ik kan me voorstellen dat je je zorgen maakt en onwijs schrikt eigenlijk toch ook wel. heeft TARA er veel last van?quote:Op maandag 28 september 2009 14:05 schreef freecell het volgende:
[..]
Inderdaad, maar we hebben wel TARA met een bindweefselaandoening en als je dan dit soort reacties ziet van de huid en dus ook bindweefsel, dan denk je wel: aiVooral omdat EDS bij mij dus niet uitgesloten is en hetdus van 2 kanten een erfelijke bindweefselaandoening zou kunnen zijn...
Ik maak me dus stiekem ook wel zorgenOok omdat ik nog zo'n exemplaar in mijn buik heb... Wat hebben we die ukken ongeweten meegegeven?
nee, we hebben beiden niet echt ergens last van gelukkig, maar het kan wel gevaarlijk zijn zeg maar. TARA is hooguit een beetje aan de dunne kant en ik scheur af en toe wat enkelbanden en dergelijkequote:Op maandag 28 september 2009 14:49 schreef simmu het volgende:
[..]
ik kan me voorstellen dat je je zorgen maakt en onwijs schrikt eigenlijk toch ook wel. heeft TARA er veel last van?
Ja, preciesquote:Op maandag 28 september 2009 14:07 schreef chacama het volgende:
Dat geeft wel begrijpelijke zorgen. En dan is zekerheid wel erg prettig. Niet dat je het kan veranderen, maar je kan er wel vroeg mee om leren gaan.
Hahah ohjee.quote:Op zondag 4 oktober 2009 19:03 schreef Brighteyes het volgende:
Onze dreumes zit heel zoet te puzzelen.
Dat wil zeggen at random puzzelstukjes in elkaar rammen. En het 'past' nog ook!
Hij is heel goed met houten puzzels, maar dit is zo cute om te zien! En vooral ook om te horen, hij zingt er zo schattig bij!
Minder schattig is dat het er op lijkt dat meneer sh*t zeg.![]()
![]()
Nu moeten we dus echt op onze woorden gaan letten.
Ja duh, puzzel omdraaien, werkt primaquote:Op zondag 4 oktober 2009 19:31 schreef mrien het volgende:
Oeps BE
Lotte vind puzzels opeens ook helemaal geweldig. Ze er in krijgen lukt niet ,er uit halen wel heel goed
Wat is ervaring? Ik bedoel, als het daadwerkelijk een pigmentvlek is zal het niet wegtrekken. Heel soms worden ze wat lichter, zodat je ze bijna niet ziet. Maar meestal niet. Sproetjes zijn ook pigmentvlekjes, en zullen beter te zien zijn in de zomer dan in de winter.quote:Op maandag 5 oktober 2009 00:42 schreef k_i_m het volgende:
Sinds haar geboorte heeft Lilah al een donkerder gekleurde pigmentvlek op haar bovenbeen zitten, maar nu tijdens de vakantie viel me op dat het pigment in haar hele bovenbeen een beetje vlekkerig is. Dat vlekje hebben ze bij het CB ook gezien en daar was verder niks mee aan de hand, maar ik zat me af te vragen of het normaal is en later nog een keer wegtrekt. Iemand ervaring mee??
quote:Op maandag 5 oktober 2009 00:42 schreef k_i_m het volgende:
Sinds haar geboorte heeft Lilah al een donkerder gekleurde pigmentvlek op haar bovenbeen zitten, maar nu tijdens de vakantie viel me op dat het pigment in haar hele bovenbeen een beetje vlekkerig is. Dat vlekje hebben ze bij het CB ook gezien en daar was verder niks mee aan de hand, maar ik zat me af te vragen of het normaal is en later nog een keer wegtrekt. Iemand ervaring mee??
nee hoor.. De ene is nou eenmaal sneller dan de ander.. Chris was ook laat met praten. Bij de 19-maanden afspraak op het CB zei hij net papa, mama en auto. Dat kon hij met 15-16 maanden nog niet. En 3 woorden (inc dierengeluiden) was het "minimum" voor 18 maanden volgens de CB-standaarden. Nu zijn we net op de 2 maanden afspraak geweest, en hij loopt nog steeds op het onderste lijntje. Maar hij ontwikkelt het wel normaal. Dus verder geen zorgen.quote:Op maandag 5 oktober 2009 11:02 schreef LovelyLady het volgende:
Is het erg als ik me nu toch wel een beetje zorgen ga maken over praten? Meneer is 15 maand, weet wel te vertellen wat hij wil dmv aanwijzen maar verder dan djeuh/die/da komt hij niet. Dit is zo volkomen nieuw voor mij.
Geen mama, geen papa helemaal niets nog
quote:Op maandag 5 oktober 2009 22:00 schreef Grijs het volgende:
"Praten leren ze wel, als ze het zwijgen ook maar leren!"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |