender voorziet een run op de nooduitgangquote:
In huize Againzender zal er nu ook wel een staan te springenquote:
Hij is ziek, dus sowieso nogal rustig. Maar zo te zien boeit dit hem geen reet idd.quote:Op vrijdag 25 september 2009 11:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
In huize Againzender zal er nu ook wel een staan te springen. Of heb je 'm heel goed muzikaal opgevoed?
quote:Op vrijdag 25 september 2009 11:20 schreef Againzender het volgende:
[..]
Hij is ziek, dus sowieso nogal rustig. Maar zo te zien boeit dit hem geen reet idd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |