Wie is dat?quote:
en dan Apenheul en thee en koekjes bij zwollequote:Op woensdag 23 september 2009 07:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemorgen allemaal!![]()
En gelukkig is het woensdag! Nog maar 3 daagjes en dan weekend!
quote:Op woensdag 23 september 2009 07:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wie is dat?
[..]
en dan Apenheul en thee en koekjes bij zwolle
quote:Op woensdag 23 september 2009 07:29 schreef Huppelmuts het volgende:
en dan Apenheul en thee en koekjes bij zwolle
Morgen Jojoortje!quote:
quote:Op woensdag 23 september 2009 07:51 schreef 8108139dpths het volgende:
Goedemorgen!![]()
![]()
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
SwJ, huppel, Marijke
![]()
, Jojoortje
![]()
Dat die tattooshop dat doet, ze heeft het toch zelf zo gewild... belachelijk dit.quote:Op woensdag 23 september 2009 07:47 schreef Huppelmuts het volgende:
Sterrenmeisje sluit deal met tatoeëerder
Dit geloof je toch niet
Ja liefje jij ook? TOCH WEL ALLEEN MAG IK HOPENquote:
Hoi vanavond maak ik jou gedichtjequote:
Helemaal alleen jaquote:Op woensdag 23 september 2009 07:54 schreef Paul het volgende:
[..]
Ja liefje jij ook? TOCH WEL ALLEEN MAG IK HOPEN
Ik vroeg me al af waar die bleefquote:Op woensdag 23 september 2009 07:55 schreef Paul het volgende:
[..]
Hoi vanavond maak ik jou gedichtje
Ik snap wel dat die gast geen zin heeft in een rechtszaak maar dit is te gek.quote:Op woensdag 23 september 2009 07:54 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Dat die tattooshop dat doet, ze heeft het toch zelf zo gewild... belachelijk dit.
Geen eens een knuffelbeer bij je in bed?quote:
quote:Op woensdag 23 september 2009 08:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen eens een knuffelbeer bij je in bed?
Zo een met een Gielmasker op
Klinkt logischquote:Op woensdag 23 september 2009 08:15 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nee, dan krijg ik Chuckygedachtes
Goedemorgen Paulquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 23 september 2009 08:25 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
lol dat was te verwachten jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar eigenlijk heb ik je ondertussen al goedemorgen gewenst maar toch. Morgen 8108139dpths
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
quote:Op woensdag 23 september 2009 08:29 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
lol dat was te verwachten ja![]()
Maar eigenlijk heb ik je ondertussen al goedemorgen gewenst maar toch. Morgen 8108139dpths
quote:Op woensdag 23 september 2009 07:21 schreef Huppelmuts het volgende:
Goedemorgen schatjes![]()
Daar bedoel ik dus de volgende personen mee: Ez, kuukel, Jim, ajf, RoD, Ladi, Marijke, Draakje, DW, Trev, 8108139dpths, plumberjoe, JM, cOndOr, iarl en alle andere vaste GM roepers
quote:Op woensdag 23 september 2009 07:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemorgen allemaal!![]()
En gelukkig is het woensdag! Nog maar 3 daagjes en dan weekend!
quote:Op woensdag 23 september 2009 07:51 schreef 8108139dpths het volgende:
Goedemorgen!![]()
![]()
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
SwJ, huppel, Marijke
![]()
, Jojoortje
![]()
quote:
quote:
quote:
quote:
Erwinquote:
Sir Kuukalotquote:
Bartquote:
Ixquote:
Erwinquote:
Kuukidentquote:
Kan de beste overkomen!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 23 september 2009 09:40 schreef RockBabe het volgende:
Er zit een barst in mijn favo koffiemok
Wees blij dat ze je bellen.quote:Op woensdag 23 september 2009 09:50 schreef vogelkooi het volgende:
mogge.
Was op tijd uit me bed belt school dat ik thuis mag blijven.
Morge Huppelquote:Op woensdag 23 september 2009 07:21 schreef Huppelmuts het volgende:
Goedemorgen schatjes![]()
Daar bedoel ik dus de volgende personen mee: Ez, kuukel, Jim, ajf, RoD, Ladi, Marijke, Draakje, DW, Trev, 8108139dpths, plumberjoe, JM, cOndOr, iarl en alle andere vaste GM roepers
quote:Op woensdag 23 september 2009 09:13 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
c0nd0r![]()
![]()
Ik had je echt wel begroet als je er al was geweest hoor.![]()
EN DAN ZEG JE NIKS TERUG?!quote:
quote:
Trev kerelquote:
quote:Op woensdag 23 september 2009 10:34 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
[..]
EN DAN ZEG JE NIKS TERUG?!
Trevquote:
Waarom?quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
ach, ik deed sinds een paar weken vrijwilligerswerk in de winkel (mini-'supermarkt') van een verzorgingstehuis, maar dat werk lag mij gewoon niet. Het is te rustig, te stil, er gebeurd niks. Ik ben van mijzelf een harde werker, ik wil iets te doen hebben. Anyhow, omdat het me dus niet beviel kwam ik te vaak niet opdagen, en daarom kreeg ik vanmorgen een brief waarin stond dat ik niet meer hoefde te komen.quote:
Dit is het grote hyperdepiep GM topicquote:Op woensdag 23 september 2009 10:55 schreef brtausi het volgende:
wat hyper topic met alle![]()
![]()
![]()
![]()
maar iig.
goeiemorgen
Haar pi is 3,14159265quote:
Nou in dat geval....quote:Op woensdag 23 september 2009 10:54 schreef 8108139dpths het volgende:
ach, ik deed sinds een paar weken vrijwilligerswerk in de winkel (mini-'supermarkt') van een verzorgingstehuis, maar dat werk lag mij gewoon niet. Het is te rustig, te stil, er gebeurd niks. Ik ben van mijzelf een harde werker, ik wil iets te doen hebben. Anyhow, omdat het me dus niet beviel kwam ik te vaak niet opdagen, en daarom kreeg ik vanmorgen een brief waarin stond dat ik niet meer hoefde te komen.
Ik kan niet zeggen dat ik het erg vind.
En daarom zit je zoveel op FOK!quote:Op woensdag 23 september 2009 10:54 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
ach, ik deed sinds een paar weken vrijwilligerswerk in de winkel (mini-'supermarkt') van een verzorgingstehuis, maar dat werk lag mij gewoon niet. Het is te rustig, te stil, er gebeurd niks. Ik ben van mijzelf een harde werker, ik wil iets te doen hebben. Anyhow, omdat het me dus niet beviel kwam ik te vaak niet opdagen, en daarom kreeg ik vanmorgen een brief waarin stond dat ik niet meer hoefde te komen.
Welkomquote:Op woensdag 23 september 2009 10:55 schreef brtausi het volgende:
wat hyper topic met alle![]()
![]()
![]()
![]()
maar iig.
goeiemorgen
Dan is een bejaardentehuis inderdaad niets nee. Maar, ik kan me niet voorstellen dat er geen andere baan is die bij jou omstandigheden past, en meer werk verschaft?quote:Op woensdag 23 september 2009 10:54 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Jij houdt van iedereenquote:Op woensdag 23 september 2009 11:00 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
En daarom zit je zoveel op FOK!
Maar ik hou nog wel van je hoor
Ontslagen bij vrijwilligerswerk...quote:Op woensdag 23 september 2009 10:54 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Maar hij houdt het meest van mij.quote:
quote:Op woensdag 23 september 2009 11:05 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Maar hij houdt het meest van mij.
quote:
Een gevalletje 'ken je klassiekers'quote:
Juist!quote:Op woensdag 23 september 2009 11:11 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Een gevalletje 'ken je klassiekers'
En dan moet je natuurlijk niet aankomen met "Say hello to my little friend!", elke mongool kan die met film en persoon beantwoordenquote:
Natuurlijk wel, ik moet gewoon weer even op zoek naar iets dat wel bij me past.quote:Op woensdag 23 september 2009 11:02 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dan is een bejaardentehuis inderdaad niets nee. Maar, ik kan me niet voorstellen dat er geen andere baan is die bij jou omstandigheden past, en meer werk verschaft?
Met jou kan ik pratenquote:Op woensdag 23 september 2009 11:18 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
En dan moet je natuurlijk niet aankomen met "Say hello to my little friend!", elke mongool kan die met film en persoon beantwoorden
Deze mongool niet, ik moest het opzoeken.quote:Op woensdag 23 september 2009 11:18 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
En dan moet je natuurlijk niet aankomen met "Say hello to my little friend!", elke mongool kan die met film en persoon beantwoorden
Doet doe je toch al?quote:
Echt, serieus, toen ik die reply aan het typen was, moest ik aan jou denken als persoon dat het niet wistquote:Op woensdag 23 september 2009 11:19 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Deze mongool niet, ik moest het opzoeken.
HOEZO?!quote:Op woensdag 23 september 2009 11:22 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Echt, serieus, toen ik die reply aan het typen was, moest ik aan jou denken als persoon dat het niet wist
Nog een kans: "I'll be back"
Doe het dan op z'n duits met een piep stem: Ich komme wieder!quote:Op woensdag 23 september 2009 11:22 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Echt, serieus, toen ik die reply aan het typen was, moest ik aan jou denken als persoon dat het niet wist
Nog een kans: "I'll be back"
Hm, die is best groot, even denken..quote:Op woensdag 23 september 2009 11:22 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ow ja!
Nou kom op pimp even met je filmcollectie!
Echt, geen idee, sorryquote:Op woensdag 23 september 2009 11:23 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
HOEZO?!Ik ken best wel wat films hoor, heb Scarface alleen nog nooit gezien.
En die quote komt uit Terminator natuurlijk.
Run Forrest RUN!quote:Op woensdag 23 september 2009 11:26 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hm, die is best groot, even denken..
Redelijk bekend:
"My Mama always said, 'Life was like a box of chocolates; you never know what you're gonna get.'"
Goed genoeg, Forrest Gump inderdaad.quote:
Taxi Driverquote:Op woensdag 23 september 2009 11:29 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Goed genoeg, Forrest Gump inderdaad.
Nieuwe, uit een al wat oudere film:
You talkin' to me? You talkin' to me? Well, who the hell else are you talkin' to? You talkin' to me? Well, I'm the only one here. Who the fuck do you think you're talkin' to?"
Goed bezigquote:
Nieuwe TTT voor TV?quote:Op woensdag 23 september 2009 11:29 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Goed genoeg, Forrest Gump inderdaad.
Nieuwe, uit een al wat oudere film:
You talkin' to me? You talkin' to me? Well, who the hell else are you talkin' to? You talkin' to me? Well, I'm the only one here. Who the fuck do you think you're talkin' to?"
Op zichquote:
Marsellus Wallace in Pulp Fiction natuurlijk.quote:Op woensdag 23 september 2009 11:32 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Goed bezig![]()
Weer een relatief bekende die me net te binnen schiet:
"You hear me talkin', hillbilly boy? I ain't through with you by a damn sight. I'ma get medieval on your ass."
"Any of you fucking pigs move and I'll execute every motherfucking last one of you!"quote:Op woensdag 23 september 2009 11:34 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Marsellus Wallace in Pulp Fiction natuurlijk.
Pulp Fiction.![]()
![]()
+1 voor dpthsquote:Op woensdag 23 september 2009 11:34 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Marsellus Wallace in Pulp Fiction natuurlijk.
Pulp Fiction.![]()
![]()
"English Motherfucker, do you speak it?"quote:Op woensdag 23 september 2009 11:36 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
"Any of you fucking pigs move and I'll execute every motherfucking last one of you!"![]()
"Say what again. SAY WHAT AGAIN. I dare you, I double dare you, motherfucker. Say what one more goddamn time."
The shining?quote:Op woensdag 23 september 2009 11:36 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
+1 voor dpths
Laatste, dan mag iemand anders er een verzinnen:
"Wendy? Darling? Light of my life?...I'm not gonna hurt ya. I'm just gonna bash your brains in. I'm gonna bash 'em right the fuck in!"
Dit blijf ik trouwens nog één van de beste, zo niet dé beste, scenes uit die film vinden.quote:Op woensdag 23 september 2009 11:36 schreef 8108139dpths het volgende:
"Say what again. SAY WHAT AGAIN. I dare you, I double dare you, motherfucker. Say what one more goddamn time."
quote:Op woensdag 23 september 2009 11:36 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
"English Motherfucker, do you speak it?"
Moet je eens gaan googelen op m'n ondertitel
Top. Wie neemt het stokje over?quote:
Genius stukje is dat iddquote:Op woensdag 23 september 2009 11:36 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
"English Motherfucker, do you speak it?"
Moet je eens gaan googelen op m'n ondertitel
Mee eens.quote:Op woensdag 23 september 2009 11:37 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Dit blijf ik trouwens nog één van de beste, zo niet dé beste, scenes uit die film vinden.
* BANG!* Oh sorry, did I break your concentration?
Ik niet, ik moet zo weer meetenquote:Op woensdag 23 september 2009 11:40 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Top. Wie neemt het stokje over?
Ik alleen een van Pulp Fictionquote:Op woensdag 23 september 2009 11:40 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Genius stukje is dat idd
Ik heb een Pulp Fiction En Godfather poster boven mn TV hangen
Met Jules en Vince die in de schiethouding staan?!quote:Op woensdag 23 september 2009 11:42 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik alleen een van Pulp Fiction
"DOES HE LOOK LIKE A BITCH?"
Die in de schiethouding inderdaad. Moest er een in de breedte hebben, anders paste het nietquote:Op woensdag 23 september 2009 11:44 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Met Jules en Vince die in de schiethouding staan?!Of de cover van de film?
Ik moest hem opzoeken, en ik heb die film nog nooit gezienquote:Op woensdag 23 september 2009 11:42 schreef Trevland het volgende:
Ik doe er wel ff eentje:
We're dicks! We're reckless, arrogant, stupid dicks. And the Film Actors Guild are pussies. And Kim Jong Il is an asshole
Dat is de beste sene uit die filmquote:Op woensdag 23 september 2009 11:47 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik moest hem opzoeken, en ik heb die film nog nooit gezien
Whehe die heb ik ook! En ik moet er nu ook nog eentje in de breedte hebben naast deze 2 posters! Suggesties?quote:Op woensdag 23 september 2009 11:47 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Die in de schiethouding inderdaad. Moest er een in de breedte hebben, anders paste het niet
Ik wil er ook eentje gaan bestellen, moet nog even kijken welke...quote:Op woensdag 23 september 2009 11:47 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Die in de schiethouding inderdaad. Moest er een in de breedte hebben, anders paste het niet
Dan moet ik die film toch maar eens gaan kijken denk ikquote:Op woensdag 23 september 2009 11:48 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is de beste sene uit die film
Ik wil er eigenlijk nog een van Lock, Stock, and 2 Smoking Barrelsquote:Op woensdag 23 september 2009 11:50 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Whehe die heb ik ook! En ik moet er nu ook nog eentje in de breedte hebben naast deze 2 posters! Suggesties?
Ik heb de film ooit wel eens gezien, maar ik moest 'm toch ook opzoeken.quote:Op woensdag 23 september 2009 11:48 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is de beste sene uit die film
Heb je nog leuke postershops dan?quote:Op woensdag 23 september 2009 11:55 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik wil er eigenlijk nog een van Lock, Stock, and 2 Smoking Barrels
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |