Bron:http://www.telegraaf.nl/b(...)enaar_dochter__.htmlquote:AMSTERDAM - Een moeder heeft de moordenaar van haar vierjarige dochter snel vergeven. Sterker nog, ze vindt dat de man te zwaar is gestraft.
De Duitse oud-politieagent Andreas B. (41) had de vierjarige Leonie twee jaar geleden zulk zwaar letsel toegebracht dat het meisje bezweek. Ze was eerst heftig met een voorwerp op haar hoofd geslagen en vijf dagen later hard door elkaar geschud. Niet lang daarna overleed Leonie. Stiefvader Andreas werd daarop tot 7,5 jaar cel veroordeeld.
Ondanks de moord en het feit dat de rechter de man als 'extreem gevoelloos' omschreef, bleef de 32-jarige moeder Miriam verliefd op B. Ze vergaf hem razendsnel en gaf hem in de gevangenis zelfs haar jawoord.
Hand in hand pleitte het stel deze week voor de Duitse rechtbank om strafvermindering. De rechter heeft nog geen uitspraak gedaan in de opmerkelijke zaak.
Wonder lijkt me een ietwat wrange benaming.quote:Op woensdag 23 september 2009 23:04 schreef Filter80 het volgende:
[..]
Wonderen zijn de wereld nog niet uit, het moet niet gekker worden
Dat wijf is gewoon gestoord.quote:Op woensdag 23 september 2009 23:05 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Wonder lijkt me een ietwat wrange benaming.
quote:Op woensdag 23 september 2009 23:26 schreef OProg het volgende:
Hoe zit de rest van de situatie eigenlijk? Wat was de band tussen die vrouw en die vent precies?
Niet veel soeps dus.quote:De Duitse oud-politieagent Andreas B. (41)
nou er staat stiefvader dus neem aan dat ze toen ook al een relatie hadden.quote:Op woensdag 23 september 2009 23:26 schreef OProg het volgende:
Hoe zit de rest van de situatie eigenlijk? Wat was de band tussen die vrouw en die vent precies?
lijkt me een soort stockholm syndroomquote:Op woensdag 23 september 2009 23:06 schreef rutger05 het volgende:
Met vergeving is op zich niets mis als je zoiets op kan brengen, maar trouwen met de moordenaar van je dochtertje is walgelijk. Het lijkt mij duidelijk dat deze vrouw niet helemaal goed bij hoofd is en op erg foute mannen valt. Daar is haar dochtertje het slachtoffer van geworden.
Troost je: in Nederland zou deze gek al lang weer loslopen, waarschijnlijk op zoek naar het volgende slachtoffer.quote:Op donderdag 24 september 2009 14:09 schreef HarryP het volgende:
Slechts 7.5 jaar.
Zou toch hopen dat dat wat langer zou zijn.
je haalt me de berenwoorden uit mijn berenbek.quote:Op zaterdag 26 september 2009 00:32 schreef Trashcanman het volgende:
Doet me een beetje denken aan beren, daar doden mannetjes ook welpjes zodat mamma beer weer nieuwe kinders wil gaan maken.
Inderdaad onvoorstelbaarquote:Op donderdag 24 september 2009 10:20 schreef Swetsenegger het volgende:
Wat erg dat de nagedachtenis aan dit meisje zo bezoedeld wordt door haar moeder.
ik zeg: mensen zijn precies als beren want... eh, beren... mensen... beren... mensen. sufkut.quote:Op zaterdag 26 september 2009 00:32 schreef Trashcanman het volgende:
Doet me een beetje denken aan beren, daar doden mannetjes ook welpjes zodat mamma beer weer nieuwe kinders wil gaan maken.
ben je een kamper uit belgië of zo?quote:Op zaterdag 26 september 2009 00:52 schreef nikky het volgende:
In plaats van een ja-woord had hij van mij een mes tussen zijn ribben gehad..
Nee een boerin uit Drenthe.quote:Op zaterdag 26 september 2009 00:53 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ben je een kamper uit belgië of zo?
en nu?quote:
Hopelijk nog voordat ze zwanger wordt.quote:Op donderdag 24 september 2009 09:47 schreef uiterstaardig het volgende:
Dit gaat helemaal goedkomen.
die fijne vent van haar neemt haar ook nog wel eens een keer te grazen, als dat al niet eerder gebeurd is.
wat slecht dat je hun status koppelt aan een supermarkt. doe je wel eens boodschappen?quote:Op zaterdag 26 september 2009 02:06 schreef AAAAAA het volgende:
Je zal maar zo verraden worden door je moeder. Zal wel weer een bepaald Lidl/Aldi-milieu zijn, met dito verstand.
Ja. Bij een supermarkt waar de caissieres blond en knap zijn.quote:Op zaterdag 26 september 2009 02:13 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
wat slecht dat je hun status koppelt aan een supermarkt. doe je wel eens boodschappen?
zonder snor?quote:Op zaterdag 26 september 2009 02:17 schreef AAAAAA het volgende:
[..]
Ja. Bij een supermarkt waar de caissieres blond en knap zijn.
Als je zo gaat redeneren kan 80% van FOK wel in een gesticht.quote:Op zaterdag 26 september 2009 00:53 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ben je een kamper uit belgië of zo?
dus?quote:Op zaterdag 26 september 2009 02:27 schreef popolon het volgende:
[..]
Als je zo gaat redeneren kan 80% van FOK wel in een gesticht.
FOK! is het gesticht.quote:Op zaterdag 26 september 2009 02:27 schreef popolon het volgende:
[..]
Als je zo gaat redeneren kan 80% van FOK wel in een gesticht.
Oh als dat alles is zijn we snel klaar.quote:
ja, dus? bron?quote:Op zaterdag 26 september 2009 02:30 schreef popolon het volgende:
[..]
Oh als dat alles is zijn we snel klaar.
Dus?
quote:Op zaterdag 26 september 2009 02:06 schreef AAAAAA het volgende:
Je zal maar zo verraden worden door je moeder. Zal wel weer een bepaald Lidl/Aldi-milieu zijn, met dito verstand.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |