Ik wil hier wel even een kratje op zetten dat er harder dan 40 gereden is.quote:Op vrijdag 25 september 2009 10:39 schreef Brembo het volgende:
Het ligt zeker weer aan de ATB, onder 40 km/h een botsing.
Ik ook wel, want anders had er - lijkt mij - niet zo'n grote ravage geweest....quote:Op vrijdag 25 september 2009 10:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik wil hier wel even een kratje op zetten dat er harder dan 40 gereden is.
Die begint echt zeldzaam te worden volgens mij...quote:Op vrijdag 25 september 2009 10:57 schreef De_Hertog het volgende:
Als je toevallig Treindesign er tussen hebt staan kun je me daar heel blij mee maken
Volgens mij liggen daar 6 sporen allemaal voorzien van draadquote:Op vrijdag 25 september 2009 09:20 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Daarom vind ik het ook best knap dat ze uberhaupt al weer treinen kunnen laten rijden daar.
Serieus? Niet echt op gelet eigenlijk. Ooit gehad, uitgeleend, nooit terug gekregen..quote:Op vrijdag 25 september 2009 11:01 schreef Duvel het volgende:
[..]
Die begint echt zeldzaam te worden volgens mij...
ik ook maar dan moet de ATB ingrijpen dus 1 van de 3 reed onder de 40.....quote:Op vrijdag 25 september 2009 10:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
quote:ROERMOND - Op de Maas in Roermond is vrijdagochtend een schip tegen een pijler van een spoorbrug gevaren. Dat meldde de politie.
Het ongeval waarbij het schip de pijler schampte, gebeurde rond kwart over negen. Het lege Belgische binnenvaartschip werd slechts licht beschadigd en kon doorvaren.
De politie te water hoort de schipper om de oorzaak van de aanvaring te achterhalen. Niemand raakte gewond.
Als gevolg van de aanvaring werd het treinverkeer tussen Weert en Roermond uit voorzorg een tijd stilgelegd. Rond tien uur werd het treinverkeer hervat, aldus een woordvoerster van spoorbeheerder ProRail.
Da's een kutstreek.quote:Op vrijdag 25 september 2009 11:04 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Serieus? Niet echt op gelet eigenlijk. Ooit gehad, uitgeleend, nooit terug gekregen..
Het lijkt me helder dat hier iets mis gegaan is. Wat precies, weten we over minstens een half jaar, als het rapport uitkomt. Dus laten we nou maar niet gaan schreeuwen dat het hier of daar aan gelegen heeft.quote:Op vrijdag 25 september 2009 11:04 schreef SpeedyRich het volgende:
ik ook maar dan moet de ATB ingrijpen dus 1 van de 3 reed onder de 40.....
Iedereen weet toch dat het komt door marsmannetjes.quote:Op vrijdag 25 september 2009 11:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het lijkt me helder dat hier iets mis gegaan is. Wat precies, weten we over minstens een half jaar, als het rapport uitkomt. Dus laten we nou maar niet gaan schreeuwen dat het hier of daar aan gelegen heeft.
Zit me nu heel erg af te vragen aan wie. Gelukkig overkomt me dat tegenwoordig niet meer, maar ja, voor dat boek is het te laatquote:Op vrijdag 25 september 2009 11:12 schreef Duvel het volgende:
[..]
Da's een kutstreek.Het is een tof boek.
1 toch? alleen die machinist van die rode locquote:Op vrijdag 25 september 2009 11:21 schreef Crientj het volgende:
En nu zit ik in discussie of het 1 of 2 doden zijn, 2 toch?
Ja maar hierboven staat dat er eentje uit de trein is gehaald en later in het ziekenhuis is overleden.quote:Op vrijdag 25 september 2009 11:21 schreef Heracles25 het volgende:
[..]
1 toch? alleen die machinist van die rode loc
Kan gerust zijn dat een partij 80 km/h de ander 10 km/h maar het falen is dat er een iemand door rood rijdt lijkt me. Ander bots je niet tegen elkaar aan.quote:Op vrijdag 25 september 2009 10:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waar staat dat dan?quote:Op vrijdag 25 september 2009 11:23 schreef Crientj het volgende:
Ja maar hierboven staat dat er eentje uit de trein is gehaald en later in het ziekenhuis is overleden.
En eentje die in de trein zelf is overleden.
Dat waren de verhalen vannachtquote:Op vrijdag 25 september 2009 11:32 schreef Crientj het volgende:
k dacht dat ik dat op de FP had gelezen. Zal wel weer zo zijn.
Nee. Die andere leeft gewoon nogquote:Op vrijdag 25 september 2009 13:30 schreef knars het volgende:
Zal wel vergelijkbaar zijn met het al dan niet doodverklaren van iemand. Michael Jackson is ook thuis overleden en in het ziekenhuis pas doodverklaard.
Dat is dan ook weer niet helemaal waarquote:Op vrijdag 25 september 2009 13:45 schreef knars het volgende:
Precies, er zijn dan ook geen twee Michael Jacksons doodverklaard.
Ik was om 9.11 in Sittard vertrokken en was ook in Roermond gestrand. Half uur later ging de trein gelukkig wel verder maar door nog eens een extra kwartier vertraging was mijn aansluiting ri. Breda ook al pleitte in Eindhoven. Ik heb maar een geld terug bij vertragingsformulier gepakt en ben omgedraaid. Mijn college was ook al zo'n beetje begonnen om die tijd.quote:Op vrijdag 25 september 2009 11:11 schreef LangzaamSprinten het volgende:
Ik ben zojuist helaas niet verder gekomen dan Roermond, Was op weg naar Eindhoven. Om te wachten op eventuele bussen of een weer rijdende trein was de moeite niet, mijn les had ik dan toch niet gehaald.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |