tjah, als je niet naar school gaat, dan kun je veel werkenquote:Op donderdag 24 september 2009 00:48 schreef Oldenzaal het volgende:
Ik wil werken!
Geef me werk!
Ik heb veel gewerkt afgelopen jare
Groeten!
Oldenzaal
heb je het tegen mij?quote:Op donderdag 24 september 2009 00:50 schreef onearmedman het volgende:
Een hele bladzijde persoonsgegevens?
Dat kan ik me nog wel ergens voorstellen als je er ook persoonsomschrijving, opleidingen, certificeringen en dergelijke bij doet.quote:Op donderdag 24 september 2009 00:50 schreef onearmedman het volgende:
Een hele bladzijde persoonsgegevens?
bij de overheid?quote:Op donderdag 24 september 2009 01:02 schreef rulerofdeath het volgende:
bij elk bedrijf waar ik gewerkt heb, heb ik in 1-2 regels omschreven wat ik aan werk had gedaan.
neequote:
Ja, je kon er natuurlijk moeilijk 24 jaar werkervaring op plempen.quote:Op donderdag 24 september 2009 01:02 schreef rulerofdeath het volgende:
bij elk bedrijf waar ik gewerkt heb, heb ik in 1-2 regels omschreven wat ik aan werk had gedaan.
dan denk ik wel dat je rare gezichten ziet jaquote:Op donderdag 24 september 2009 01:20 schreef Stali het volgende:
[..]
Ja, je kon er natuurlijk moeilijk 24 jaar werkervaring op plempen..
quote:Op donderdag 24 september 2009 00:48 schreef Oldenzaal het volgende:
Ik wil werken!
Geef me werk!
Ik heb veel gewerkt afgelopen jare
Groeten!
Oldenzaal
Ik. Ruim meer dan twee.quote:Op donderdag 24 september 2009 00:59 schreef onearmedman het volgende:
Sowieso ben ik benieuwd naar mensen die relevante informatie hebben van meer dan 2 pagina's. Dus niet dat je gezellig, sociaal, aardig bent etc, dat is iedereen tegenwoordig en is dus niet onderscheidend en ook niet relevant.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |