Ah, heb ik ook gehad.quote:Op woensdag 23 september 2009 17:01 schreef maickeltje het volgende:
Ik zie nu zelfs dat ik wel NL 1 heb maar geen 2 en 3.
Waar kan dit aan liggen?
Ja ik denk dat er iets mis is gegaan ofzo, want ik heb als het kastje uit is wel gewoon tv.quote:Op woensdag 23 september 2009 17:05 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Ah, heb ik ook gehad.
Gewoon even bellen met Ziggo, het uitgebreide keuzemenu doorlopen () en dan krijg je een medewerkster die met 2 klikjes je abbo weer activeert..
Als het kastje uit staat, kijk je gewoon naar het oude analoge signaal. Uiteraard werkt dat altijd, dat heeft geen controle op abonnement.quote:Op woensdag 23 september 2009 17:05 schreef maickeltje het volgende:
[..]
Ja ik denk dat er iets mis is gegaan ofzo, want ik heb als het kastje uit is wel gewoon tv.
Als het kastje aan is wel nl 1 maar voor de rest niets.
"Gewoon even resetten"quote:Op woensdag 23 september 2009 17:03 schreef ruud.nl het volgende:
Wat zeiden ze bij de helpdesk van Ziggo?
Heb je Ziggo nou al gebeld? Want op dit forum blijven roepen wat er mis is heeft weinig nut.quote:Op woensdag 23 september 2009 17:07 schreef maickeltje het volgende:
Er is nu weer iets anders ipv dat hij meld dat eredivisie live niet in me pakket zit meld die
E48 fout geen Signaal.
Zelfde geld voor nl 2 etc.
Ben blij dat die nu op zwart staat zodat ik het ook 'per ongeluk' niet meer kan zien...quote:Op woensdag 23 september 2009 17:48 schreef mrSPLIFFY het volgende:
TS is nu die zender ná Hustler channel aan t kijken
Had ik gedaanquote:Op woensdag 23 september 2009 17:46 schreef svN- het volgende:
Je moet je smartcard registreren op www.ziggo.nl/smartcard
succes ermee.
dan heeft ie zwart beeldquote:
Absoluut wel, is totaal andere apparatuur. En werkt dus op een totaal andere manier,.quote:Op woensdag 23 september 2009 22:01 schreef marcel-o het volgende:
[..]
dan heeft ie zwart beeld![]()
even een tijd op standby laten staan, krijg je nieuwe firmware etc en werkt alles.
zo is t bij upc iig![]()
zal niet veel verschil in zitten.
Zoals ik al zei was het al gelukt.quote:Op woensdag 23 september 2009 18:58 schreef Tha_Duck het volgende:
Wat is er mis met Ziggo bellen?
Net of iemand hier op een knopje kan drukken om dit op te lossen
En niet meteen een topic openen.quote:Op donderdag 24 september 2009 00:08 schreef maickeltje het volgende:
[..]
Zoals ik al zei was het al gelukt.
Het was een kwestie van wachten ,
Ik open een topic wanneer ik denk dat het nodig isquote:Op donderdag 24 september 2009 00:28 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En niet meteen een topic openen.
Jij hebt nog geluk gehad, ik moest drie keer naar de servicebus (die gelukkig in de buurt stond die week) voordat alles werkte. Klantenservice was niet te bereiken.
Dat hebben ze me verteld toen ze me hebben opgebeld, en dan hebben ze 100% zeker gezegd, dat gesprek is ook opgenomen zo gaat dat tegenwoordig omdat je dan niets hoeft te ondertekenen.quote:Op donderdag 24 september 2009 07:34 schreef ForumGek het volgende:
Waar op de website staat trouwens dat je ALLES 2 maanden gratis krijgt? Je krijgt de eerste 2 weken sowieso een preview periode, en daarna alleen het pakket waarvoor je je aanmeld. ECHTER, wanneer je nu een TVD Totaal pakket afneemt krijg je deze de 1e 2 maanden gratis, voor Film1 &Sport1 geldt een actie van 15 euro voor 3 maanden geloof ik....
quote:Op donderdag 24 september 2009 14:05 schreef isogram het volgende:
Er zijn meer problemen met Ziggo op dit moment. Ik mis ook bepaalde zenders, zoals Politiek 24 (kanaal 503) terwijl die toch echt wél in mijn pakket zitten. De meeste andere kanalen doen het wél gewoon, dus aan een zwak signaal kan het (mijns inziens) niet liggen.
Nee (en ik zit ook niet bij Cogas).quote:Op donderdag 24 september 2009 14:06 schreef maickeltje het volgende:
Heb je zeg maar ook dat voordeel pakket genomen internet - bellen - tv?
Moet je dan nog 14.95 elke maand aan cogas betalen of dat niet?
Oke en wat ben je dan per maand kwijt als ik vragen mag?quote:Op donderdag 24 september 2009 14:11 schreef isogram het volgende:
[..]
Nee (en ik zit ook niet bij Cogas).
Ik heb er bewust voor gekozen om internet, bellen en televisie strikt gescheiden te houden, ook al kost me dat maandelijks meer geld. Ik internet via xs4all, bel gewoon via KPN en kijk tv via Ziggo. Het enige wat ik dus bij Ziggo heb is een abonnement op digitale televisie (en radio).
Dat ligt eraan welke foutmelding je krijgt. Krijg je een E19/E16 dan heeft het met je abbonementen te maken. Krijg je een E48/E52 dan ligt het vaak aan je signaal. Krijg je E33/34/37 dan is de stroom 10 seconden van je decoder afhalen meestal voldoende.quote:Op donderdag 24 september 2009 14:05 schreef isogram het volgende:
Er zijn meer problemen met Ziggo op dit moment. Ik mis ook bepaalde zenders, zoals Politiek 24 (kanaal 503) terwijl die toch echt wél in mijn pakket zitten. De meeste andere kanalen doen het wél gewoon, dus aan een zwak signaal kan het (mijns inziens) niet liggen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |