nog iets minder dan 300 posts en het is zover!quote:Op donderdag 24 september 2009 10:58 schreef Onnoman het volgende:
mag hier een keer een slot op komen?
quote:Op donderdag 24 september 2009 10:58 schreef Onnoman het volgende:
Slotje op kane mag uiteraard, geen probleem.quote:Op donderdag 24 september 2009 10:58 schreef Onnoman het volgende:
Te vaak gehoord , of andere reden ?quote:Op donderdag 24 september 2009 11:06 schreef on_air het volgende:
Oh gelukkig, laat dit nou net het enige nummer van The Police zijn wat ik niet kan hebben.
Het heeft me nooit kunnen bekoren en ik vind stalker-achtige liedjes gewoon wat creepy.quote:Op donderdag 24 september 2009 11:07 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Te vaak gehoord , of andere reden ?
Negen. Die jongen is pas 22quote:
22 is zo 1996quote:
Mwah, in '97 ging het ook nog wel...quote:
Goh, dat heeft ze nog nooooit eerder gezegdquote:
Iddquote:Op donderdag 24 september 2009 11:26 schreef Againzender het volgende:
[..]
Goh, dat heeft ze nog nooooit eerder gezegd
Maar ze zei vorig jaar toch dat als haar nieuwe album slecht ontvangen zou worden ze direct zou stoppen met zingen? Nou is dat album volgens mij uitermate goed ontvangen, stopt ze alsnogquote:
quote:
quote:
Ah, wat een vaag mens is het tochquote:Op donderdag 24 september 2009 11:28 schreef Againzender het volgende:
[..]
Maar ze zei vorig jaar toch dat als haar nieuwe album slecht ontvangen zou worden ze direct zou stoppen met zingen? Nou is dat album volgens mij uitermate goed ontvangen, stopt ze alsnog
Daar zijn andere subfora voor!quote:Op donderdag 24 september 2009 11:56 schreef Againzender het volgende:
De tering, haal wat rondslingerende papieren weg hier in de keuken, zitten zeker 20 zilvervisjes onder
Ik ga geen gif gebruiken in huis, hoe krijg ik die teringbeesten weg
Hmquote:Op donderdag 24 september 2009 11:56 schreef Againzender het volgende:
De tering, haal wat rondslingerende papieren weg hier in de keuken, zitten zeker 20 zilvervisjes onder
Ik ga geen gif gebruiken in huis, hoe krijg ik die teringbeesten weg
donequote:Op donderdag 24 september 2009 12:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hm. Gadver. Ik zou zo geen oplossing weten.
Open er ff een apart topic over; komen vast goede tips.
Haha, sorryquote:Op donderdag 24 september 2009 12:43 schreef Sirolf het volgende:
Tijd om een Hans-kwartet te verhinderen!
[edit]
Ah, te laat...
Nou, dan kan je nu even stil blijvenquote:Op donderdag 24 september 2009 12:46 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Haha, sorrymuziek is ook weer te fijn vandaag
Pff idd zeg.. die plaat heb ik echt te vaak gehoordquote:Op donderdag 24 september 2009 12:47 schreef Againzender het volgende:
[..]
Nou, dan kan je nu even stil blijven
Klinkt primaquote:Op donderdag 24 september 2009 13:34 schreef -Hans- het volgende:
Was weer een feestje in de stad.. Muziek figuren die Hava Naquila Hava speelden
en veel vrouwelijk schoon. Dikke prima dus
.
Er is geen MH volgende week.quote:Op donderdag 24 september 2009 14:37 schreef -Hans- het volgende:
Blof.. hoop niet dat dit de nieuwe MH is geworden
Iddquote:Op donderdag 24 september 2009 14:26 schreef Piles het volgende:
Ik ben traag van begrip geloof ik
Is DIT de MH![]()
Ik vind er niks aan, terwijl ik dance with somebody wel heel goed vond. Dit is toch geen hitmateriaal?quote:Op donderdag 24 september 2009 14:25 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Gelukkig nu de fijne 3FM Megahit. Gloria
Oja, 90's request !quote:Op donderdag 24 september 2009 14:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Er is geen MH volgende week.
Dat was idd een bijzonder geslaagde plaatquote:Op donderdag 24 september 2009 14:46 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Ik vind er niks aan, terwijl ik dance with somebody wel heel goed vond. Dit is toch geen hitmateriaal?
Ik denkquote:Op donderdag 24 september 2009 16:25 schreef Piles het volgende:
Kinderen voor Kinderen, is het nouof
als je nog mee kunt zingen
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |