nog iets minder dan 300 posts en het is zover!quote:Op donderdag 24 september 2009 10:58 schreef Onnoman het volgende:
mag hier een keer een slot op komen?
quote:Op donderdag 24 september 2009 10:58 schreef Onnoman het volgende:
Slotje op kane mag uiteraard, geen probleem.quote:Op donderdag 24 september 2009 10:58 schreef Onnoman het volgende:
Te vaak gehoord , of andere reden ?quote:Op donderdag 24 september 2009 11:06 schreef on_air het volgende:
Oh gelukkig, laat dit nou net het enige nummer van The Police zijn wat ik niet kan hebben.
Het heeft me nooit kunnen bekoren en ik vind stalker-achtige liedjes gewoon wat creepy.quote:Op donderdag 24 september 2009 11:07 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Te vaak gehoord , of andere reden ?
Negen. Die jongen is pas 22quote:
22 is zo 1996quote:
Mwah, in '97 ging het ook nog wel...quote:
Goh, dat heeft ze nog nooooit eerder gezegdquote:
Iddquote:Op donderdag 24 september 2009 11:26 schreef Againzender het volgende:
[..]
Goh, dat heeft ze nog nooooit eerder gezegd
Maar ze zei vorig jaar toch dat als haar nieuwe album slecht ontvangen zou worden ze direct zou stoppen met zingen? Nou is dat album volgens mij uitermate goed ontvangen, stopt ze alsnogquote:
quote:
quote:
Ah, wat een vaag mens is het tochquote:Op donderdag 24 september 2009 11:28 schreef Againzender het volgende:
[..]
Maar ze zei vorig jaar toch dat als haar nieuwe album slecht ontvangen zou worden ze direct zou stoppen met zingen? Nou is dat album volgens mij uitermate goed ontvangen, stopt ze alsnog
Daar zijn andere subfora voor!quote:Op donderdag 24 september 2009 11:56 schreef Againzender het volgende:
De tering, haal wat rondslingerende papieren weg hier in de keuken, zitten zeker 20 zilvervisjes onder
Ik ga geen gif gebruiken in huis, hoe krijg ik die teringbeesten weg
Hmquote:Op donderdag 24 september 2009 11:56 schreef Againzender het volgende:
De tering, haal wat rondslingerende papieren weg hier in de keuken, zitten zeker 20 zilvervisjes onder
Ik ga geen gif gebruiken in huis, hoe krijg ik die teringbeesten weg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |