En maar klagen dat allochtonen zich misdragenquote:Nieuwspoort berispt Hero Brinkman.
PVV-Kamerlid Hero Brinkman heeft zich dinsdagavond in perscentrum Nieuwspoort in de Tweede Kamer zodanig misdragen dat een kelner met de alarmknop achter de bar de beveiliging van de Kamer heeft gewaarschuwd.
Het bestuur van de sociëteit heeft Brinkman een mondelinge waarschuwing gegeven, de lichtste van drie sancties – de andere zijn een schriftelijke waarschuwing en ontzetting uit het lidmaatschap.
Volgens Nieuwspoortvoorzitter Max van Weezel heeft Brinkman woensdag zijn wangedrag ‘heel ruiterlijk erkend’ en zijn excuses aangeboden aan de betrokken medewerker. Die beslist pas over enkele dagen of hij dat accepteert danwel alsnog aangifte doet.
De kelner wilde Brinkman niet meer bedienen omdat die al zwaar beschonken was. Daarop heeft Brinkman zich volgens Van Weezel ‘met geweld een plaats achter de bar veroverd’. In sommige versies heeft Brinkman een klap uitgedeeld.
quote:In sommige versies heeft Brinkman een klap uitgedeeld.
En we blijven extreem-rechts maar knuffelen en pamperen. De gevestigde orde is onaantastbaar. De hoge heren in den Haag blijven maar hun zakken vullen. De baantjesjagers innen alleen maar wachtgeld op kosten van de belastingbetaler. Het is niet wat hij zegt, maar dat hij het zegt. Ik zeg: doen. Vraag niet wat het land voor jou kan doen, maar wat jij voor het land kan doen. We moeten criminaliteit keihard aanpakken. Regels zijn regels.quote:Het bestuur van de sociëteit heeft Brinkman een mondelinge waarschuwing gegeven, de lichtste van drie sancties
Hoe lang sluiten we onze ogen nog voor deze schrikbarende cijfers? Meer dan 22% van de PVV-kamerleden is gewelddadig, en dit is wellicht alleen nog maar het topje van de ijsberg!quote:PVV-Kamerlid Hero Brinkman zou dinsdagnacht klappen hebben uitgedeeld aan een barman van Nieuwspoort omdat hij geen drank meer kreeg. Dat meldt De Telegraaf donderdag.
Toen de medewerker Brinkman een bestelling weigerde, werd de PVV'er zo boos dat hij probeerde zelf drank te pakken achter de bar.
Toen de barman liet merken dat hij daar niet van gediend was, werd hij door Brinkman in het gezicht geslagen. De politicus is niet bereikbaar voor commentaar, schrijft de krant.
Dion Graus
Brinkman is niet de enige PVV'er met losse handjes. Drie jaar geleden werd bekend dat Tweede Kamerlid Dion Graus in 2002 zijn toen hoogzwangere vrouw dusdanig had mishandeld dat ze in het ziekenhuis moest worden opgenomen.
In totaal waren door verschillende mensen zes aangiftes tegen hem gedaan van zaken als mishandeling, bedreiging en stalking.
Bron: Telegraaf
Zeg, we gaan de problemen toch niet bagatelliseren hè.quote:Op donderdag 24 september 2009 10:27 schreef BasEnAad het volgende:
Dat geldt vast ook wel voor Groen LInks en de PvdD.
Altijd meteen maar weer dat relativeren he. Sluit je ogen niet voor de werkelijkheid mensen!quote:Op donderdag 24 september 2009 10:27 schreef BasEnAad het volgende:
ja, vast welquote:Op donderdag 24 september 2009 10:27 schreef BasEnAad het volgende:
Eens! Samen met hun gezinnen, want daar zit die gewelddadigheid ook al ingebakken.quote:Op donderdag 24 september 2009 10:22 schreef Hephaistos. het volgende:
Hoe lang sluiten we onze ogen nog voor deze schrikbarende cijfers? Meer dan 22% van de PVV-kamerleden is gewelddadig, en dit is wellicht alleen nog maar het topje van de ijsberg!
Stelling: Alle PVV-kamerleden zouden het land uit moeten worden gezet!
http://www.telegraaf.nl/b(...)man_ram__.html?p=2,1quote:PVV'er geeft barman ram Van onze parlementaire redactie
DEN HAAG - Het PVV-Kamerlid Hero Brinkman is in opspraak geraakt omdat hij dinsdagnacht een barman van de Haagse sociëteit Nieuwspoort zou hebben geslagen. Het incident deed zich in de kleine uurtjes voor toen de politicus geen drank meer kreeg.
Brinkman zou ruzie met de medewerker hebben gekregen toen deze hem 'nee' verkocht op een nieuwe bestelling. Daarop probeerde de PVV'er zelf achter de bar te komen om drank te pakken. Toen de barman dat wilde beletten, werd hij geslagen in zijn gezicht. Sociëteit Nieuwspoort is de ontmoetingsplek voor politici, voorlichters, bestuurders en journalisten. Brinkman was niet bereikbaar voor commentaar
http://www.tweedekamer.nl(...)an_gilbert/index.jspquote:Mijn naam is Dion Graus en sinds november 2006 zit ik voor de Partij voor de Vrijheid (PVV) in de Tweede Kamer.
Ik ga strijden tegen onfatsoen en hufterigheid die momenteel in Nederland heersen.
Het geldt zeker niet voor de PvdD. Daar is het mogelijk dat 0%, 50% of 100% van de kamerleden gewelddadig is, maar niet 22%.quote:Op donderdag 24 september 2009 10:27 schreef BasEnAad het volgende:
quote:Op donderdag 24 september 2009 10:57 schreef eleusis het volgende:
Het wordt tijd voor een belasting op waterstofperoxidekapseltjes.
Een kopbleektax.
LOLquote:Op donderdag 24 september 2009 10:57 schreef eleusis het volgende:
Het wordt tijd voor een belasting op waterstofperoxidekapseltjes.
Een kopbleektax.
Die Graus mishandelde zijn hoogzwangere vrouw, maaar hij is heus heel lief voor hondjes....quote:Op donderdag 24 september 2009 10:43 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/b(...)man_ram__.html?p=2,1
nationaliteit afpakken en zet die man het land uit.... dat soort hoort hier niet
p.s. ook vrouw, kinderen en collega's deporteren
[..]
http://www.tweedekamer.nl(...)an_gilbert/index.jsp
Was die Graus ook niet een 'rammer' ooit ?
daarom zullen ze nu na deze actie nog meer zetels krijgen.quote:Op donderdag 24 september 2009 11:02 schreef 54cm het volgende:
En wat te denken van de PVV-stemmers; als de laagopleide tokkies dat het zijn zal het me niet verbazen dat er nog een veel groter percentage geweldadig blijkt te zijn!
Bron: Spitsnieuwsquote:Hero Brinkman “erkent drankprobleem”
PVV-Tweede Kamerlid Hero Brinkman heeft „enorme spijt” dat hij zich in de nacht van dinsdag op woensdag in beschonken toestand heeft misdragen in de sociëteit van het Haagse perscentrum Nieuwspoort.
Hij heeft zijn excuses aangeboden aan de barman „die zich door mijn gedrag geïntimideerd heeft gevoeld”.
Brinkman, die politieagent is geweest, ontkent in een donderdag uitgegeven verklaring dat hij de barmedewerker heeft geslagen. Wat er wel is gebeurd, meldt hij niet. Het Kamerlid erkent verder dat hij een drankprobleem heeft. „Ik ga er hard aan werken om dit snel tot het verleden te laten behoren”, schrijft Brinkman.
Je praat alles wat krom is recht.quote:Op donderdag 24 september 2009 10:37 schreef bluespice het volgende:
Als je de hele dag aan negatieve zit te denken / alleen maar negatieve verhalen te horen krijgt dan is de kans groot dat je depri wordt.
Als je de hele dag geconfronteerd wordt met geweld door extremistische dwazen (van zowel linkse als relgieuze signatuur) dan is de kans groot dat je zelf ook gewelddadig wordt.
Dhimmi!!!quote:Op donderdag 24 september 2009 10:27 schreef BasEnAad het volgende:
ben jij ook al geweldadig dan?quote:Op donderdag 24 september 2009 10:37 schreef bluespice het volgende:
Als je de hele dag aan negatieve zit te denken / alleen maar negatieve verhalen te horen krijgt dan is de kans groot dat je depri wordt.
Als je de hele dag geconfronteerd wordt met geweld door extremistische dwazen (van zowel linkse als relgieuze signatuur) dan is de kans groot dat je zelf ook gewelddadig wordt.
Kortom, de PVV heeft het gepresteerd om met zo weinig kamerleden een gast te benoemen die zwangere vrouwen in elkaar ramt (Dhr Graus) en een alcoholist.quote:
Aziatische toestanden in het parlement, dat lijkt me wel wat.quote:Op donderdag 24 september 2009 11:42 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Kortom, de PVV heeft het gepresteerd om met zo weinig kamerleden een gast te benoemen die zwangere vrouwen in elkaar ramt (Dhr Graus) en een alcoholist.
Kan wat worden als we 30 van die minkukels hebben.
Zeg, dat is cultuur! Niet zo minachtend doen!quote:Op donderdag 24 september 2009 11:42 schreef Tijger_m het volgende:
Kortom, de PVV heeft het gepresteerd om met zo weinig kamerleden een gast te benoemen die zwangere vrouwen in elkaar ramt (Dhr Graus) en een alcoholist.
Mooi voorbeeld van onze christelijk-joodse cultuur. Ben je het ergens niet mee eens, dan gebruik je geweld.quote:Op donderdag 24 september 2009 11:44 schreef Iblis het volgende:
Zeg, dat is cultuur! Niet zo minachtend doen!
Nationale Leitcultuur! Judeo-Christelijke waardes!quote:Op donderdag 24 september 2009 11:44 schreef Iblis het volgende:
En dan doen ze niet mee aan de gemeenteraadsverkiezingen omdat ze goede kwaliteit kandidaten willen hebben en geen LPF-achtige toestanden.quote:Op donderdag 24 september 2009 11:42 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
En dat is Mr Law & Order van de PVV.quote:Op donderdag 24 september 2009 11:49 schreef Copycat het volgende:
Spijt komt altijd na de zonde bij dit soort types.
http://www.telegraaf.nl/b(...)an_aan_barman__.html
Je kunt er nu spottend over doen, maar feit is dat veel grote figuren in de Bijbel aardig met de wijn om konden gaan. Ware het niet voor de wijn geweest, was het mensen geslacht mogelijk uitgestorven:quote:Op donderdag 24 september 2009 11:47 schreef Tijger_m het volgende:
Nationale Leitcultuur! Judeo-Christelijke waardes!
Dat er dan af en toe wat gebeurt waar mensen nu vreemd van opkijken, zoals hierboven, zij zo. Ik zou het Hero ook niet te euvel duiden.quote:Genesis 19:31–39: 31 Toen zeide de eerstgeborene tot de jongste: Onze vader is oud, en er is geen man in dit land, om tot ons in te gaan, naar de wijze der ganse aarde. 32 Kom, laat ons onze vader wijn te drinken geven, en bij hem liggen, opdat wij van onze vader zaad in het leven behouden. 33 En zij gaven dien nacht haar vader wijn te drinken; en de eerstgeborene kwam, en lag bij haar vader, en hij werd het niet gewaar in haar nederliggen, noch in haar opstaan. 34 En het geschiedde des anderen daags, dat de eerstgeborene zeide tot de jongste: Zie, ik heb gisteren nacht bij mijn vader gelegen; laat ons ook dezen nacht hem wijn te drinken geven; ga dan in, lig bij hem, opdat wij van onzen vader zaad in het leven behouden. 35 En zij gaven haar vader ook dien nacht wijn te drinken, en de jongste stond op, en lag bij hem. En hij werd het niet gewaar in haar nederliggen, noch in haar opstaan. 36 En de twee dochters van Lot werden bevrucht van haar vader. 37 En de eerstgeborene baarde een zoon, en noemde zijn naam Moab; deze is de vader der Moabieten, tot op dezen dag. 38 En de jongste baarde ook een zoon, en noemde zijn naam Ben-Ammi; deze is de vader der kinderen Ammons, tot op dezen dag.
De bijbeltekst is ontleend aan de Statenvertaling 1977, © Nederlands Bijbelgenootschap 1977.
Dat incest met een borreltje op een typisch christelijke gewoonte is, wisten we toch al. Het meningsverschil is dat sommige mensen daar zo trots op zijn dat ze het zelfs in de EU-grondwet willen opnemen en anderen zich er een beetje voor schamen. Die laatsten stemmen dan ook meestal geen PVV.quote:Op donderdag 24 september 2009 11:58 schreef Iblis het volgende:
[..]
Je kunt er nu spottend over doen, maar feit is dat veel grote figuren in de Bijbel aardig met de wijn om konden gaan. Ware het niet voor de wijn geweest, was het mensen geslacht mogelijk uitgestorven:
[..]
Dat er dan af en toe wat gebeurt waar mensen nu vreemd van opkijken, zoals hierboven, zij zo. Ik zou het Hero ook niet te euvel duiden.
quote:Kijk, een echte politicus, kleur bekennen én een oplossing aandragen! Hier kunnen Balkenende en Hirsch-Balling nog een puntje aan zuigen!
Maurice, Tiel | 11:38 | 24.09.09
Harry had het dan toch slimmer bekeken, hoewel, ik weet niet hoe de serveersters er uitzien in Nieuwspoortquote:Op donderdag 24 september 2009 12:02 schreef RM-rf het volgende:
Waarschijnlijk was het ook een probleem dat de andere serveerster in Nieuwspoort die avond, de dienstdoende Barman niet te hulp kon schieten omdat die ondertussen druk bezig was met de evenzeer beschonken Harry van Bommel in een achterkamertje
Hou die spiegeling lekker voor jequote:Op donderdag 24 september 2009 11:44 schreef Iblis het volgende:
[..]
Nee, daar doet alleen de 'Linkse Elite' aan, de PVV doet het op oud-hollands stoere wijze als ze sorry zeggenquote:Op donderdag 24 september 2009 12:22 schreef Verbal het volgende:
Wat was de term ook alweer.... o ja, 'sorry-cultuur'.
V.
quote:Op donderdag 24 september 2009 12:27 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nee, daar doet alleen de 'Linkse Elite' aan, de PVV doet het op oud-hollands stoere wijze als ze sorry zeggen
quote:Kijk, een echte politicus, kleur bekennen én een oplossing aandragen! Hier kunnen Balkenende en Hirsch-Balling nog een puntje aan zuigen!
Nothing changes...de mannenbroeders van de LPF waren, als ik mij goed herinner, ook niet te beroerd om een mep uit te delen.quote:Op donderdag 24 september 2009 12:29 schreef Verbal het volgende:
Grappig... lees net voor mijn werk een oude krant uit 1994, en lees dat de CD-fractiemedewerkers na een schorsing van een paar weken weer toegang krijgen tot het gebouw van de Tweede Kamer. Ze hadden namelijk een journalist bedreigd. Typerend
V.
quote:Op donderdag 24 september 2009 12:27 schreef Asgard het volgende:
Alle PVV'ers het land uit! Stuur het leger op ze af! Kamervragen! PVV-tax! Nu mensen, voordat het te laat is!
Goed punt, ik dacht ook dat Brinkman een drankprobleem had, maar in feite is het een held die zich geen moment onbetuigd laat om aan te tonen dat hij niet islamiseert.quote:Op donderdag 24 september 2009 12:34 schreef Aloulou het volgende:
Nou beste hero, misschien toch eens wat Islamitische adviezen in de wind slaan wat alcohol betreft. Weet ook dat zodra je je best doet geen druppel meer te drinken je volgens je PVV collega's al aan het Islamiseren bent.
Een aantal kaderleden van GroenLinks waren ook niet te beroerd om her en der een bommetje te plaatsen, wat ledenmaten van rechts af te rukken of stage te lopen bij een terroristische trainingkampquote:Op donderdag 24 september 2009 12:33 schreef Tijger_m het volgende:
Nothing changes...de mannenbroeders van de LPF waren, als ik mij goed herinner, ook niet te beroerd om een mep uit te delen.
Nou gaan we niet GroenLinks demoniseren hè.quote:Op donderdag 24 september 2009 12:38 schreef bluespice het volgende:
[..]
Een aantal kaderleden van GroenLinks waren ook niet te beroerd om her en der een bommetje te plaatsen, wat ledenmaten van rechts af te rukken of stage te lopen bij een terroristische trainingkamp
Die renden met een pistool door de gang van het tweede kamer gebouw!quote:Op donderdag 24 september 2009 12:33 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nothing changes...de mannenbroeders van de LPF waren, als ik mij goed herinner, ook niet te beroerd om een mep uit te delen.
Ton Alblas.quote:Op donderdag 24 september 2009 12:33 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 24 september 2009 10:32 schreef Adfundum het volgende:
Ach, een kleine minderheid van de PVV 'ers die het voor de rest verpest.
quote:
Ach, als hij dezelfde behandeling krijgt als die criminele moslims, mag hij direct naar huis met een "foei" op zak en de mogelijkheid een vergoeding te eisen voor zijn geleden schade.quote:Op donderdag 24 september 2009 12:53 schreef OllieA het volgende:
Dat wordt minimaal 6 maanden achter de deur voor meneer Brinkman.
[..]
De Islamitische barman wilde geen alcohol serveren aan Brinkman.quote:Op donderdag 24 september 2009 12:37 schreef Iblis het volgende:
[..]
Goed punt, ik dacht ook dat Brinkman een drankprobleem had, maar in feite is het een held die zich geen moment onbetuigd laat om aan te tonen dat hij niet islamiseert.
Dat is goed om te horen. Ik woon in het buitenland dus ik kom nooit PVV'ers in het Wilders tegen.quote:Op donderdag 24 september 2009 12:57 schreef Stali het volgende:
Een kennis van mijn buurman is ook PVV-er en dat is een heel normale man hoor.
Ze zijn niet allemaal zo.
Dat denk je. Moet je ze eens zien en vooral horen als ze onder elkaar zijn.quote:Op donderdag 24 september 2009 12:57 schreef Stali het volgende:
Een kennis van mijn buurman is ook PVV-er en dat is een heel normale man hoor.
Ze zijn niet allemaal zo.
Die deed juist hele lieve dingenquote:Op donderdag 24 september 2009 12:51 schreef Montov het volgende:
Vorig jaar was er ook een incident met Mei Li Vos.
Die demoniseerde de PVV toch?quote:
Wat wil je, met haar deels Indische achtergrond.quote:Op donderdag 24 september 2009 13:10 schreef Copycat het volgende:
Die demoniseerde de PVV toch?
hey...wacht eens...Wilders heeft ook een Indonesische achtergrond, mischien is hij wel een crypto-islamist die 'Het Volk' wil islamiseren door hun drank af te nemen!quote:Op donderdag 24 september 2009 13:11 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Wat wil je, met haar deels Indische achtergrond.
Indonesië is immers de grootste moslimstaat ter wereld!!!!111111
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |