hoezo?quote:Op woensdag 23 september 2009 10:17 schreef babipangang het volgende:
ze heeft alleen tijd voor je als het haar uitkomt, ze ziet je als iemand om gezellig iets te gaan doen wanneer zij daar zin in heeft. Stop ermee, want dit wordt nooit niks
Idd. Terwijl het juist gewoon leuk hoort te zijn.quote:Op woensdag 23 september 2009 10:20 schreef Lienekien het volgende:
Wat zijn dit voor krampachtige berekeningen en ideeën?
Relatie? Welke relatie?quote:Op woensdag 23 september 2009 10:14 schreef Lenrel het volgende:
beginnende relatie die stuk gaat lopen?
dit dus..quote:Op woensdag 23 september 2009 10:20 schreef Lienekien het volgende:
thanks voor een serieuze reactie, mijn karakter neigt te veel naar eisende/dominant' vandaar dat ik op deze manier heb gecontroleerd of ik niet uit de hand loop. die dates gaan prima, zoenen etc, maar nog niet bedquote:Op woensdag 23 september 2009 10:22 schreef Soempie het volgende:
Stoppen met krampachtig alle afspraken bijhouden, je druk maken als ze even niks van zich laat horen en het spelen van een spelletje (excuus verzinnen om het af te zeggen). Tuurlijk kun je na die afspraak wel even afwachten of zij met een voorstel komt. Maargoed, ze gaat toch ook op jouw voorstellen in? Dat doet ze heus niet als ze er geen zin in heeft.
En verder: hoe gaat het met die dates? Al gezoend? Of blijft het alleen bij film kijken of wat drinken?
waar zeur je dan om?quote:Op woensdag 23 september 2009 10:27 schreef Lenrel het volgende:
[..]
thanks voor een serieuze reactie, mijn karakter neigt te veel naar eisende/dominant' vandaar dat ik op deze manier heb gecontroleerd of ik niet uit de hand loop. die dates gaan prima, zoenen etc, maar nog niet bed
quote:Op woensdag 23 september 2009 10:27 schreef Lenrel het volgende:
[..]
thanks voor een serieuze reactie, mijn karakter neigt te veel naar eisende/dominant' vandaar dat ik op deze manier heb gecontroleerd of ik niet uit de hand loop. die dates gaan prima, zoenen etc, maar nog niet bed
quote:Op woensdag 23 september 2009 10:24 schreef Feejx het volgende:
Kom op zeg.. Blijf jij nog maar even een poosje vrijgezel tot je weet hoe het allemaal in z'n werkt gaat.
Ga je ook de precieze hoek in graden van penetratie meten als het zo ver komt?quote:Op woensdag 23 september 2009 10:27 schreef Lenrel het volgende:
[..]
zoals ik het nu lees neigt het toch veel om deze x gewoon door te laten gaan, en gewoon leuk af te spreken, terwijl ik de volgende keer er niet zo achteraan ga.quote:
Dodelijk vermoeiend om met jou om te gaan.quote:Op woensdag 23 september 2009 10:36 schreef Lenrel het volgende:
[..]
zoals ik het nu lees neigt het toch veel om deze x gewoon door te laten gaan, en gewoon leuk af te spreken, terwijl ik de volgende keer er niet zo achteraan ga.
Wat een feest moet het zijn om met jou een relatie te hebben.quote:Op woensdag 23 september 2009 10:36 schreef Lenrel het volgende:
zoals ik het nu lees neigt het toch veel om deze x gewoon door te laten gaan, en gewoon leuk af te spreken, terwijl ik de volgende keer er niet zo achteraan ga.
als ze er maar niet achter komt hoe jij alles kapotanalyseerd, ik zou echt gillend wegrennen als ik haar was dan.quote:Op woensdag 23 september 2009 10:36 schreef Lenrel het volgende:
[..]
*proest*...Ik moest lachen..quote:Op woensdag 23 september 2009 10:28 schreef Biancavia het volgende:
Volgende keer als een vriendin belt om te vragen of ik mee ga lunchen roep ik heel hard door de telefoon: "NEE, WANT HET IS PLUS TWEE! HA!"
Vrouwen snappen ook niets van wiskunde.quote:Op woensdag 23 september 2009 10:39 schreef longinus het volgende:
misschien komt de TS er eens achter dat het om vrouwen gaat, niet om logica of wiskunde.
ik heb allang opgegeven ze te snappen, ze snappen ten slotte ook niks van mij
Nu ben je het weer aan het uitdenken. Door laten gaan en voor de volgende keer wel zien. Als je zin hebt om af te spreken kun je dat toch gewoon zeggen?quote:Op woensdag 23 september 2009 10:36 schreef Lenrel het volgende:
[..]
thanks daar zit wat in, ik denk dat ik idd neig naar controle freak. zij is dat niet. maar het is wel een kwestie van nemen en geven, daar moet niet teveel uit balans raken.quote:Op woensdag 23 september 2009 10:30 schreef Vodka_Lime het volgende:
Ben je niet meer het controle freak type??
controleren, uit de hand lopen etc..
jij bent wellicht sociaal dominant type, volgens het DAS model.
Wat is zij voor type, Dominant, Afstandelijk, Sociaal.
Dus als jij zo Dominant bent en zij afstandelijker is het logsich dat het meer van jou af komt. Door je houding.
[..]
Kijk eens naar je OP. Er is niks uit balans, dus maak je daar dan ook niet druk om.quote:Op woensdag 23 september 2009 10:42 schreef Lenrel het volgende:
[..]
thanks daar zit wat in, ik denk dat ik idd neig naar controle freak. zij is dat niet. maar het is wel een kwestie van nemen en geven, daar moet niet teveel uit balans raken.
Juist en daarom adviseer ik je om op de volgende date te verschijnen met een flip-over en daar de huidige balans even glashelder op op te maken. Dat ze wel snapt dat de balans naar jouw kant doorslaat en dat dat even niet de bedoeling is.quote:Op woensdag 23 september 2009 10:42 schreef Lenrel het volgende:
maar het is wel een kwestie van nemen en geven, daar moet niet teveel uit balans raken.
/sarcasmquote:Op woensdag 23 september 2009 10:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Juist en daarom adviseer ik je om op de volgende date te verschijnen met een flip-over en daar de huidige balans even glashelder op op te maken. Dat ze wel snapt dat de balans naar jouw kant doorslaat en dat dat even niet de bedoeling is.
Ik denk dat ze daarna wild van verlangen is ...
Het is anders een prachtige reeks:quote:Op woensdag 23 september 2009 10:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Juist en daarom adviseer ik je om op de volgende date te verschijnen met een flip-over en daar de huidige balans even glashelder op op te maken. Dat ze wel snapt dat de balans naar jouw kant doorslaat en dat dat even niet de bedoeling is.
Ik denk dat ze daarna wild van verlangen is ...
quote:Op woensdag 23 september 2009 10:28 schreef Biancavia het volgende:
Volgende keer als een vriendin belt om te vragen of ik mee ga lunchen roep ik heel hard door de telefoon: "NEE, WANT HET IS PLUS TWEE! HA!"
Gelukkig herken je het als het je in je gezicht slaat.quote:
..........tja je hebt gelijk. soms word ik gek van mezelfquote:Op woensdag 23 september 2009 10:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Gelukkig herken je het als het je in je gezicht slaat.
Nu de volgende stap nog en zien dat het sarcasme gegrond is door jouw absurd en vooral dodelijk geanalyseer.
De enige vraag die relevant is:quote:Op woensdag 23 september 2009 10:42 schreef Lenrel het volgende:
maar het is wel een kwestie van nemen en geven, daar moet niet teveel uit balans raken.
Inderdaad, wat een epische faalhaas. Je gaat toch niet al die acties zo beredenerenquote:Op woensdag 23 september 2009 10:18 schreef Soohr het volgende:
stop er maar gewoon mee,
jij bent niet geschikt voor een relatie
Het is wel wat een saai ritme als je het zo opdreunt. Leuker zou zijn geweest: TS,TS,TS, ZIJ, TS, TS, ZIJ, ZIJ, ZIJ, ZIJ, TS, TS, TS, TS, TS, TS, TS, TSssssssss.quote:Op woensdag 23 september 2009 10:46 schreef Soempie het volgende:
[..]
Het is anders een prachtige reeks:
TS TS ZIJ ZIJ TS TS [...] ZIJ ZIJ
Nog niks verloren dus.
Randomquote:Op woensdag 23 september 2009 11:04 schreef conleche het volgende:
[..]
Het is wel wat een saai ritme als je het zo opdreunt. Leuker zou zijn geweest: TS,TS,TS, ZIJ, TS, TS, ZIJ, ZIJ, ZIJ, ZIJ, TS, TS, TS, TS, TS, TS, TS, TSssssssss.
Ik vrees echter dat TS hier moeilijk mee kan leven.![]()
Of hoe je controlfreakerigheid weer naar een geheel nieuw level kan takelen![]()
De manier waarop je jezelf belachelijk maakt is vermakelijk jaquote:
Ik hoor hem al het aantal keren tellen tijdens het batsenquote:Op woensdag 23 september 2009 10:30 schreef vinnieboy het volgende:
Volgende keer maar vragen of ze wil batsen. Wil ze dat niet dan weet je genoeg lijkt mij.
quote:Op woensdag 23 september 2009 10:20 schreef Lienekien het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |