Jij zou anders seks met mij willen?quote:Op donderdag 24 september 2009 00:42 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik heb morgen andere plannen, Zotheid.![]()
Maar wat betekent het nou?
Morgen, 13.00 uur?quote:
ZODAT ONZE OUDERS DENKEN DAT DE BUS LEEG IS TERUGGEKOMEN!!!111§§§quote:Op donderdag 24 september 2009 00:42 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Snel, allemaal verstoppen!
Wat is dat dan weer voor derderangs coverbandje?quote:Op donderdag 24 september 2009 00:45 schreef Lamon. het volgende:
Ik vind deze versie trouwens toch beter...
Ik trek die muziek écht niet, Otis, sorry.quote:Op donderdag 24 september 2009 00:45 schreef Otis2.0 het volgende:
IQM, wat vind je van dit?
Ik vind die tekst wel cool.
IQM die aan het giechelen is.quote:Op donderdag 24 september 2009 00:43 schreef IQM het volgende:
Ik heb op m'n computer een nummer van Boudewijn de Groot (weet niet meer welke) waar zijn stem opeens in overslaat.En elke keer als ik het hoor, moet ik gniffelen, gnuiven, grinniken en soms zelfs giechelen.
Ik zeg zelden weltrusten.quote:Op donderdag 24 september 2009 00:23 schreef IQM het volgende:
[..]
Wut?! Ik zweer, bij sommige users vind ik het zo stom als ik ze geen welterusten wens als ze er vandoor gaan.
quote:Op donderdag 24 september 2009 00:47 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik trek die muziek écht niet, Otis, sorry.
Matige grap van Ernie op het eind.quote:
DAT DAT KAN IN NEDERLANDquote:Op donderdag 24 september 2009 00:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zeg zelden weltrusten.
Bedoelde u: welterusten?quote:Op donderdag 24 september 2009 00:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zeg zelden weltrusten.
Nee, weltrusten.quote:
* raakt vliegtuig aan.quote:
*^&%^$%$#%#@$@$#%$E%#%quote:
DUDE!quote:
Maar als ze me lang niet ziet zet ze haar hele ipod vol country omdat het aan mij doet denkenquote:Op donderdag 24 september 2009 00:54 schreef Otis2.0 het volgende:
Mijn vriendin wordt soms wel eens gek van mijn country.
Ernie is sowieso matig. Zoals we allemaal weten is Ernie slechts de wingman van Bert.quote:Op donderdag 24 september 2009 00:51 schreef IQM het volgende:
[..]
Matige grap van Ernie op het eind.
quote:
't Is dat ik 'm nergens online kan vinden, maar anders had ik je 'Welterusten' van Mannen van de Radio laten horen.quote:Op donderdag 24 september 2009 00:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, weltrusten.
Ik spreek namelijk nooit de TE uit.
quote:Op donderdag 24 september 2009 00:56 schreef Hoogstaande het volgende:
Tering, anders laat het universum je even weten dat je niet meer mag eten 's nachts:
Stond ik mn bord af te wassen om mijn hamburgertje er op te leggen,
glipt ie uit mn handen,
probeer ik m te vangen,
knalt ie precies op het punt waar ik hem wil vangen kapot op het aanrecht,
gevolg: kankergrote, dikke snee in mn arm, gezien een stuk bord mij daar doorboorde
Ik begrijp er niet zoveel van, een paint zou de situatie enigszins kunnen verduidelijken.quote:Op donderdag 24 september 2009 00:56 schreef Hoogstaande het volgende:
Tering, anders laat het universum je even weten dat je niet meer mag eten 's nachts:
glipt ie uit mn handen,
probeer ik m te vangen,
gevolg: kankergrote, dikke snee in mn arm, gezien een stuk bord mij daar doorboorde
quote:Op donderdag 24 september 2009 00:56 schreef Hoogstaande het volgende:
glipt ie uit mn handen,
probeer ik m te vangen,
Maar liever dat nog dan een bord voor z'n kop van de zakenman.quote:Op donderdag 24 september 2009 00:56 schreef Hoogstaande het volgende:
glipt ie uit mn handen,
probeer ik m te vangen,
quote:
Ik zal het proberenquote:Op donderdag 24 september 2009 00:58 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik begrijp er niet zoveel van, een paint zou de situatie enigszins kunnen verduidelijken.
Je realiseert je dat we nu al op het punt zijn dat we niet meer op je youtubelinkjes klikken?quote:Op donderdag 24 september 2009 00:58 schreef Otis2.0 het volgende:
Maar jongens, al houd je niet van country. WTF is er nou mis met dit![]()
?
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 24 september 2009 00:58 schreef IQM het volgende:
[..]
Maar liever dat nog dan een bord voor z'n kop van de zakenman.
Leugens.quote:Op donderdag 24 september 2009 01:00 schreef IQM het volgende:
[..]
Je realiseert je dat we nu al op het punt zijn dat we niet meer op je youtubelinkjes klikken?
ELLEBOOG AFGESNEDEN!!1!!quote:Op donderdag 24 september 2009 01:00 schreef Zotheid het volgende:
[ afbeelding ]
Wat vinden van m'n foto op school?
Moet jij ook zo'n netje op je hoofd? Nee zeker?quote:Op donderdag 24 september 2009 01:00 schreef Zotheid het volgende:
[ afbeelding ]
Doet het vast goed op begrafenissen.quote:Op donderdag 24 september 2009 01:00 schreef IQM het volgende:
[..]
Boudewijn.
Maar dat zeg ik altijd als mensen iets slechts hebben meegemaakt.
quote:Zo te sterven op het water met je vleugels van papier
Zomaar drijven na 't vliegen in de wolken drijf je hier
Met je kleuren die vervagen zonder zoeken zonder vragen
Eindelijk voor altijd rusten en de bloemen die je kuste
Geuren die je hebt geweten
Alles kan je nu vergeten
Op het water wieg je heen en weer
Zo te sterven op het water met je vleugels van papier
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht
Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later
Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenblaadren wiegen
Maar zo hoog kan ik niet komen
Dus ik vlieg maar in mijn dromen
Altijd ben ik voor het leven op de vlucht
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht
Om te leven dacht ik je zou een vlinder moeten zijn
Om te vliegen heel ver weg van alle leven alle pijn
Maar ik heb niet langer hinder van jaloersheid op een vlinder
Want zelfs vlinders moeten sterven laat ik niet mijn vreugd bederven
Ik kan zonder vliegen leven
Wat zal ik nog langer geven
Om een vlinder die verdronken is in mij
Om te leven hoef ik echt geen vlinder meer te zijn
Sorry, kan ik nietquote:
quote:Op donderdag 24 september 2009 01:02 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Moet jij ook zo'n netje op je hoofd? Nee zeker?
VAN KRENTENBOL. DUS HET MAG.quote:
't Is altijd lente in de ogen van de tandartsassistente.quote:Op donderdag 24 september 2009 01:00 schreef Zotheid het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb liever m'n vinger in een snee, dan een snee in m'n vinger.quote:Op donderdag 24 september 2009 01:03 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Sorry, kan ik niet
Punt van mn post is dat ik werkelijk een diepe snee in mn arm heb, en gelukkig aan mn pink kant en niet aan mn slagaderlijke kant, want die zou dan sowieso open liggen, zo diep is de wond!
Dat is wel vet ja!quote:Op donderdag 24 september 2009 00:57 schreef Zotheid het volgende:
Qua muziek is dit natuurlijk gewoon perfectie, dat moeten jullie wel met me eens zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |