Beterschap!quote:Op donderdag 24 september 2009 12:40 schreef kwakz0r het volgende:
naar huis gestuurd door de baas om uit te zieken... brrrr bedje in
Heey BJquote:
Ja, die inderdaadquote:Op donderdag 24 september 2009 14:23 schreef Mini_rulez het volgende:
Wat leuk Cycle!Waren dat die mensen waar je niks van hoorde?
Ik post meteen even een lijstje, beetje een baaldag vandaag dus het stelt niet veel voor maar okee.
O: snee brood met paté
T: snee brood met paté
L: snee brood met kaas, cup-a-soup
T: snee brood met kaas
D: wraps met tomaat, paprika (tenzij die bedorven is), kikkererwten, sla, creme fraiche, geraspte kaas
Foto?quote:Op donderdag 24 september 2009 14:35 schreef Beessie-Jen het volgende:
hey dames *zwaait terug*
alle prima hoor, wordt al een mooie dikkie
inmiddels alweer 26 weken zwanger! gaat als een speer....
Te laat.quote:Op donderdag 24 september 2009 17:13 schreef uniekhoorn het volgende:
Bob. jij bent sterker!! Afleiding zoeken....
Heb net 3 kommen bloemkoolsoep gehad maar ik weet wat erin zit, pure bloemkool en pure kipboillon, dus deze 500 ml soep zit om de 100 kcal.
Straks toch maar pitabroodjes met zelfgemaakte kipshoarma met ui en sla natuurlijk. Beetje knoflooksaus.
Dat klinkt inderdaad niet helemaal goed uniek. Heeft hij gelijk?quote:Op donderdag 24 september 2009 17:53 schreef uniekhoorn het volgende:
Trouwens, mijn vriend vind me nou wel mager worden... raar, ik vat het op als complimentAls hij zal zeggen dat ik dik word dan was ik in depressie geschoten (bij wijze van)
Vaag toch?
Kijk mijn lijstje,niks te weinigquote:Op donderdag 24 september 2009 20:23 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat klinkt inderdaad niet helemaal goed uniek. Heeft hij gelijk?
Van de week vroeg iemand aan mij of ik anorexia hebEn vandaag zei de oppas dat ik nu toch echt op moet houden met afvallen. En dat terwijl ik al tijden weer normaal eet en nog nauwelijks port.
Mijn daglijstje
o. halve ananas + appel
t. stuk speculaas
t. krentenbol
l. 4 crackers met eiersalade en kaas + glas sinaasappelsap + pakje chocomel
t. nog een krentenbol en nog een stuk speculaas en een dropje
d. halve courgette met gehakt en pittige saus + salade van 4 selderijstengels, 100 gram kaas, 3 augurken, bessen, een appel en mayo
t. stukje pure choco + klein bakje chips + handje zoute sticks
Dit is toch niet te weinig ofzo? Ik begin echt te twijfelen aan mijn waarnemingsvermogen.
Whahaha je hebt het er maar druk mee in je dromenquote:Op donderdag 24 september 2009 19:26 schreef Syrena het volgende:
*Globaal bijgelezen*
Hoera voor de buik van BJ, en Cycle heeft de baan dus?![]()
En koeielaarzen zijn sekseh, maar ik ga dus mijn vuilniszakken altijd pas wegdoen als 't donker isAls dan een zak blijft steken kan ik snel wegwezen
![]()
Beterschap voor de kwakz0ren kudos voor Vik, je hebt toch maar mooi een improvisatie gedaan
![]()
Ik ben vast mensen vergeten, maar het lezen was globaal, sorry![]()
En ik moet koken, maar heb geen zin en eiks ook niet zo veel honger. Niet echt zin in broccolisoep. Of het bereiden ervan.
En vannacht ALWEER gezoen in mijn droomWeer met iemand anders, maar wel een bekende.
Wel Robbie dus?? Aaah, dacht het wel maar kon zo niks vinden...quote:Op donderdag 24 september 2009 21:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
Robbie Williams? Die heeft een nieuw nummer met wat Jesus erin. En 'body's".
euhm. dat maakt niet zoveel uit PPP:quote:Op donderdag 24 september 2009 20:03 schreef BigPointyTeeth het volgende:
Ha, Syrena, droomde ik maar van zoenen. Ik droom de laatste tijd veel te vaak van seks. Met mensen die ik ken maar nooit-van-ze-leven iets zou willen mee doen.Bah.
Ik heb per ongeluk een schep kokosroom in plaats van kokosmelk in mijn curry gedaan. Nu durf ik er geen rijst meer bij eten en heb ik er maar soep van gemaakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |