Maar dat is altijd zo... dat was de die films van de Dukes of Hazard paar jaar geleden ook zo.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 09:38 schreef Mwanatabu het volgende:
Ik ga het denk ik niet kijken. Liam Neeson
Het wordt nooit meer zo camp als het was, ook al mikken ze daarop...
There! Gewoon van afblijven, het werkt gewoon niet. Mijn jeugdsentiment wat doe jequote:Op zaterdag 24 oktober 2009 09:41 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Maar dat is altijd zo... dat was de die films van de Dukes of Hazard paar jaar geleden ook zo.
Of The Knight Rider.
Zolang ze maar van MacGyver afblijven
Och, die dingen hebben heus geen afbreuk gedaan aan mijn jeugdsentiment hoorquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 10:04 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
There! Gewoon van afblijven, het werkt gewoon niet. Mijn jeugdsentiment wat doe je
Datte dus.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 09:42 schreef Apuleius het volgende:
Dat gaat 'm niet worden, althans niet voor de mensen die het vroeger al volgden. Het is net zoiets als met een plaatje kopen, de 1e versie lijkt altijd het beste en de remix is om te huilen.
Welke Knight Rider heb jij gezien danquote:Op woensdag 23 september 2009 16:25 schreef Adolecens het volgende:
LoL, ben benieuwd![]()
Knight Rider is ook goed gelukt
Ik ook.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:34 schreef Alexxxxx het volgende:
Ben heel benieuwd....
eensquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 09:42 schreef Barney_Stinson het volgende:
Dit kan alleen maar gaan tegenvallen
Eens.quote:
Jezus christus!quote:
Not bad...quote:
Of het scenario ghehe. Maar ik heb hem, ouwe.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:46 schreef 2cv het volgende:
Yeah, right. Het is overigens HET script.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |