quote:
Even in een vergiet mieteren, afspelen onder de kraan en verder klaarmaken. Studentenregel hè, als het korter dan 10 sec op de grond ligt kan je het nog prima eten.quote:Op woensdag 23 september 2009 18:43 schreef Bravebart het volgende:
Wat een held ben ik, ik gooi net al mn gesneden groente op de grondDat wordt veel chips eten vanavond om de verloren groente aan te vullen
![]()
Heb ik ook deels gedaan, maar op sommige plekken durf ik niet meer van de grond te eten, zoals bijna onder de koelkastquote:Op woensdag 23 september 2009 18:44 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Even in een vergiet mieteren, afspelen onder de kraan en verder klaarmaken. Studentenregel hè, als het korter dan 10 sec op de grond ligt kan je het nog prima eten.
Dan moet je het daar schoonmaken!quote:Op woensdag 23 september 2009 18:45 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Heb ik ook deels gedaan, maar op sommige plekken durf ik niet meer van de grond te eten, zoals bijna onder de koelkast
quote:Op woensdag 23 september 2009 18:45 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Heb ik ook deels gedaan, maar op sommige plekken durf ik niet meer van de grond te eten, zoals bijna onder de koelkast
Studentenregel is ook geen groente eten! Wees blij dat God je gered heeft, op tijd!quote:Op woensdag 23 september 2009 18:44 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Even in een vergiet mieteren, afspelen onder de kraan en verder klaarmaken. Studentenregel hè, als het korter dan 10 sec op de grond ligt kan je het nog prima eten.
Een zwarte broek is al voldoende bij dat geval. Daar doet hij nog steeds moeilijk over.quote:
Sissy.quote:Op woensdag 23 september 2009 18:45 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Je bent een meisje... dat zal dus wel meevallenquote:Op woensdag 23 september 2009 18:48 schreef L.no het volgende:
Dit is best angstaanjagend. Wat als ik zo ook word als ik op kamers ga wonen?
Ik hoop het. *ril*quote:Op woensdag 23 september 2009 18:53 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Je bent een meisje... dat zal dus wel meevallen
No problemo...quote:Op woensdag 23 september 2009 18:53 schreef L.no het volgende:
Dean is een echte man wat zelfs nog van de vuilnisbak eet als het nog net vers is.
Noooooooooou... dat zegt niet zo heel veel hoorquote:Op woensdag 23 september 2009 18:53 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Je bent een meisje... dat zal dus wel meevallen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |