Ik kan niet komen.quote:

En ik had alleen een vest en een shirtje aan. En een broek, ondergoed, sokken en schoenen natuurlijk.quote:Op donderdag 24 september 2009 20:22 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ja het is herfst he

Sinds je dat nu dus doet

Jas en deken extra mee was niet raar geweestquote:Op donderdag 24 september 2009 20:24 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
En ik had alleen een vest en een shirtje aan. En een broek, ondergoed, sokken en schoenen natuurlijk.
Ik houd er wel weer mee op.

titi is een heldquote:Op donderdag 24 september 2009 19:38 schreef justmattie het volgende:
Whehe wie kijkt er wel eens ''Over de kook''

Ik ben tussendoor niet thuis geweest ;pquote:Op donderdag 24 september 2009 20:25 schreef justmattie het volgende:
[..]
Jas en deken extra mee was niet raar geweest
Waar ben je langs gevaren?

Wat een aap is datquote:
 Toetjes kwamen weer terug en hup in de kliko
 Toetjes kwamen weer terug en hup in de kliko 
Jutrijp...Nog nooit van gehoordquote:Op donderdag 24 september 2009 20:28 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ben tussendoor niet thuis geweest ;p
Van IJlst naar Jutrijp, naar een eiland tussen Sneek en Jutrijp, daar even gelegen en dezelfde weg weer terug. ^^

Ze doet werkelijk alles foutquote:Op donderdag 24 september 2009 20:30 schreef justmattie het volgende:
[..]
Wat een aap is datToetjes kwamen weer terug en hup in de kliko
[..]
Jutrijp...Nog nooit van gehoord

google mapsquote:Op donderdag 24 september 2009 20:30 schreef justmattie het volgende:
[..]
Wat een aap is datToetjes kwamen weer terug en hup in de kliko
[..]
Jutrijp...Nog nooit van gehoord

Nou INDERDAAD. Net als die negert, dat gaat ook niet vloeiendquote:Op donderdag 24 september 2009 20:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze doet werkelijk alles fout

Ja, maar dat was voordat i kwist dat ik volgende week niet kan werken, en ik moet ook nog naar Amorphis en m;n bas betalen.quote:Op donderdag 24 september 2009 20:44 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
En dan zeg je tegen mij dat je het jammer vind dat ik niet kan komen...

Paul

Paul

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025

Kende hem niet, maar 27 is nog te jongquote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |