Nja, mocht dit niet mogelijk zijn, kan ze altijd nog net zolang op die foon gaan springen totdat 'ie 't niet meer doetquote:Op woensdag 23 september 2009 23:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
klinkt logisch
[..]
even vragen of ze dat wel kan...
IQM?
Neem je het nou op voor m'n moeder?!quote:Op woensdag 23 september 2009 23:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Als je geen armen hebt is het natuiurlijk extra vervelend als de telefoon steeds blijft gaan omdat je niet kan opnemen
quote:Op woensdag 23 september 2009 23:18 schreef IQM het volgende:
[..]
Hoax, mijn mama heeft helemaal geen armen, dus die kan de telefoon niet opnemen.
Nou ja, ze mag niet met volle mond praten, hè.quote:Op woensdag 23 september 2009 23:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
klinkt logisch
[..]
even vragen of ze dat wel kan...
IQM?
http://instantrimshot.com/quote:Op woensdag 23 september 2009 23:24 schreef IQM het volgende:
[..]
Neem je het nou op voor m'n moeder?!
Mooi, want dat kan ze dus zelf niet.
Zolang de zureslootbeffer nog maar blijft bestaan hebben jullie niks te vrezen.quote:Op woensdag 23 september 2009 23:23 schreef Maisnon het volgende:
Opmerking over de ondergang van de zoetwaterbever
quote:Op woensdag 23 september 2009 23:24 schreef IQM het volgende:
[..]
Whohoho ik ookquote:
Dus dan krijg ik JaniesBrownie aan de lijn als ik bel?quote:Op woensdag 23 september 2009 23:24 schreef IQM het volgende:
[..]
Kom op, ban me!quote:
Je bent lievvvv.quote:Op woensdag 23 september 2009 23:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
HIj kan niet al die chickies tegelijk te woord staan. Nu maakt ie eerst tijd voor z'n SC homies.
JaniesBrownie is al drie jaar aan de lijn.quote:Op woensdag 23 september 2009 23:25 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dus dan krijg ik JaniesBrownie aan de lijn als ik bel?
Dat zei je moeder ook toen ik over je vader begonquote:Op woensdag 23 september 2009 23:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zolang de zureslootbeffer nog maar blijft bestaan hebben jullie niks te vrezen.
Komt omdat ze anders zo vaak ontsnapte, toch Ado?quote:Op woensdag 23 september 2009 23:26 schreef IQM het volgende:
[..]
JaniesBrownie is al drie jaar aan de lijn.
Heb jij wel mijn mooie gedichtje gelezenquote:Op woensdag 23 september 2009 23:26 schreef IQM het volgende:
[..]
JaniesBrownie is al drie jaar aan de lijn.
Ik raak in de war. Ik dacht dat jij Crack_ wasquote:Op woensdag 23 september 2009 23:26 schreef Crack_ het volgende:
Hoi, ik ben Zotheid en ik ben populair
nu nog een coke snuif grap en matigheid bereikt een kritiek niveauquote:Op woensdag 23 september 2009 23:26 schreef IQM het volgende:
[..]
Komt omdat ze anders zo vaak ontsnapte, toch Ado?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |