Oud nieuws.quote:Op donderdag 24 september 2009 10:19 schreef Maruna het volgende:
Michael Jackson Ultimate Collection 32DVD + 1CD
profit!
Met geen één echte audio cd... En tien keer de history tour op dvd, waarschijnlijk nog bootleg ook...quote:Op donderdag 24 september 2009 10:19 schreef Maruna het volgende:
Michael Jackson Ultimate Collection 32DVD + 1CD
profit!
quote:DISC 31-Private home movies the king of pop up close & personal
Pakketdienst van SLIM ?quote:Op donderdag 24 september 2009 14:17 schreef GuitarJJ het volgende:
Kwam net het witte busje langs, stop ie voor ons huis, gaat ie naar de buren
Terug in zijn busje, rijdt een stukje weg en komt erachter dat er ook nog een pakje voor mij in zijn busje lag
Die flashlightvanavond even testen!
Weer een maand wachten.quote:I have just checked the transaction list with the supplier.And i was told that the item has been missed on the way from the supplier to me.It is an accident
I will order it for you again,very sorry for the inconvenience.
Best regards,
Jack
Apache's mee bestralenquote:Op donderdag 24 september 2009 14:21 schreef Skiet het volgende:
Mijn flashlight (DX 14550) komt echt ver om de throw stand! Denk dat ik de straal nog zie na ruim 200 meter. Echt verbazingwekkend hoe fel deze is. Zeer blij mee (maar of ik hem verder echt nodig heb weet ik niet haha)
Wat denk je dat Jack al deed?quote:Op woensdag 23 september 2009 20:23 schreef Qaox het volgende:
Tyfus zeg,wat is Jack aan het kloten.
Arme jongen, is vast kut...
Anyway: Paypal is wel handig..., maar je kan er op rekenen dat ze de boel dan onderscheppen.
Gewoon een COMPLEET nieuw domein openen: dealtotal.com ofzo.
Dan gewoon niks illegaals op het PP afschrift zetten, alleen typenr...
OPGELOST =D
nou, inderdaad, zit nog steeds te wachten op antwoord, heb 'm zondag ofzo al gemaild.quote:Op donderdag 24 september 2009 15:44 schreef Semmm het volgende:
Jack reageert ook steeds trager![]()
Ik begin 'm steeds minder cool te vinden.
Ik bestel er niet meer... Dan maar DX...quote:Op donderdag 24 september 2009 16:02 schreef Mirjam het volgende:
[..]
nou, inderdaad, zit nog steeds te wachten op antwoord, heb 'm zondag ofzo al gemaild.
sja, dit is een taobao bestelling, geen idee via wie ik anders van taobao kan kopenquote:Op donderdag 24 september 2009 16:12 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Ik bestel er niet meer... Dan maar DX...
Rachel antwoordt bij mij binnen de 24u.quote:Op donderdag 24 september 2009 16:13 schreef Mirjam het volgende:
[..]
sja, dit is een taobao bestelling, geen idee via wie ik anders van taobao kan kopen
Ok, ja dat is lastig ja...quote:Op donderdag 24 september 2009 16:13 schreef Mirjam het volgende:
[..]
sja, dit is een taobao bestelling, geen idee via wie ik anders van taobao kan kopen
ik hou 't bij jack, die is goedkoper dan rachelquote:Op donderdag 24 september 2009 16:16 schreef thecuriousone het volgende:
[..]
Rachel antwoordt bij mij binnen de 24u.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |