vandaar mijn tja ..quote:Op woensdag 23 september 2009 21:26 schreef Tanjaa het volgende:
Nieuwe vraag? T duurt nu al een half uur..
jeuj!quote:Op woensdag 23 september 2009 21:29 schreef Mark het volgende:
Da's trouwens Gene Pitney
quote:Op woensdag 23 september 2009 21:37 schreef qonmann het volgende:
Sport7
De Mosquote:
AKQ #1741:quote:
quote:
quote:Op woensdag 23 september 2009 21:53 schreef qonmann het volgende:
Een gerei om rijst gaar te koken ...:)
Nope....quote:
Nope......quote:Op woensdag 23 september 2009 21:55 schreef De_Hertog het volgende:
Een japanse machine? Ik ken het als scheldwoord voor japanse motoren (die dingen die in auto's zitten, niet motorfietsen dus) maar misschien is het algemener
Ja een gehele Japanse auto wordt een Riceburner genoemd. Een motorfiets is een ricerocket....quote:
Ik zei in mijn tweede post al dat ik de motoren die in auto's liggen bedoelde, niet motorfietsen. Maargoed, dat heb je blijkbaar over het hoofd gezienquote:Op woensdag 23 september 2009 21:59 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja een gehele Japanse auto wordt een Riceburner genoemd. Een motorfiets is een ricerocket....
Het geldt alleen voor die sportieve Japanse modellen die kun je makkelijk tunen en zijn vrij licht geloof ik . Daarom kon ik alleen een gehele auto goedkeuren.quote:Op woensdag 23 september 2009 22:00 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ik zei in mijn tweede post al dat ik de motoren die in auto's liggen bedoelde, niet motorfietsen. Maargoed, dat heb je blijkbaar over het hoofd gezienIk dacht dus dat de term alleen op de 'engine' sloeg, niet op de hele auto.
Jep, vandaag 70 jaar geleden dat hij overleden is.quote:
Yep!quote:
doe ik het welquote:Op woensdag 23 september 2009 22:22 schreef thomaster het volgende:
Doyle Brunson, vernoemdnaar de dude die tot twee keer toe ermee de WSOP won
42 is een getal. Het komt na 41 en voor 43.quote:Op woensdag 23 september 2009 22:38 schreef thomaster het volgende:
Wat is 42? (ik ben op zoek naar de complete omschrijving)
Ja, de "ultimate answer to life, the universe and everything" volgens Deep Thought, de supercomputer in Hitchhikers guide to the galaxy... Maar volgens mij faalde ik weer om een vraag duidelijk te stellen.quote:Op woensdag 23 september 2009 22:46 schreef GimmeGore het volgende:
De zin van het leven volgens die übercomputer uit hitchhikers guide to the galaxy?
of was dat 24?
goed zo toch..lijkt me een prima antwoordquote:Op woensdag 23 september 2009 22:50 schreef thomaster het volgende:
[..]
Ja, de "ultimate answer to life, the universe and everything" volgens Deep Thought, de supercomputer in Hitchhikers guide to the galaxy... Maar volgens mij faalde ik weer om een vraag duidelijk te stellen.
Nieuwe vraag, of is het goed zo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |