Dan wil ik niet weten hoe jij bent wanneer je fit bentquote:
Kom op,, we hebben geen hulp nodig... wat een dom kind zegquote:Op donderdag 24 september 2009 16:25 schreef naatje_1 het volgende:
grote wiskundige murp, kom eens helpen![]()
Een nieuw licht op de 2x de helft zaak
Ik puzzel nooit,, me moeder deed het altijdquote:Op donderdag 24 september 2009 16:33 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Dat is wel geniaal. Nog nooit aan gedacht.
ik heb een slotje nodigquote:Op donderdag 24 september 2009 16:35 schreef Lonker het volgende:
[..]
Kom op,, we hebben geen hulp nodig... wat een dom kind zeg
Echt hequote:
Ik heb nu iets dat hoge piefen uit de wiskunde hebben afgesproken er bij gehaald, nu kan hij het niet meer onderuit halenquote:
wasdat voor raar beest daar rechts? die ogen!quote:Op donderdag 24 september 2009 18:08 schreef Lonker het volgende:
Kijk,, mijn lieve dieren
[ afbeelding ]
Das mijn katjequote:Op donderdag 24 september 2009 18:12 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
wasdat voor raar beest daar rechts? die ogen!![]()
mooi hondje btw.![]()
![]()
quote:Op donderdag 24 september 2009 18:14 schreef Lonker het volgende:
[..]
Das mijn katje
Ze is geboren met 2 verschillende ogen en 3 zwarte stippen of haar hoofd in de vorm van een bowlinbal
David Bowie ogenquote:Op donderdag 24 september 2009 18:08 schreef Lonker het volgende:
Kijk,, mijn lieve dieren
[ afbeelding ]
dat wil je ook niet wetenquote:Op donderdag 24 september 2009 16:29 schreef justmattie het volgende:
[..]
Dan wil ik niet weten hoe jij bent wanneer je fit bent
quote:Op donderdag 24 september 2009 18:08 schreef Lonker het volgende:
Kijk,, mijn lieve dieren
[ afbeelding ]
Lief hequote:
Dat noem je toch geen raar beest.quote:Op donderdag 24 september 2009 18:12 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
wasdat voor raar beest daar rechts? die ogen!![]()
mooi hondje btw.![]()
![]()
Is ze ook doof? Dat is toch wel eens met witte dieren?quote:Op donderdag 24 september 2009 18:14 schreef Lonker het volgende:
[..]
Das mijn katje
Ze is geboren met 2 verschillende ogen en 3 zwarte stippen of haar hoofd in de vorm van een bowlinbal
Als ik haar roep komt ze nietquote:Op donderdag 24 september 2009 18:29 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Is ze ook doof? Dat is toch wel eens met witte dieren?
sorry hoor.quote:Op donderdag 24 september 2009 18:28 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Dat noem je toch geen raar beest.Dat noemt men een poezebeest.
Baggerkoningquote:
Wat is een kjektje hequote:Op donderdag 24 september 2009 18:37 schreef Lonker het volgende:
[..]
Als ik haar roep komt ze niet![]()
Maar als ik geluidje maak ( ktjektje ofzo) volgt ze me als ik me hond uitlaat
een geluidje dat lonker maakt om zn poes te roepen.quote:
Kijk,,quote:Op donderdag 24 september 2009 19:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
een geluidje dat lonker maakt om zn poes te roepen.
je inbox = vol....quote:
quote:Op donderdag 24 september 2009 19:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
een geluidje dat lonker maakt om zn poes te roepen.
quote:Op donderdag 24 september 2009 19:30 schreef justmattie het volgende:
[..]
Wat een bijdehante opmerking
Ik was bij een vriendin, en daarna gingen we varen, en dat was echt stervenskoud.quote:
Ik niet.quote:Op donderdag 24 september 2009 19:38 schreef justmattie het volgende:
Whehe wie kijkt er wel eens ''Over de kook''
Hoi DWquote:
Trev.quote:
Ratel.quote:
Ja het is herfst hequote:Op donderdag 24 september 2009 20:19 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik was bij een vriendin, en daarna gingen we varen, en dat was echt stervenskoud.
Sinds wanneer moet ik eigenlijk verantwoording afleggen aan jou?
Ik kan niet komen.quote:
En ik had alleen een vest en een shirtje aan. En een broek, ondergoed, sokken en schoenen natuurlijk.quote:Op donderdag 24 september 2009 20:22 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ja het is herfst he![]()
![]()
Sinds je dat nu dus doet![]()
Jas en deken extra mee was niet raar geweestquote:Op donderdag 24 september 2009 20:24 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
En ik had alleen een vest en een shirtje aan. En een broek, ondergoed, sokken en schoenen natuurlijk.
Ik houd er wel weer mee op.
titi is een heldquote:Op donderdag 24 september 2009 19:38 schreef justmattie het volgende:
Whehe wie kijkt er wel eens ''Over de kook''
Ik ben tussendoor niet thuis geweest ;pquote:Op donderdag 24 september 2009 20:25 schreef justmattie het volgende:
[..]
Jas en deken extra mee was niet raar geweest
Waar ben je langs gevaren?
Wat een aap is datquote:
Jutrijp...Nog nooit van gehoordquote:Op donderdag 24 september 2009 20:28 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ben tussendoor niet thuis geweest ;p
Van IJlst naar Jutrijp, naar een eiland tussen Sneek en Jutrijp, daar even gelegen en dezelfde weg weer terug. ^^
Ze doet werkelijk alles foutquote:Op donderdag 24 september 2009 20:30 schreef justmattie het volgende:
[..]
Wat een aap is datToetjes kwamen weer terug en hup in de kliko
[..]
Jutrijp...Nog nooit van gehoord
google mapsquote:Op donderdag 24 september 2009 20:30 schreef justmattie het volgende:
[..]
Wat een aap is datToetjes kwamen weer terug en hup in de kliko
[..]
Jutrijp...Nog nooit van gehoord
Nou INDERDAAD. Net als die negert, dat gaat ook niet vloeiendquote:Op donderdag 24 september 2009 20:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze doet werkelijk alles fout
Ja, maar dat was voordat i kwist dat ik volgende week niet kan werken, en ik moet ook nog naar Amorphis en m;n bas betalen.quote:Op donderdag 24 september 2009 20:44 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
En dan zeg je tegen mij dat je het jammer vind dat ik niet kan komen...![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |