excusesquote:Op dinsdag 22 september 2009 23:31 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja, I know. Maar je verpest zo de grap.
Mja, mn ouders wonen daar, dus tjaquote:Op dinsdag 22 september 2009 23:30 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Twente? Die's gek.
En Zeeland mogen ze ook afzinken. Hoi Luctor
.
Ewwwwwwquote:Op dinsdag 22 september 2009 23:32 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mja, mn ouders wonen daar, dus tja
Hebben ze in '53 al eens geprobeerd, is ze toen ook niet gelukt.quote:
Mja. Ik ben niet voor niks weer terug gegaan naar de Randstad voor studiequote:
Ok.quote:Op dinsdag 22 september 2009 23:33 schreef jna het volgende:
randstad ftw!
Klaar. discussie voorbij. punt.
*stapt in auto.quote:Op dinsdag 22 september 2009 23:33 schreef The_Dean het volgende:
Jep, wie hier durft te komen mag die emmer met me delen
Ja, dat was god. Tegenwoordig hebben we 'science'!quote:Op dinsdag 22 september 2009 23:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hebben ze in '53 al eens geprobeerd, is ze toen ook niet gelukt.
Vergeet Pinky and the brain niet.quote:Op dinsdag 22 september 2009 23:35 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja, dat was god. Tegenwoordig hebben we 'science'!
de natuur kan het beter.quote:Op dinsdag 22 september 2009 23:35 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja, dat was god. Tegenwoordig hebben we 'science'!
Gelukkig ligt Friesland zo noordelijk, is 't ijs iig niet gesmolten als je voor dean's strohutje staat.quote:Op dinsdag 22 september 2009 23:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
*stapt in auto.
tot zaterdag ergens Dean, dan ben ik er misschien.
iponesquote:Op dinsdag 22 september 2009 23:41 schreef jna het volgende:
bed. misschien straks nog via mn AAAAAAIIIIIIIIIIFOON
Pfff, van wie denk je dat de Eskimo's alles geleerd hebben?quote:Op dinsdag 22 september 2009 23:37 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Gelukkig ligt Friesland zo noordelijk, is 't ijs iig niet gesmolten als je voor dean's strohutje staat.
En vanavond een Knorr gerecht, dat breekt de week!quote:Op woensdag 23 september 2009 06:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hoi Eddy
Zaagmans komt langs vanmiddag.
mja.. het ging iets te hard voor Danny om iedereen netjes te melden volgens mij. In een 'ander topic' op een 'ander forum' zijn al 3 pagina's vol met mensen die melden dat ze geband zijnquote:Op woensdag 23 september 2009 08:10 schreef L.no het volgende:
Hoezo niet? Dat is toch de reden waarom ze dat topic hebben?
"Nou, laten we hem melden en dan hem, maar hij niet. "
Vaag gedoe allemaal.
Het moet niet gekker wordenquote:Op woensdag 23 september 2009 09:09 schreef AMDB het volgende:
Goedendag. Wel stil hier!
Ik ben zowaar aan het werk
eng!quote:Op woensdag 23 september 2009 09:09 schreef AMDB het volgende:
Goedendag. Wel stil hier!
Ik ben zowaar aan het werk
Past niet, moet het te klein maken dan.quote:Op woensdag 23 september 2009 09:22 schreef Puala het volgende:
en print screen via paint naar word werkt ook niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |