Ik kan niet komen.quote:
En ik had alleen een vest en een shirtje aan. En een broek, ondergoed, sokken en schoenen natuurlijk.quote:Op donderdag 24 september 2009 20:22 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ja het is herfst he![]()
![]()
Sinds je dat nu dus doet![]()
Jas en deken extra mee was niet raar geweestquote:Op donderdag 24 september 2009 20:24 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
En ik had alleen een vest en een shirtje aan. En een broek, ondergoed, sokken en schoenen natuurlijk.
Ik houd er wel weer mee op.
titi is een heldquote:Op donderdag 24 september 2009 19:38 schreef justmattie het volgende:
Whehe wie kijkt er wel eens ''Over de kook''
Ik ben tussendoor niet thuis geweest ;pquote:Op donderdag 24 september 2009 20:25 schreef justmattie het volgende:
[..]
Jas en deken extra mee was niet raar geweest
Waar ben je langs gevaren?
Wat een aap is datquote:
Jutrijp...Nog nooit van gehoordquote:Op donderdag 24 september 2009 20:28 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ben tussendoor niet thuis geweest ;p
Van IJlst naar Jutrijp, naar een eiland tussen Sneek en Jutrijp, daar even gelegen en dezelfde weg weer terug. ^^
Ze doet werkelijk alles foutquote:Op donderdag 24 september 2009 20:30 schreef justmattie het volgende:
[..]
Wat een aap is datToetjes kwamen weer terug en hup in de kliko
[..]
Jutrijp...Nog nooit van gehoord
google mapsquote:Op donderdag 24 september 2009 20:30 schreef justmattie het volgende:
[..]
Wat een aap is datToetjes kwamen weer terug en hup in de kliko
[..]
Jutrijp...Nog nooit van gehoord
Nou INDERDAAD. Net als die negert, dat gaat ook niet vloeiendquote:Op donderdag 24 september 2009 20:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze doet werkelijk alles fout
Ja, maar dat was voordat i kwist dat ik volgende week niet kan werken, en ik moet ook nog naar Amorphis en m;n bas betalen.quote:Op donderdag 24 september 2009 20:44 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
En dan zeg je tegen mij dat je het jammer vind dat ik niet kan komen...![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
Kende hem niet, maar 27 is nog te jongquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |