ooh ik heb het niet helemaal goed gedaan zie ik. Ik had rijst, met brokjes en worst in de kong gepropt. Zodat het 1 kleverige massa werdquote:Op woensdag 23 september 2009 18:10 schreef Pagan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
't Is net een sexspeeltje voor op een plaats waar de zon nooit schijnt.
dat kan toch ook, mits t er maar niet meteen uitvaltquote:Op woensdag 23 september 2009 18:15 schreef Qwea het volgende:
[..]
ooh ik heb het niet helemaal goed gedaan zie ik. Ik had rijst, met brokjes en worst in de kong gepropt. Zodat het 1 kleverige massa werd
Leuk idee! Als je rechtsklikt op iemands usericon, vervolgens opslaan als kiest heb je hem direct al.quote:Op woensdag 23 september 2009 18:03 schreef Qwea het volgende:
als iedereen van dit topic mij nou eens even zijn/haar usericon mailt of msn't dan maak ik wel een nice OP.
Mail is mijnusernaam @planet.nl
ja, maar ik weet niet wie wel en wie niet wil. Dus mailen is makkelijkerquote:Op woensdag 23 september 2009 18:16 schreef Pagan het volgende:
[..]
Leuk idee! Als je rechtsklikt op iemands usericon, vervolgens opslaan als kiest heb je hem direct al.
Dat deed het dus niet. En hij zat maar te likken en te likken. En toen weer stoppen en kijken zo van "HET WIL ER NIET UITquote:Op woensdag 23 september 2009 18:16 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat kan toch ook, mits t er maar niet meteen uitvalt
Leuk ideequote:Op woensdag 23 september 2009 18:03 schreef Qwea het volgende:
als iedereen van dit topic mij nou eens even zijn/haar usericon mailt of msn't dan maak ik wel een nice OP.
Mail is mijnusernaam @planet.nl
De meesten die hier vaak posten willen wel denk ik hoor!quote:Op woensdag 23 september 2009 18:31 schreef Qwea het volgende:
[..]
ja, maar ik weet niet wie wel en wie niet wil. Dus mailen is makkelijker
nee das ook niet erg, maar na 3 likken had ie echt zoiets van "huh? er komt niks meer uit. KUTSPEELTJE!" en toen liep die wegquote:Op woensdag 23 september 2009 18:33 schreef Morretje het volgende:
Op zich is het niet erg toch, dat Baloe het er niet in 1 keer uitkrijgt? Het is toch juist bedoelt om hem bezig te houden en uit te dagen?
Dat brood jatten is dan wel weer een stuk dommer van hem
quote:Op woensdag 23 september 2009 18:45 schreef Greys het volgende:
Boor slooft zich weer eens uit voor Bink
Die doet alles om maar toenadering te zoeken, maar Bink vindt dit dichtbij genoeg.
Terwijl Boor het liefst bovenop Bink wil liggen en met haar oren wil spelen
[ afbeelding ]
Ben benieuwd!quote:Op woensdag 23 september 2009 18:54 schreef Qwea het volgende:
ik heb die van mor al.
Ik ga wel ffkes aan de slag grees
Coolquote:Op woensdag 23 september 2009 19:03 schreef Qwea het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ]
als je me vertelt waar ik die tering bende kan vinden?quote:Op woensdag 23 september 2009 19:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Ben benieuwd!
Glitters kan ik wel vergeten zeker?![]()
f5 schaapjequote:Op woensdag 23 september 2009 19:10 schreef Greys het volgende:
Ik zie de UI's van Loveless en JJH groter dan de rest.
Heeft dat een reden?
Zal ik je dat aanleveren?quote:Op woensdag 23 september 2009 19:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
als je me vertelt waar ik die tering bende kan vinden?
ooooh boyquote:Op woensdag 23 september 2009 19:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Zal ik je dat aanleveren?![]()
![]()
Dan kijk je maar of je het er in zet!
Ik maak er dan één plaatje van en niet tig linkjes per letter.
Mail het zo!
Ow ja, beter.quote:
klopt, cat22 is kleiner. Is helaas niks aan te doen behalve resizen is PSquote:Op woensdag 23 september 2009 19:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Ow ja, beter.
Alleen is Loveless nog steeds hoger dan de rest.
Komt door zijn enorme ego denk ik
Grapjuh meneer Sonneberg
Mail me anders ff je 60x60 formaat!quote:
Ahh, wat enorm cute!quote:Op woensdag 23 september 2009 18:45 schreef Greys het volgende:
Boor slooft zich weer eens uit voor Bink
Die doet alles om maar toenadering te zoeken, maar Bink vindt dit dichtbij genoeg.
Terwijl Boor het liefst bovenop Bink wil liggen en met haar oren wil spelen
[ afbeelding ]
| 1 |
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |