Dat is meer dan alle andere partijen... dus de meestequote:Op woensdag 23 september 2009 15:17 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Nee, zelfs dat niet, hij heeft 28/150 deel van alle stemmers in deze peiling.
Nee. 28/150 is minder dan 122/150, dus niet de meeste.quote:Op woensdag 23 september 2009 15:18 schreef Matteüs het volgende:
[..]
Dat is meer dan alle andere partijen... dus de meeste
Dat is meestal ja.quote:Op woensdag 23 september 2009 15:13 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Dat is zo maar toch denk ik dat veel PVV stemmers niet persee eerlijk hun mening durven geven als ze gepeild worden en toch in het stemhokje PVV zullen stemmen. Het zou me niet verbazen dat het werkelijke aantal PVV stemmers nog veel hoger zou blijken te liggen als er nu verkiezingen gehouden zouden worden.
Worden die peilingen in het openbaar gehouden dan? Ik neem aan dat het privé gebeurt en mensen niets te verbergen hebben.quote:Op woensdag 23 september 2009 15:23 schreef ExTec het volgende:
[..]
Dat is meestal ja.
Veel mensen kiezen eieren voor hun geld, hebben geen zin om weg gezet te worden als 'racist', 'fascist' en wat dies meer zei, en zeggen lekker niks.
Patroon is eerder zichtbaar geweest, tijdens LPF, en voor die tijd met de CP.
Eigenlijk had ik het zo nog niet berekend, maar ik vind 19% dus veel.quote:Op woensdag 23 september 2009 15:17 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Nee, zelfs dat niet, hij heeft 28/150 deel van alle stemmers in deze peiling. Dat is net geen 19%, wat indrukwekkend zeg. 81% wil nog steeds geen Wilders, ondanks dat Wilders zich presenteert als het enige goede alternatief en al het andere afkraakt (zelfs het CDA door hun Christenen Dienen Allah te noemen).
Dan nog speelt het.quote:Op woensdag 23 september 2009 15:25 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Worden die peilingen in het openbaar gehouden dan? Ik neem aan dat het privé gebeurt en mensen niets te verbergen hebben.
Maar volgens mij riepen gasten zoals jij dat ook van de LPFquote:Op woensdag 23 september 2009 15:27 schreef scanman1 het volgende:
Ach, het geruststellende is dat de PVV nooit of te nimmer zal regeren
De kans dat'ie dat wordt acht ik idd ook niet zo groot.quote:en dat Adolf Wilders al helemaal nooit of te nimmer premier wordt.
Je geeft LPF als voorbeeld, maar die zijn niet onder normale omstandigheden de verkiezingen in gegaan.quote:Op woensdag 23 september 2009 15:26 schreef ExTec het volgende:
[..]
Dan nog speelt het.
Zie 'den geschiedenis'.
Mee eens dat het logischerwijs niet nodig is. Maar mensen zijn niet logisch.
Er kan nog van alles gebeuren voor woensdag 11 mei 2011quote:Op woensdag 23 september 2009 15:29 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Je geeft LPF als voorbeeld, maar die zijn niet onder normale omstandigheden de verkiezingen in gegaan.
quote:Op woensdag 23 september 2009 15:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Er kan nog van alles gebeuren voor woensdag 11 mei 2011
Welke partij heeft meer dan Wilders sherlock. Toe vertelquote:Op woensdag 23 september 2009 15:21 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Nee. 28/150 is minder dan 122/150, dus niet de meeste.
Dit zei jij:quote:Op woensdag 23 september 2009 15:38 schreef Matteüs het volgende:
[..]
Welke partij heeft meer dan Wilders sherlock. Toe vertel
19% is niet meer dan alle andere partijen = 81%.quote:Op woensdag 23 september 2009 15:18 schreef Matteüs het volgende:
[..]
Dat is meer dan alle andere partijen... dus de meeste
Dan zou de vergelijking die ExTec maakt kunnen opgaan natuurlijk.quote:Op woensdag 23 september 2009 15:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Er kan nog van alles gebeuren voor woensdag 11 mei 2011
Maar wel onder normale omstandigheden 'de polls'.quote:Op woensdag 23 september 2009 15:29 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Je geeft LPF als voorbeeld, maar die zijn niet onder normale omstandigheden de verkiezingen in gegaan.
Laten we maar hopen dat het niet zo'n vaart zal lopen dan he.quote:Op woensdag 23 september 2009 15:45 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Dan zou de vergelijking die ExTec maakt kunnen opgaan natuurlijk.
Ging het niet om het verschil tussen de peilingen en de werkelijke resultaten? Ik zeg dus dat het moeilijk is om dat te verklaren aan de hand van het argument dat mensen tijdens de peilingen niet eerlijk konden zijn en tijdens de verkiezing wel, aangezien de "omstandigheden" (dood van PF) niet normaal waren.quote:Op woensdag 23 september 2009 15:46 schreef ExTec het volgende:
[..]
Maar wel onder normale omstandigheden 'de polls'.
quote:Op woensdag 23 september 2009 15:50 schreef Maeghan het volgende:
Overigens net dat onderzoek over het profiel van de PVV-stemmer gelezen en ik zie toch wel een grote relatie met het fascisme: een focus op macht, kracht, orde, mannelijkheid, sport en nationalisme.
Die kans acht ik niet meer zo groot.quote:Op woensdag 23 september 2009 15:48 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Laten we maar hopen dat het niet zo'n vaart zal lopen dan he.
Dat zou je ook al kunnen concluderen op basis van de standpunten van de PVV, als je op een partij stemt stemt die het afschaffen van artikel 1 van de Grondwet heeft opgenomen in het partijprogramma, zegt dat ook al wat.quote:Op woensdag 23 september 2009 15:50 schreef Maeghan het volgende:
Overigens net dat onderzoek over het profiel van de PVV-stemmer gelezen en ik zie toch wel een grote relatie met het fascisme: een focus op macht, kracht, orde, mannelijkheid, sport en nationalisme.
Maar ik gaf ook niet alleen de LPF als voorbeeld.quote:Op woensdag 23 september 2009 15:50 schreef Meh7 het volgende:
Ik zeg dus dat het moeilijk is om dat te verklaren aan de hand van het argument dat mensen tijdens de peilingen niet eerlijk konden zijn en tijdens de verkiezing wel, aangezien de "omstandigheden" (dood van PF) niet normaal waren.
Je hebt gelijkquote:Op woensdag 23 september 2009 15:50 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Ging het niet om het verschil tussen de peilingen en de werkelijke resultaten? Ik zeg dus dat het moeilijk is om dat te verklaren aan de hand van het argument dat mensen tijdens de peilingen niet eerlijk konden zijn en tijdens de verkiezing wel, aangezien de "omstandigheden" (dood van PF) niet normaal waren.
Klopt als een busquote:Op woensdag 23 september 2009 15:55 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Dat zou je ook al kunnen concluderen op basis van de standpunten van de PVV, als je op een partij stemt stemt die het afschaffen van artikel 1 van de Grondwet heeft opgenomen in het partijprogramma, zegt dat ook al wat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |