Ga je gang zou ik zeggen, heb niet de tijd en de middelen om dat te doen nu (vandaag wat drukker dan normaalquote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:44 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Misschien iets om uit te zoeken? Ben namelijk niet bekend met Escher, al heb ik het idee dat deze geometrisch erg goed onderlegd was.
Nou ja, Escher was natuurlijk wel een man van vormen en dimensies dus het is normaal dat hij zulke vormen in zijn tekeningen gebruikt. Optische illusies, geometrische schijn-onmogelijkheden etc. waren juist zijn handelsmerk.quote:De reden dat ik het plaatje en de tekst in dit topic heb gepost, is omdat er een dodecahedron in voorkomt, en laat dat een onderdeel zijn van de grid waar het topic over gaat. De beeldspraak vind ik dan ook erg goed.
Wil jij dan ook ophouden met dit slappe gebrabbel? Waar zeg ik dat hij een spiritualist is? Ik geef alleen aan dat hij naar mijn idee geometrisch onderlegd is. Dat er hier dan ook een filosofie achter zit, wil niet zeggen dat ik ernaar op zoek ben of Escher een spiritueel iemand is ofzo. Daarom heb ik de post ook geplaatst, misschien weet iemand hier meer over Escher te vertellen.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:47 schreef Dragorius het volgende:
Nou ja, Escher was natuurlijk wel een man van vormen en dimensies dus het is normaal dat hij zulke vormen in zijn tekeningen gebruikt. Optische illusies, geometrische schijn-onmogelijkheden etc. waren juist zijn handelsmerk.
Niet vervelend bedoeld, maar het klinkt meer als dingen zoeken die er niet zijn, omdat Escher niet bekend staat/stond als spiritualist naar mijn weten.
Het reptiel, laat me denken...quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:40 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Ja ok, dat snap ik (dat heb ik vaker gehoord) maar waarom dan "het reptiel".
Er is geen basisvorm voor een reptiel, voor zover ik weet. Ze komen in groot/klein, en in verschillende vormen en kleuren etc.
Dus vandaar, wat is "het reptiel" en waar komt dat vandaan.
Niet doen wat je anderen verwijtquote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:53 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Wil jij dan ook ophouden met dit slappe gebrabbel? Waar zeg ik dat hij een spiritualist is? Ik geef alleen aan dat hij naar mijn idee geometrisch onderlegd is. Dat er hier dan ook een filosofie achter zit, wil niet zeggen dat ik ernaar op zoek ben of Escher een spiritueel iemand is ofzo. Daarom heb ik de post ook geplaatst, misschien weet iemand hier meer over Escher te vertellen.
Dat hele verhaal komt naar voren in die tekening van Escher. Sacred geometry was dan ook al bekend in de oudheid waar je het over hebt. Erg veel symboliek is hiervan afgeleid, en je bent vast wel bekend met de gulden snede, oftewel PHI. Dit is dan ook weer te vertalen naar wiskunde, waardoor de uitleg bij de foto mbt. wortels een goede logica bevat. Kennis over Sacred Geometry begint bij mij een beetje te komen, het is dan ook een vrij groot onderwerp.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:06 schreef erodome het volgende:
[..]
Het reptiel, laat me denken...
Het reptiel is natuurlijk erg oud, dat hangt toch wel samen met het begin van het leven(symbolisch gezien), een machtig wezen dat de tands des tijds heeft doorstaan, dat toen en nu heerser is van zijn domein.
Overgang tussen water en land is ook belangerijk in deze, schakel tussen het begin in het water en het overgaan naar het land.
Het reptiel(krokodilvorm) is een levende herrinering van die begintijd van het leven(ruim genomen), staat voor levensbrengende kracht(water).
Het reptiel komt veelvuldig voor in de geschiedenis in verschillende vormen, de alligator staat bv voor het kunnen intergreren van zaken, van het verteren van zaken, energiebesparing om eindeloos door te kunnen gaan.
Een flexibiliteit om de zaken binnen in je te kunnen verhapstukken, om te weten waar te handelen en waar niet.
De hagedis staat voor dromen, de kracht die daarin schuilt(verwerking van angsten, vreugde, verleden, heden en toekomst).
Slang staat voor transmutatie, de kracht van schepping, leven dood wedergeboorte.
De reptielen van zijn oudsher machtige totems, de slang in het bijzonder, ze zijn altijd bekeken met een mengeling van angst en verwondering, zoals gezegd, ze hebben de tand des tijds doorstaan, zijn levende herrineringen aan die oude tijd en volgens het spirituele hebben ze dus ook de wijsheid van die vele eeuwen in zich, zijn ze meer dan leerzaam.
Ik weet niet hoe ze in dit verhaal passen, maar ze kennen een vrij grote rol bij alle echt oude overleveringen of verwijzingen naar die oude tijd.
Thnx.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:11 schreef Bastard het volgende:
Even wat getroll en gejank opgeschoond.. Als je niet normaal en respectvol kan reageren, doe je het gewoon niet.
En het esculaapteken, van huisartsen.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:06 schreef erodome het volgende:
[..]
Het reptiel, laat me denken...
Het reptiel is natuurlijk erg oud, dat hangt toch wel samen met het begin van het leven(symbolisch gezien), een machtig wezen dat de tands des tijds heeft doorstaan, dat toen en nu heerser is van zijn domein.
Overgang tussen water en land is ook belangerijk in deze, schakel tussen het begin in het water en het overgaan naar het land.
Het reptiel(krokodilvorm) is een levende herrinering van die begintijd van het leven(ruim genomen), staat voor levensbrengende kracht(water).
Het reptiel komt veelvuldig voor in de geschiedenis in verschillende vormen, de alligator staat bv voor het kunnen intergreren van zaken, van het verteren van zaken, energiebesparing om eindeloos door te kunnen gaan.
Een flexibiliteit om de zaken binnen in je te kunnen verhapstukken, om te weten waar te handelen en waar niet.
De hagedis staat voor dromen, de kracht die daarin schuilt(verwerking van angsten, vreugde, verleden, heden en toekomst).
Slang staat voor transmutatie, de kracht van schepping, leven dood wedergeboorte.
De reptielen van zijn oudsher machtige totems, de slang in het bijzonder, ze zijn altijd bekeken met een mengeling van angst en verwondering, zoals gezegd, ze hebben de tand des tijds doorstaan, zijn levende herrineringen aan die oude tijd en volgens het spirituele hebben ze dus ook de wijsheid van die vele eeuwen in zich, zijn ze meer dan leerzaam.
Ik weet niet hoe ze in dit verhaal passen, maar ze kennen een vrij grote rol bij alle echt oude overleveringen of verwijzingen naar die oude tijd.
Voortgekomen uit de hermetische princiepes, waar artsen nu nog een eed doen op deze oude godheid.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En het esculaapteken, van huisartsen.
Nu zie ik hier ook een verband tussen het reptiel en de heilige geometrie. Bij de heilige geometrie gaat het om verandering van dimensies. Van 2D naar 3D bijvoorbeeld. Nu is het zo dat in het begin de reptielen in zee leefden en verplaatsten naar land. Dit komt voor mij over als een verandering van een dimensie.quote:Overgang tussen water en land is ook belangerijk in deze, schakel tussen het begin in het water en het overgaan naar het land.
Dat zou ook een mogelijkheid kunnen zijn. Daarom ga ik ook wat meer uitzoeken over Escher.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:56 schreef SweetSurrender het volgende:
[..]
Nu zie ik hier ook een verband tussen het reptiel en de heilige geometrie. Bij de heilige geometrie gaat het om verandering van dimensies. Van 2D naar 3D bijvoorbeeld. Nu is het zo dat in het begin de reptielen in zee leefden en verplaatsten naar land. Dit komt voor mij over als een verandering van een dimensie.
Thanks, dat van Hermes Trismegistus en de hermistische wetten wist ik niet.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:25 schreef erodome het volgende:
[..]
Voortgekomen uit de hermetische princiepes, waar artsen nu nog een eed doen op deze oude godheid.
De hermetische princiepes zijn: De wet van Mentalisme, De wet van de Correnspondentie, de wet van Vibratie, de wet van Polariteit, de wet van het Ritme, de wet van het Geslacht en de wet van Oorzaak en Gevolg.
Hermes is waar deze leerstellingen vandaan komen, bij de egyptenaren bekend als Toth, bij de romeinen als Mercurius, eigenlijk door de hele wereld heen zien we eenzelfde figuur terugkomen die deze princiepes als leerstelling heeft.
Het lijkt een universele indo-europeese godheid die onderricht gaf in astrologie en alchemie oa.
In de middeleeuwen verscheen deze godheid als Hermes Trismegistus, de drievoudige wijze en aan deze vorm hebben we de 7 hermetische wetten te danken.
Dat laatste is toch geen verandering van dimensie ?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:56 schreef SweetSurrender het volgende:
[..]
Nu zie ik hier ook een verband tussen het reptiel en de heilige geometrie. Bij de heilige geometrie gaat het om verandering van dimensies. Van 2D naar 3D bijvoorbeeld. Nu is het zo dat in het begin de reptielen in zee leefden en verplaatsten naar land. Dit komt voor mij over als een verandering van een dimensie.
Hij doelt volgens mij dan ook op de beeldspraak. Als je eerst alleen in het water kunt leven, en daarna op het land gaat leven na evolutie, dan komt er mijns inziens een extra dimensie bij. Beeldspraak is binnen symboliek erg belangrijk.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:37 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Dat laatste is toch geen verandering van dimensie ?
Dat is een verandering van leefomgeving, maar heeft niks met dimensies te maken.
Maar dan is een reptiel een beetje een vreemde eend in de bijt, de meesten zijn toch amfibisch? Die hangen dan tussen "dimensies" inquote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:40 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Hij doelt volgens mij dan ook op de beeldspraak. Als je eerst alleen in het water kunt leven, en daarna op het land gaat leven na evolutie, dan komt er mijns inziens een extra dimensie bij. Beeldspraak is binnen symboliek erg belangrijk.
Binnen de logica die ik op dit moment hanteer is dat inderdaad het geval. De vogel is dan ook niet in de lucht geboren. Net zoals dat de reptielen in het water zijn begonnen en naderhand pas op het land verder zijn gegaan.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:50 schreef Flammie het volgende:
En vogels dan toch eigenlijk ook? Vliegen en op het landZijn ook 2 dimensies dan..
Misschien zijn die amfibieen nog in de overstap van dimensie naar dimensie en zal de evolutie het uitwijzen
Ik ben volkomen het spoor bijster nuquote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:50 schreef Flammie het volgende:
En vogels dan toch eigenlijk ook? Vliegen en op het landZijn ook 2 dimensies dan..
Misschien zijn die amfibieen nog in de overstap van dimensie naar dimensie en zal de evolutie het uitwijzen
http://nl.wikipedia.org/wiki/Symboolquote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik ben volkomen het spoor bijster nu
Symboliek is mijns inziens dan ook een belangrijk onderwerp binnen TRU.quote:De cultuur wordt ook wel gezien als een groot symbolenspel waar religie, kunst, wetenschappelijke en filosofische kennis alsmede economische verschijnselen deel van uitmaken. Maar wellicht vinden we een van de meest complexe en tegelijkertijd meest gebruikte vorm van symbolen terug in de gesproken en geschreven taal.
In de reclame wordt vaak een appèl gedaan op bewuste of onbewuste kennis en begrip van symbolen om het koopgedrag van de consument te beïnvloeden.
De heilige drie-eenheid is vele malen ouder dan het christendom, je komt het in vele vormen tegen, de grote godin als jonkvrouw, moeder en oude wijze vrouw is een heel bekende, vele goden die 3 vormen hadden, een grote god, een geestevorm en een menselijke vorm, de vader, de zoon en de heilige geest dus, dat hele princiepe is zo heidens als maar kan.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Thanks, dat van Hermes Trismegistus en de hermistische wetten wist ik niet.
Dus het is eenzelfde drie-eenheid als bij het Christelijke geloof? Vader, Zoon en Heilige Geest? Of is drievoud anders bedoeld?
Daarom vind ik deze interpretatie zo interessant.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:46 schreef erodome het volgende:
[..]
De heilige drie-eenheid is vele malen ouder dan het christendom, je komt het in vele vormen tegen, de grote godin als jonkvrouw, moeder en oude wijze vrouw is een heel bekende, vele goden die 3 vormen hadden, een grote god, een geestevorm en een menselijke vorm, de vader, de zoon en de heilige geest dus, dat hele princiepe is zo heidens als maar kan.
Het komt natuurlijk een beetje van de fasen van de maan af denkt men, de groeiende maan, de volwassen maan en de afnemende maan, die staat weer voor processen in de wereld waar je deze vorm van geboorte, dood en wedergeboorte ook steeds weer tegenkomt, in het wisselen van de seizoenen, in het groeien, sterven en weer opnieuw groeien van de planten enz enz enz enz...
Newton is hier veel mee bezig geweest, en is zelfs zo ver gegaan dat hij de bijbel interpreteerde met dergelijke wiskunde. Newton is dan ook de man achter de zwaartekrachts theorie, volgens mij was hij dan ook erg bedreven mbt. geometrie en had hij dus kennis over de grid. Hierover heb ik laatst een leuke docu gezien van history channel.quote:Dit is in het kort enige uitleg over heilige geometrie.
Deze geometrie kent drie basistransformaties:
Wortel 2 = Genererende principe
Wortel 3 = Formerende principe
Wortel 5 = Regenererende principe
Dus alles is terug te voeren op de natuur en de maan, en alle geloven zijn heidens van oorsprong.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:46 schreef erodome het volgende:
[..]
De heilige drie-eenheid is vele malen ouder dan het christendom, je komt het in vele vormen tegen, de grote godin als jonkvrouw, moeder en oude wijze vrouw is een heel bekende, vele goden die 3 vormen hadden, een grote god, een geestevorm en een menselijke vorm, de vader, de zoon en de heilige geest dus, dat hele princiepe is zo heidens als maar kan.
Het komt natuurlijk een beetje van de fasen van de maan af denkt men, de groeiende maan, de volwassen maan en de afnemende maan, die staat weer voor processen in de wereld waar je deze vorm van geboorte, dood en wedergeboorte ook steeds weer tegenkomt, in het wisselen van de seizoenen, in het groeien, sterven en weer opnieuw groeien van de planten enz enz enz enz...
Dat is wat ik er ongeveer van begrepen heb ja, gebaseerd op paganisme geloof ik.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dus alles is terug te voeren op de natuur en de maan, en alle geloven zijn heidens van oorsprong.
Ja...daar komt het in het kort wel op neer.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dus alles is terug te voeren op de natuur en de maan, en alle geloven zijn heidens van oorsprong.
Fascinerend en vooral te groot om helemaal te bevatten.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:13 schreef erodome het volgende:
[..]
Ja...daar komt het in het kort wel op neer.
Het jodendom had een heel andere vorm heel vroeger, heel mystiek en met minimaal een dualistische god, kent ook zijn oorsprong in de meergodengeloven.
Het christendom is al helemaal een mengeling van vanalles, je hoeft alleen maar naar de feestdagen te kijken om dat zeker te weten, de katholieke kerk kent vele rituelen en ander gedoe die puur heidens van oorsprong zijn, de oude kerken barsten van de heidense symbolen.
De islam komt er een beetje achteraan gerend, maar kent ook zijn connecties met het heidense, bv de kaa'ba wat een huis van vele goden was, de 7 rondjes eromheen zijn ze heidens als de pest.
Maar niet alleen op de aarde en de maan, ook de zon speelt een grote rol en hierin zie je weer een drie-eenheid, de aarde, de maan en de zon die tesamen al het leven in stand houden en vormen.
Dit verhaal wordt goed uitgelegd in the da Vinci Code en Angels & Demons. Keizer Contstantijn stond namelijk bekend als vader van het huidige katholieke geloof volgens mij, en deze had een tempel waarin invloeden van veel verschillende cultuur zichtbaar zijn. Daarbij is het Christendom ook beïnvloed door astrologische kennis volgens mij, dit komt dan ook naar voren in veel onderzoeken mbt. religie en uiteraard de voorbeelden die je gaf.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:13 schreef erodome het volgende:
[..]
Ja...daar komt het in het kort wel op neer.
Het jodendom had een heel andere vorm heel vroeger, heel mystiek en met minimaal een dualistische god, kent ook zijn oorsprong in de meergodengeloven.
Het christendom is al helemaal een mengeling van vanalles, je hoeft alleen maar naar de feestdagen te kijken om dat zeker te weten, de katholieke kerk kent vele rituelen en ander gedoe die puur heidens van oorsprong zijn, de oude kerken barsten van de heidense symbolen.
De islam komt er een beetje achteraan gerend, maar kent ook zijn connecties met het heidense, bv de kaa'ba wat een huis van vele goden was, de 7 rondjes eromheen zijn ze heidens als de pest.
Maar niet alleen op de aarde en de maan, ook de zon speelt een grote rol en hierin zie je weer een drie-eenheid, de aarde, de maan en de zon die tesamen al het leven in stand houden en vormen.
quote:Newton is dan ook de man achter de zwaartekrachts theorie, volgens mij was hij dan ook erg bedreven mbt. geometrie en had hij dus kennis over de grid. Hierover heb ik laatst een leuke docu gezien van history channel.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Isaac_Newtonquote:Naar hedendaagse inzichten was Newton veel met zaken bezig die moeilijk te rijmen zijn met zijn algemeen erkende wetenschappelijke verdiensten, met name de alchemie[10][11]. Daarin verschilde Newton niet van de meeste grote geleerden van zijn tijd. Tot ver in de 18e eeuw hadden natuurfilosofen een actieve belangstelling voor alchemie en astrologie. Heden worden deze disciplines meestal onder de noemer pseudowetenschap gebracht. Newtons nagelaten persoonlijke bibliotheek bleek na inventarisatie [12] 126 boeken over alchemie [13] te bevatten, waardoor duidelijk werd dat gedurende zijn wetenschappelijke carrière Newton er ook een andere grote passie op nahield. Newton kreeg dankzij zijn reputatie op het gebied van de alchemie op instigatie van Charles Montague de betrekking van ‘warden’ (muntmeester) aan de Koninklijke Munt in Londen.
Vond ik dus ookquote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Goeie kick! Mooi topic![]()
Nu even je filmpje kijken.
Daar ben ik ook benieuwd naar dan inderdaad!quote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:20 schreef UncleScorp het volgende:
Goh nog een oud topic van Mediaconsument ... een user die destijds weggepest is door de plaatselijke huistrollen![]()
Anywayz, het volgende hoofdstuk in m'n boek van Dolores Cannon gaat over "The Keepers of the Grid". Als er iets interessants instaat post ik het hier wel.
quote:Op maandag 20 februari 2012 13:39 schreef _Led_ het volgende:
Ah, Dolores Cannon
Ik ben ook benieuwd naar wat je daarover gaat posten!
Dank ! Het onthaal op PM, DM en hier is hartverwarmend !quote:Op maandag 20 februari 2012 14:07 schreef vogeltjesdans het volgende:
Houden we de discussie wel vriendelijk lieverds? _Led_, welkom terug.
Ow is de jaarban al voorbij ?quote:Op maandag 20 februari 2012 13:39 schreef _Led_ het volgende:
Ah, Dolores Cannon
Ik ben ook benieuwd naar wat je daarover gaat posten!
Dat zou jammer zijn! Je komt hier toch niet voor de mensen die je niet mag?quote:Op maandag 20 februari 2012 15:06 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Ow is de jaarban al voorbij ?
Damn, time flies when you're having fun.
Allee nog 2 en het etterclubje is weer voltallig.
En nee, ik denk niet dat ik nog iets post
Ah komop. We staan op scherp hier tegen onrust dus doe gewoon lekker mee hierquote:Op maandag 20 februari 2012 15:06 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Ow is de jaarban al voorbij ?
Damn, time flies when you're having fun.
Allee nog 2 en het etterclubje is weer voltallig.
En nee, ik denk niet dat ik nog iets post
Speciaal voor Bastard nog eentje, mss leest ie nog ff gewoon mee ...quote:Op zondag 19 februari 2012 07:30 schreef Bastard het volgende:
Daar ben ik ook benieuwd naar dan inderdaad!
Dat zou dan betekenen dat er mensen op de hoogte moeten zijn met al die verloren kennis en er ook vandaag de dag mee moeten kunnen werken, toch?quote:Op maandag 20 februari 2012 16:58 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Speciaal voor Bastard nog eentje, mss leest ie nog ff gewoon mee ...
De Earth Grid Series zijn lang geleden stilgelegd, nl bij de vernietiging van Atlantis.
Ten tijde van Atlantis waren er ook figuren die hun macht en kennis misbruikten. Zij probeerden zich te verdiepen in Dark Matter/Dark Energy, met risico van beschadiging/vernietiging van het heelal (delen van). Daarom werd er (tegen de regels in) ingegrepen, en drastisch ...
(zij refereert voorzichtig naar onze hedendaagse LHC)
Alle informatie werd toen opgeslagen in kristallen en is dus niet verloren.
Tegenwoordig wordt er gewerkt om het grid terug te herstellen om zo ook de Aarde terug in balans te krijgen.
Dat zou ik ook wel willen weten. Wie werken eraan en hoe komen mensen aan zo'n 'baan'. En hoe doen ze dat dan.quote:Op maandag 20 februari 2012 17:22 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Dat zou dan betekenen dat er mensen op de hoogte moeten zijn met al die verloren kennis en er ook vandaag de dag mee moeten kunnen werken, toch?
In welk opzich is de aarde in onbalans eigenlijk?
En wat is dark matter en dark energy?
De Aarde is in onbalans geraakt ten tijde van Atlantis, door diegenen die de kennis misbruikten voor eigen gewin en macht. Naast het experimenteren met genetica (kruisen van mens en dier) waren zij dus ook bezig met dark matter/dark energy, wat het tegenovergestelde zou zijn van de lichtenergie. Vermits het verboden terrein blijkt te zijn wordt er dus niet echt verdere details gegeven, enkel portals en wormholes werden tussendoor genoemd.quote:As a wisdom keeper, one of my sacred duties is to return some of these sacred ancient crystals to the earth, at the time of this current shift that Mother Earth is going through.
I have in my care several very special crystals from the time of Atlantis; other wisdom keepers have others that they have been entrusted with, to return to Earth. I am told where they need to go by my elders and by Spirit. So far I have placed crystals in the Earth in sacred ceremony in Santa Fe, New Mexico, the ancient land of the Anasazi; in Sweden for the lands of the North and the Nordic countries, in Hawaii for the sacred lands and people there, in the Redwoods of California, those “grand elders” of the planet, and in the crystalline lands of Arkansas on 10-10-10, to connect in with the awakening of Atlantean crystals buried there, and to heal the sacred waters. These crystals have been prayed over, watched over, and kept safe for this time. There are many more crystals to be placed back into the earth. Soon one of the crystals in my care will return to the Waitaha people in New Zealand, and they will place their crystal back into their sacred lands.
These crystals are not placed just anywhere, but are placed in sacred areas where two ley lines cross. They must be placed at very specific locations, to strengthen the energy grid of Mother Earth, those places where the energy goes back into Mother Earth, and links up with the energy of the other crystals in place. So the energy of the crystal placed in Hawaii connects to the Redwoods, to New Mexico, to Sweden, and so forth. This grid of energy is Mother Earth’s arteries and veins, if you will. These crystals must be in place before the great shifting of the Earth happens. I have four more crystals to be placed… though I do not know yet for where they are destined. When the time is right, I will be told where each must return.
quote:Op maandag 20 februari 2012 16:43 schreef _Led_ het volgende:
Ho ho, dit is TRU, hier hoeft niks bewezen te worden.
De informatie komt van Dolores Cannon toch? Die zal het wel ergens vandaan hebben..quote:Op dinsdag 21 februari 2012 10:21 schreef UncleScorp het volgende:
"Historie waar dit vandaan komt" ?
"Gedocumenteerde groepen" ?
Blijkbaar laat je het woordje "bronnen" nog even achterwege ...
Even herinneren ...
[..]
Andere mensen dan Dolores Cannon lijken ook over een hoop informatie te beschikken.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 10:21 schreef UncleScorp het volgende:
"Historie waar dit vandaan komt" ?
"Gedocumenteerde groepen" ?
Blijkbaar laat je het woordje "bronnen" nog even achterwege ...
Even herinneren ...
[..]
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 10:26 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
De informatie komt van Dolores Cannon toch? Die zal het wel ergens vandaan hebben..
Ouder topic : Dolores Cannonquote:Dolores Cannon :
Having conducted sessions with hundreds of clients, recording the same results time and time again and spending vast amounts of time and energy verifying the authenticity of her clients’ past lives, Dolores was able to decisively conclude that her results were indeed genuine and that she had tapped into an incredible powerful source of information. As she explored further, she gradually became aware that the information she was receiving about past lives, different periods in time and a variety of other topics were not actually coming from the conscious minds of the clients she was hypnotizing.
Just as developing her technique of hypnosis came slowly and with great patience, so too did the answers to these questions. After many years of practice and investigation, Dolores eventually realized that the memories of past lives and the additional information she was receiving through clients was being supplied by a much larger, more powerful and more knowledgeable portion of her clients’ selves, which their conscious minds were completely unaware existed.
She decided to label it The Subconscious as it was a part of every person’s mind that absolutely exists, but lays just below the level of our conscious minds, observing. When contacted and communicated with, there is simply no question it cannot answer about an individual’s current life, or about any of their past lives. After developing and refining her technique over many years, replacing time-consuming and tedious induction approaches with an approach that involves the use of voice, imagery and visualization, Dolores established her technique of Quantum Healing Hypnosis, which enables direct contact and communication with the Subconscious of any individual and it can also heal instantly.
Wsl zijn er wel oude geschriften, maar ofwel zijn ze niet gevonden ofwel zijn ze vernietigd/verloren.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 10:30 schreef _Led_ het volgende:
Andere mensen dan Dolores Cannon lijken ook over een hoop informatie te beschikken.
Ik ben gewoon nieuwsgierig of er oude geschriften zijn waarin dit ook staat beschreven, en of er een langere historie is van mensen die hiermee bezig zijn of dat het een relatief recent fenomeen is.
En verder : zie [TRU FB] in november zijn we verder dan in september
Weet jij iets van activering van deze personen door de stand van ons zonnestelsel ?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 08:31 schreef UncleScorp het volgende:
Het herstel van de grid gebeurt vnl door lichtwezens, maar ook door "bewuste" mensen. Ik schrijf "bewust" omdat velen ook op een onbewuste manier hun taak hier vervullen. Zoals reeds gezegd in andere topics zijn er vele "zuivere" zielen naar hier aangetrokken om bij te staan bij de komende shift. Echter bij geboorte in een menselijk lichaam heeft ons bewustzijn/brein geen weet van deze intenties.
Maar dus ook bewuste mensen zoals bijv Little Grandmother
http://littlegrandmother.net/SHIFTINGEARTH.aspx
Zwarte magie en mind-control met zoiets wat we nu hebben als HAARP, waren ook enkele oorzaken.quote:De Aarde is in onbalans geraakt ten tijde van Atlantis, door diegenen die de kennis misbruikten voor eigen gewin en macht. Naast het experimenteren met genetica (kruisen van mens en dier) waren zij dus ook bezig met dark matter/dark energy, wat het tegenovergestelde zou zijn van de lichtenergie. Vermits het verboden terrein blijkt te zijn wordt er dus niet echt verdere details gegeven, enkel portals en wormholes werden tussendoor genoemd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |