tjah, als je niet naar school gaat, dan kun je veel werkenquote:Op donderdag 24 september 2009 00:48 schreef Oldenzaal het volgende:
Ik wil werken!
Geef me werk!
Ik heb veel gewerkt afgelopen jare
Groeten!
Oldenzaal
heb je het tegen mij?quote:Op donderdag 24 september 2009 00:50 schreef onearmedman het volgende:
Een hele bladzijde persoonsgegevens?
Dat kan ik me nog wel ergens voorstellen als je er ook persoonsomschrijving, opleidingen, certificeringen en dergelijke bij doet.quote:Op donderdag 24 september 2009 00:50 schreef onearmedman het volgende:
Een hele bladzijde persoonsgegevens?
bij de overheid?quote:Op donderdag 24 september 2009 01:02 schreef rulerofdeath het volgende:
bij elk bedrijf waar ik gewerkt heb, heb ik in 1-2 regels omschreven wat ik aan werk had gedaan.
neequote:
Ja, je kon er natuurlijk moeilijk 24 jaar werkervaring op plempen.quote:Op donderdag 24 september 2009 01:02 schreef rulerofdeath het volgende:
bij elk bedrijf waar ik gewerkt heb, heb ik in 1-2 regels omschreven wat ik aan werk had gedaan.
dan denk ik wel dat je rare gezichten ziet jaquote:Op donderdag 24 september 2009 01:20 schreef Stali het volgende:
[..]
Ja, je kon er natuurlijk moeilijk 24 jaar werkervaring op plempen..
quote:Op donderdag 24 september 2009 00:48 schreef Oldenzaal het volgende:
Ik wil werken!
Geef me werk!
Ik heb veel gewerkt afgelopen jare
Groeten!
Oldenzaal
Ik. Ruim meer dan twee.quote:Op donderdag 24 september 2009 00:59 schreef onearmedman het volgende:
Sowieso ben ik benieuwd naar mensen die relevante informatie hebben van meer dan 2 pagina's. Dus niet dat je gezellig, sociaal, aardig bent etc, dat is iedereen tegenwoordig en is dus niet onderscheidend en ook niet relevant.
+1quote:Op donderdag 24 september 2009 08:04 schreef Pheno het volgende:
Je past je cv aan met relevante werkervaring, dus als je al 5 werkgevers hebt gehad en 2 stages (die niet relevant meer zijn), lekker weglaten, of met 1 regel benoemen. Ikzelf houd 2~3 paginas aan, dat wordt ook als normaal gezien. Relevante gegevens en gebruik de STAR methodiek om ze te beschrijven. Situation, Tasks, Actions, Results. Zo krijgt de recruiter een goed beeld van je. Gebruik ook dezelfde termen die zij in hun vacature gebruiken, ze scannen in een paar sec door je cv op zoek naar het gevraagde bij een vacature met grote belangstelling. Dan lezen ze echt niet alles letter voor letterIs je cv door die ronde, dan is pas de rest van belang
Lol @ cv's van 14 pagina's, alsof een werkgever dat door gaat lezen. Je moet jezelf aantrekkelijk maken met je cv, niet vermoeiend overkomen door een bijbel op te sturen.quote:Op donderdag 24 september 2009 10:34 schreef _Arthur het volgende:
Lol @ CV's van 1 pagina. Mijn CV is 14 pagina's, (krijg je er van als je veel verschillende opdrachtgevers hebt gehad).
Tot nu toe geen enkel commentaar op gehad en mijn CV komt vaak bij veel partijen te liggen. Dus don't worry :-)quote:Op donderdag 24 september 2009 10:36 schreef Bart het volgende:
Lol @ cv's van 14 pagina's, alsof een werkgever dat door gaat lezen. Je moet jezelf aantrekkelijk maken met je cv, niet vermoeiend overkomen door een bijbel op te sturen.
quote:Op donderdag 24 september 2009 00:53 schreef Synthesist het volgende:
2004-2009 - The Entertainment Group (manager)
2000/ 2004 - Acteur ( www.net69.nl)
1997/2000 - Scapino (schoenenverkoper)
1995/1997 - Winkel van sien
In de detachering kan ik me dat voorstellen. Om te solliciteren lijkt het me minder interessant.quote:Op donderdag 24 september 2009 10:40 schreef _Arthur het volgende:
[..]
Tot nu toe geen enkel commentaar op gehad en mijn CV komt vaak bij veel partijen te liggen. Dus don't worry :-)
Goed gegokt!quote:Op donderdag 24 september 2009 20:10 schreef vogeltjesdans het volgende:
In de detachering kan ik me dat voorstellen. Om te solliciteren lijkt het me minder interessant.
Beetje kansloos om dan lol@1pagina te typen, net zo goed als dat het kansloos is dat men jouw 14 pagina's veroordeelt.quote:Op donderdag 24 september 2009 10:34 schreef _Arthur het volgende:
Lol @ CV's van 1 pagina. Mijn CV is 14 pagina's, (krijg je er van als je veel verschillende opdrachtgevers hebt gehad).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |