http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)anslag-mislukt.dhtmlquote:Terrorist verstopt bom in anus, aanslag mislukt
Zelfmoordterrorist Abdullah Hassan Tali al-Asiri heeft tevergeefs geprobeerd een Saoedische prins te vermoorden. De kamikaze was voorbij de bewaking gekomen omdat hij de explosieven in zijn anus had verstopt.
De bom ontplofte, maar de prins liep enkel lichte verwondingen op aan zijn hand. De terrorist is omgekomen. Dat meldt de tv-zender Al-Arabiya.
Prins Mohammed Bin Nayef is het hoofd van de veiligheidsdienst in Saoedi-Arabië. Zijn belager, een van de meest gezochte terroristen, kon een afspraak regelen met de prins nadat hij bij hoog en bij laag had beweerd dat hij het terrorisme had afgezworen.
Dat bleek een fabeltje. Door de explosieven in zijn anus te verstoppen, kon hij de veiligheidsagenten van de prins verschalken. Verondersteld wordt dat de bom elektronisch is ontstoken.
Veiligheidsexperten zeggen dat ze dergelijke handelwijze nog nooit hebben meegemaakt. Dat de terrorist zijn doel heeft gemist, wordt toegeschreven aan het feit dat het lichaam van de dader de kracht van de ontploffing heeft afgeremd
heb je zo weinig fantasie?quote:Op woensdag 23 september 2009 06:42 schreef El_Matador het volgende:
Zou die dan wel 72 maagden krijgen, voor zoveel homo-erotisch geweld?
Smeerlap.quote:Op woensdag 23 september 2009 07:55 schreef woid het volgende:
[..]
heb je zo weinig fantasie?
ook heteros stoppen wel eens wat in hun poeperd... hoef je niet homo voor te zijn
Ik zat net hetzelfde te bedenken toen ik de OP lasquote:Op woensdag 23 september 2009 08:03 schreef Jarno het volgende:
Binnenkort verboden te vliegen voor mensen met een anus dus.
Dat, of Transavia gaat verplicht-te-gebruiken buttplugs verkopen á 25 euro die je voor vertrek in moet brengen.quote:Op woensdag 23 september 2009 08:17 schreef IkWilbert het volgende:
[..]
Ik zat net hetzelfde te bedenken toen ik de OP las
Zou me niets verbazen.quote:Op woensdag 23 september 2009 08:01 schreef Boze_Appel het volgende:
Gaan ze nu ook elke keer alle anussen controleren voor iemand de prins mag bezoeken?
Dat jij dingen in je anus stopt wil niet zeggen dat andere hetero's dat ook doen.quote:Op woensdag 23 september 2009 07:55 schreef woid het volgende:
[..]
heb je zo weinig fantasie?
ook heteros stoppen wel eens wat in hun poeperd... hoef je niet homo voor te zijn
quote:Op woensdag 23 september 2009 09:18 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dat jij dingen in je anus stopt wil niet zeggen dat andere hetero's dat ook doen.
quote:Op woensdag 23 september 2009 09:16 schreef Johannes_Klabanus het volgende:
Grotere foto van de viespeuk
http://www.libertatea.ro/(...)-in-fund-257069.html
Het lijkt erop dat ie die ochtend pannekoeken met halalstroop heeft gehad, wat denk jij?quote:
Uhm, hij is toch redelijk uit elkaar geploft hoor....quote:Op woensdag 23 september 2009 11:54 schreef Tijn het volgende:
Die bom was te zwak om hemzelf uit elkaar te laten knallen
Welnee, alleen z'n benen zijn er een beetje aan. Voor een goeie knal had er geen millimeter van 'em over moeten zijn.quote:Op woensdag 23 september 2009 11:56 schreef PartyAmber het volgende:
[..]
Uhm, hij is toch redelijk uit elkaar geploft hoor....
[ afbeelding ]
ach een lekkere douche en klaar was tie weerquote:Op woensdag 23 september 2009 05:17 schreef WammesWaggel het volgende:
Zat de prins wel mooi onder de viezigheid.
ja het moet wel allemalal je anus in hequote:Op woensdag 23 september 2009 11:54 schreef Tijn het volgende:
Die bom was te zwak om hemzelf uit elkaar te laten knallen, laat staan om omstanders te beschadigen. Duidelijk iemand die nooit van "meten is weten" heeft gehoord.
uhm ben jij blind ofzo...quote:Op woensdag 23 september 2009 11:58 schreef Tijn het volgende:
[..]
Welnee, alleen z'n benen zijn er een beetje aan. Voor een goeie knal had er geen millimeter van 'em over moeten zijn.
Sukkel.quote:Op woensdag 23 september 2009 09:18 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dat jij dingen in je anus stopt wil niet zeggen dat andere hetero's dat ook doen.
Gohquote:De terrorist is omgekomen.
lijkt me ook overduidelijk dat zijn intentie niet was om te overleven.quote:Op woensdag 23 september 2009 19:10 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
GohLijkt me overduidelijk dat je het niet overleefd als een C4 in je poeperd propt
Ook datquote:Op woensdag 23 september 2009 19:18 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
lijkt me ook overduidelijk dat zijn intentie niet was om te overleven.![]()
quote:Op woensdag 23 september 2009 19:07 schreef deedeetee het volgende:
Bah wat een onsmakelijke fotomaarre........ heette die man soms toevallig Achmed
![]()
Ook dat trouwensquote:Op woensdag 23 september 2009 19:26 schreef Weltschmerz het volgende:
Goede zaak dat deze verlichte westers-georienteerde democraat is ontsnapt aan het moslimfundamentalisme.
Dan had hij beter een omgekeerde keizersnede kunnen doen,quote:Op woensdag 23 september 2009 19:18 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
lijkt me ook overduidelijk dat zijn intentie niet was om te overleven.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
idd. twee strontvliegen in één klap.quote:Op woensdag 23 september 2009 22:36 schreef WammesWaggel het volgende:
Een wond bordevol poepbacterie zou nog wel een enorm probleem kunnen zijn
ik lig in een deukquote:Op donderdag 24 september 2009 10:00 schreef uiterstaardig het volgende:
Hij dacht natuurlijk dat het een dildo was!
Gast....way too much information...quote:Op donderdag 24 september 2009 11:50 schreef Beelzebufo het volgende:
* Beelzebufo leest OP nog eens langzaam door
Dus... de terrorist had explosieven in zijn anus en het beoogde slachtoffer raakte gewond aan zijn hand?
Ik meen dat ze daar in de Arabische landen nogal moeilijk over doen??
[disclaimer]
Ik wil hier geen waardeoordeel geven over het in een anus stoppen van voorwerpen, moeten ze fijn zelf weten. Ik doe het zelf ook wel eens, moet ík fijn zelf weten
[/disclaimer]
Ik heb zo het idee dat ie de eerste tijd in het hiernamaals een beetje last heeft van een gevoelige anus...quote:Op woensdag 23 september 2009 10:33 schreef longinus het volgende:
De maagden zijn op, hij krijgt 72 andere terroristen die hem uit kunnen wonen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |