Ah, heb ik ook gehad.quote:Op woensdag 23 september 2009 17:01 schreef maickeltje het volgende:
Ik zie nu zelfs dat ik wel NL 1 heb maar geen 2 en 3.
Waar kan dit aan liggen?
Ja ik denk dat er iets mis is gegaan ofzo, want ik heb als het kastje uit is wel gewoon tv.quote:Op woensdag 23 september 2009 17:05 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Ah, heb ik ook gehad.
Gewoon even bellen met Ziggo, het uitgebreide keuzemenu doorlopen () en dan krijg je een medewerkster die met 2 klikjes je abbo weer activeert..
Als het kastje uit staat, kijk je gewoon naar het oude analoge signaal. Uiteraard werkt dat altijd, dat heeft geen controle op abonnement.quote:Op woensdag 23 september 2009 17:05 schreef maickeltje het volgende:
[..]
Ja ik denk dat er iets mis is gegaan ofzo, want ik heb als het kastje uit is wel gewoon tv.
Als het kastje aan is wel nl 1 maar voor de rest niets.
"Gewoon even resetten"quote:Op woensdag 23 september 2009 17:03 schreef ruud.nl het volgende:
Wat zeiden ze bij de helpdesk van Ziggo?
Heb je Ziggo nou al gebeld? Want op dit forum blijven roepen wat er mis is heeft weinig nut.quote:Op woensdag 23 september 2009 17:07 schreef maickeltje het volgende:
Er is nu weer iets anders ipv dat hij meld dat eredivisie live niet in me pakket zit meld die
E48 fout geen Signaal.
Zelfde geld voor nl 2 etc.
Ben blij dat die nu op zwart staat zodat ik het ook 'per ongeluk' niet meer kan zien...quote:Op woensdag 23 september 2009 17:48 schreef mrSPLIFFY het volgende:
TS is nu die zender ná Hustler channel aan t kijken
Had ik gedaanquote:Op woensdag 23 september 2009 17:46 schreef svN- het volgende:
Je moet je smartcard registreren op www.ziggo.nl/smartcard
succes ermee.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |