abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73047283
quote:
Op woensdag 23 september 2009 19:34 schreef sigme het volgende:
Folkingestraat.
Oeps, letter vergeten. Ik ben een beetje chaotisch, ook al "sprongen" ipv "springen" getypt.
  woensdag 23 september 2009 @ 19:37:49 #102
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_73047308
Zo, net weer geRPM'd!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_73047448
quote:
Op woensdag 23 september 2009 19:30 schreef Bob. het volgende:

[..]

Ik geloof dat we dat hebben in Groningen in de Folkingestraat, al is het daar alleen fietsers en mensen die lopen geloof ik? Ik vond het in ieder geval altijd zwaar irritant, alle voetgangers springen alsmaar voor je fiets omdat ze niet doorhebben dat je er mag fietsen.

En ik heb net sushi gehaald en het is zó lekker. Veel beter dan dat wat ik in Groningen altijd haalde.
Hmm nee shared space is ook met motorische voertuigen. Daar gaat dus iets niet goed in de communicatie, ik zie een kans.

Wat voor studie doe jij eigenlijk? En zit je nu als erasmus student in kopenhangen? Lijkt me leuke stad om een tijdje te zitten.
  woensdag 23 september 2009 @ 19:47:59 #104
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_73047655
quote:
Op woensdag 23 september 2009 19:23 schreef sigme het volgende:
Waarom ga je niet gewoon een beetje met gewichten knoeien, uniekhoorn?
Dat mag toch ook in een sportschool?
Vriend en ik zijn net een blokje om wezen fietsen en dat is wat ik eerst maar eens ga doen ja Met vriendlief erbij. Dus over een maand is het zover, ben blij dat ik eerst even niet alleen hoef.
Als je kind aan huis bent kan ik altijd nog wat anders doen

Welterusten voor straks lieve slankies
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_73047877
quote:
Op woensdag 23 september 2009 19:41 schreef Totziens het volgende:

[..]

Hmm nee shared space is ook met motorische voertuigen. Daar gaat dus iets niet goed in de communicatie, ik zie een kans.

Wat voor studie doe jij eigenlijk? En zit je nu als erasmus student in kopenhangen? Lijkt me leuke stad om een tijdje te zitten.
Oh, ik dacht dat ik mijn zus ooit iets over shared space had horen vertellen (die studeerde verkeerskunde) en de Folkinge als voorbeeld noemde, maar het kan ook zijn dat ze die alleen noemde omdat het er een beetje op leek. Ik weet het niet meer precies. Wat studeer jij dat je ook dit soort dingen krijgt?

En ik studeer economics (al hebben ze de naam nu veranderd in economics & business economics ), alleen nu even niet. Want ik heb hier aan de uni allemaal vakken gekozen die niet zo veel met economie te maken hebben, ook wel eens verfrissend. En Kopenhagen is inderdaad een super stad om te wonen!
pi_73048194
Fuck. Ga ik net de vuilniszakken in de ondergrondse container gooien. In m'n oudste joggingbroek, gestopt in m'n koeienlaarzen. T-shirt met gaten en verf. Haar in een onooglijke knot. Blijk ik een nieuwe buurman te hebben. (of nou ja buurman, ik zag hem een paar huizen verder naar binnengaan) Die parkeert net z'n cabrio voor de deur. Soort kruising tussen een jonge Richard Gere en nog iemand, waar ik nu even niet opkom.....Fijne eerste indruk heb ik gemaakt nu.
pi_73048430
quote:
Op woensdag 23 september 2009 20:03 schreef conleche het volgende:
Fuck. Ga ik net de vuilniszakken in de ondergrondse container gooien. In m'n oudste joggingbroek, gestopt in m'n koeienlaarzen. T-shirt met gaten en verf. Haar in een onooglijke knot. Blijk ik een nieuwe buurman te hebben. (of nou ja buurman, ik zag hem een paar huizen verder naar binnengaan) Die parkeert net z'n cabrio voor de deur. Soort kruising tussen een jonge Richard Gere en nog iemand, waar ik nu even niet opkom.....Fijne eerste indruk heb ik gemaakt nu.
Hihi Je begrijpt natuurlijk wel dat je niet eens meer zo voor je raam kunt gaan staan, stel eens voor dat hij langs loopt....

Kopje suiker gaan lenen?
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  woensdag 23 september 2009 @ 20:10:28 #108
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_73048444
Co
Zo beginnen de beste bouquetreeksen!

Tof

* uniekhoorn gaat ervoor zitten
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  woensdag 23 september 2009 @ 20:12:00 #109
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_73048506
Geweldig co

Wel très SATC!
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_73048698
quote:
Op woensdag 23 september 2009 19:54 schreef Bob. het volgende:

[..]

Oh, ik dacht dat ik mijn zus ooit iets over shared space had horen vertellen (die studeerde verkeerskunde) en de Folkinge als voorbeeld noemde, maar het kan ook zijn dat ze die alleen noemde omdat het er een beetje op leek. Ik weet het niet meer precies. Wat studeer jij dat je ook dit soort dingen krijgt?

En ik studeer economics (al hebben ze de naam nu veranderd in economics & business economics ), alleen nu even niet. Want ik heb hier aan de uni allemaal vakken gekozen die niet zo veel met economie te maken hebben, ook wel eens verfrissend. En Kopenhagen is inderdaad een super stad om te wonen!
Oh grappig, ik moet nu dus ook samenwerken met verkeerskunde studenten (goh). Ze zal het wel als voorbeeld hebben gebruikt omdat het voor jou bekend is, en het komt heel dicht in de buurt van.
Ik studeer communicatie en mag met een aantal medestudenten dus de hele communicatie rondom het project gaan verzorgen.

Ah dat is ook het leuke aan een tijdje buitenland, ik heb in Istanbul ook gewoon een vak over Turkse politiek gevolgd. Daar heb ik nou niet direct iets aan met mijn opleiding.
pi_73048918
quote:
Op woensdag 23 september 2009 20:10 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Hihi Je begrijpt natuurlijk wel dat je niet eens meer zo voor je raam kunt gaan staan, stel eens voor dat hij langs loopt....

Kopje suiker gaan lenen?
Ik heb de gordijnen dichtgedaan. Voor de zekerheid.
pi_73048964
Ik vind 't nogal sexy klinken, conleche.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_73049235
quote:
Op woensdag 23 september 2009 20:10 schreef uniekhoorn het volgende:
Co
Zo beginnen de beste bouquetreeksen!

Tof

* uniekhoorn gaat ervoor zitten
Hmmmm. Zou het? Ik wacht af!!

* Co gaat er ook voor zitten
pi_73049512
Hou ons wel op de hoogte, he!
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_73049628
quote:
Op woensdag 23 september 2009 20:25 schreef sigme het volgende:
Ik vind 't nogal sexy klinken, conleche.
M'n outfit?? Of de buurman?
pi_73049728
Koeienlaarzen zijn woest aantrekkelijk. Vind ik dan hè, mijn meneer gaat direct piepen als ik een paar laarzen met dierenprint aantrek. Hij is zo'n smaakpurist. Dus misschien val je nu juist in de smaak bij de buurdámes.
pi_73050111
quote:
Op woensdag 23 september 2009 20:44 schreef conleche het volgende:

[..]

M'n outfit?? Of de buurman?

Jij in jouw outfit .
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_73050430
quote:
Op woensdag 23 september 2009 20:57 schreef sigme het volgende:

[..]

Jij in jouw outfit .
Nou, forget it. Dan heb ik het te romantisch beschreven of zo.........denk ik!
pi_73050497
Ja, ik denk ook dat Co wel indruk heeft gemaakt. Juist door die outfit! Die man in de cabrio ziet de hele dag niets anders dan gestileerde meisjes in Prada-outfitjes. En het verveelt hem zo. Hij wil wat nieuws, wat anders! En dan ineens, die buurvrouw die het blijkbaar geen ruk kan schelen zo naar buiten te gaan. Wat een heerlijkheid! Terwijl normaal iedereen zich in bochten wringt om zijn aandacht te trekken, komt zij juist in joggingbroek met koeienlaarzen en 2 vuilniszakken naar buiten sjokken!

En dat beeld, dat achtervolgt hem de komende week in zijn glimmende kantoor, als Eva, Marie-Claire of Jasmin hem de koffie komen brengen. Dan dwaalt zijn hand niet meer af naar hun achterwerk, maar kijken zijn staalgrijze ogen peinzend naar buiten en zweeft daar voor zijn geestesoog die vrouw, met de koeienlaarzen.

Zo gaat dat toch, Uniekhoorn?
pi_73050831
quote:
Op woensdag 23 september 2009 21:07 schreef Laureline het volgende:
Ja, ik denk ook dat Co wel indruk heeft gemaakt. Juist door die outfit! Die man in de cabrio ziet de hele dag niets anders dan gestileerde meisjes in Prada-outfitjes. En het verveelt hem zo. Hij wil wat nieuws, wat anders! En dan ineens, die buurvrouw die het blijkbaar geen ruk kan schelen zo naar buiten te gaan. Wat een heerlijkheid! Terwijl normaal iedereen zich in bochten wringt om zijn aandacht te trekken, komt zij juist in joggingbroek met koeienlaarzen en 2 vuilniszakken naar buiten sjokken!

En dat beeld, dat achtervolgt hem de komende week in zijn glimmende kantoor, als Eva, Marie-Claire of Jasmin hem de koffie komen brengen. Dan dwaalt zijn hand niet meer af naar hun achterwerk, maar kijken zijn staalgrijze ogen peinzend naar buiten en zweeft daar voor zijn geestesoog die vrouw, met de koeienlaarzen.

Ik begin er bijna zelf in te geloven!!!
  woensdag 23 september 2009 @ 21:17:28 #121
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_73050924
Haaai!

Zus is met genoegen geslaagd, vond schilderijtje mooi, ik heb foto's gemaakt van d'r uitreiking en heb nu mn buik vol empanada/steak/salade/ijssoesjes

En Co is altijd de Hete Shizzle. Dus. Die buurman is nu de beste manier aan het bedenken om erachter te komen waar die schone deerne op koeienschoeisel precies woont
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_73051073
quote:

Gewéldig!
pi_73051315
quote:
Op woensdag 23 september 2009 21:17 schreef MariaEtcetera het volgende:
Haaai!

Zus is met genoegen geslaagd, vond schilderijtje mooi, ik heb foto's gemaakt van d'r uitreiking en heb nu mn buik vol empanada/steak/salade/ijssoesjes

En Co is altijd de Hete Shizzle. Dus. Die buurman is nu de beste manier aan het bedenken om erachter te komen waar die schone deerne op koeienschoeisel precies woont
Klinkt als een goed en lekker dagje Indiaantje!! En fijn dat ze het schilderij mooi vond!!
  Vis een optie? woensdag 23 september 2009 @ 22:14:24 #124
70532 loveli
N
pi_73053543
quote:
Op woensdag 23 september 2009 14:47 schreef P.F het volgende:
Even snel een tvp.. :

weet iemand waar ik goedkoop en snel en mooi 6 shirtjes kan laten bedrukken? (In Amsterdam)
Mooi is het niet, maar goedkoop wel. Kopietjes in spiegelbeeld maken en dat op T-shirt leggen, thinner erover en het geeft af op het shirt. Zo deden wij dat in onze studententijd
crap in = crap out
  woensdag 23 september 2009 @ 22:20:20 #125
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_73053801
quote:

.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 23 september 2009 @ 22:39:57 #126
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_73054624
Ik teken voor de wereld van Laureline
  woensdag 23 september 2009 @ 22:52:50 #127
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_73055060
Wat een oorverdovende stilte hier
  woensdag 23 september 2009 @ 22:54:56 #128
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_73055140
quote:
Op woensdag 23 september 2009 22:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wie niet!

Het was idd leuk, Co! Hoor alleen net dat zus d'r portemonnee kwijt is, én dat d'r fiets gejat is Da's wel erg sneu! Maar niks aan te doen helaas...

Ik ben ervan tussen!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  donderdag 24 september 2009 @ 06:03:41 #129
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_73059796

Inderdaad Laureline !

Zo, lange werkdag.
Lijst:
O: Kom magere yoghurt
T: peer
T: appel
T: kwart komkommer
T: 2 tomaten
T: sneetje brood met osseworst
L: 2 sneetjes brood met osseworst en een kom soep
T: mandarijn
T: brood met osseworst
T: blokje choco
D: bloemkoolsoep en wraps met kipfilet, ui en paprika
  donderdag 24 september 2009 @ 07:14:24 #130
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_73059943
Goedemorgen .

Kut geslapen, maar er moet wel lesgegeven worden . Vanavond maar wat eerder op bed dan.
Niet meer actief op Fok!
pi_73060101
quote:
Op woensdag 23 september 2009 15:45 schreef conleche het volgende:

[..]

Was jij gisteren aan het roeien op de Amstel?? Ik liep daar te rennen en zag allemaal boten met allemaal meisjes, maar ik kon niet zo snel zien of je er bij was!
Ja! Maar ik roeide in een 8, dus met nog 8 meisjes behalve ik.. We hebben allemaal een rood blad met witte strepen We gingen dit keer richting het Amsterdamse Bos!

Zou nu weer gaan roeien, maar we hebben een haker..
pi_73060120
blegh volgens mij is mijn jaarlijkse winterdepressie weer in opkomst ik heb het erg zwaar vandaag

vandaag voor het eerst labwerk (protocol optimaliseren/oefenen), hoop dat het allemaal goed gaat..
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
pi_73060122
wat is een haker P.F
pi_73060127
quote:
Op woensdag 23 september 2009 17:08 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Volgens mij he, vind jij je (drukke) leven op dit moment wel leuk, of niet dan? Weet je al wat van voeding en is bedrijfseconomie nog steeds leuk?

Over shirtjes: ik weet dat er op Damrak een winkeltje zit/zat, waar je even naar binnen moet lopen (omdat die balie achter in de winkel zit, ik weet niet of je het aan de buitenkant ook kan zien). Je kan zelf shirt meenemen of daar kopen. Als je tekst wil kan je zelf kleur/lettertype kiezen. Ik weet niet of ze ook plaatjes doen ... en dat was het goedkoopst dat ik ooit ergens gezien heb. Het is in een souvenirwinkel. Maarja, waar precies en hoe duur, dat ben ik natuurlijk weer vergeten . Ik weet wel online een shirtshop waar ze ook plaatjes drukken.

En ik ben blij dat het geen tshirt-weer meer is, mijn hele linker bovenarm zit vol knalblauwe plekken want die jongen trapte helemaal niet zo hard volgens hem .
Ja ik vind het echt leuk!

Volgens mij weet ik wel welk winkeltje je bedoelt.. Hmm..
pi_73060130
quote:
Op donderdag 24 september 2009 07:56 schreef Blurred86 het volgende:
wat is een haker P.F
Iemand die afhaakt..
pi_73060148
goedemorgen!

Na een ALV van 16.00 tot 21.00uur zijn mijn bestuur en ik gekozen als 19e bestuur van de studievereniging!

Was vooral een constructieve vergadering met veel goede tips, dus we zijn zeer tevreden Vandaag de constitutieborrel en de eerste zaken afsluiten voor het vorige bestuur
Ja doei.
pi_73060149
quote:
Op woensdag 23 september 2009 20:03 schreef conleche het volgende:
Ik denk dat je er evengoed onweerstaanbaar uit zag. Zo heel nonchalant, net als Emmanuelle Mimieux in Inglourious basterds op de ladder!
pi_73060155
quote:
Op donderdag 24 september 2009 07:58 schreef P.F het volgende:

[..]

Iemand die afhaakt..
ohja, duh
pi_73060159
quote:

!! Jaaa

en eerst krijgen ze nog een kleine woordenwisseling om het vuilnis, waarna zij gepassioneerd beginnen te zoenen!
pi_73060170
quote:
blegh volgens mij is mijn jaarlijkse winterdepressie weer in opkomst ik heb het erg zwaar vandaag

vandaag voor het eerst labwerk (protocol optimaliseren/oefenen), hoop dat het allemaal goed gaat..
Oei.. M'n vriendje heeft het zwaar, die ligt nog in bed.. En ik maak teveel herrie..

Veel naar buiten gaan helpt misschien??
pi_73060639
Goedemorgen.

Planning voor vandaag Resultaat van gisteren:
O: witlofsalade met ei
L: paprika met turkse geitenkaas
T: kliekje bloemkool
D: onbekend witlof en aardappels gegratineerd met oude kaas
T: volkoren toastjes met blauwe kaas bij de pilot van Twin Peaks

Planning voor vandaag:
O: witlofsalade met augurk
L: tomaten, mozzarella, zwarte olijven
T: paprika met turkse geitenkaas
D: groenteomelet
S: uur sporten
T: biertje
pi_73060855
Lijstje gisteren:

O: 2 eitjes
L: 3 boterhammen (2 pindakaas, 1 appelstroop)
T: banaan
T: biertje gead op de ALV om mijn voorzittershamer op te vissen
D: pizza
T: 2 bier

Vandaag:

O: 2 eitjes
L: 3 boterhammen appelstroop
T: sultana
T: banaan
D:
T: teveel bier, jenever, mixjes en andere ranzige meuk, want constitutieborrel (kwak weet wel hoe erg dat wordt )
Ja doei.
pi_73061033
Goedemorgen!

Geweldig, Laureline! Ik voel een vervolgreeks aankomen!

Ben niet helemaal lekker vandaag, keelpijn/hoofdpijn/hoesten, hopelijk zet het niet door - heb echt geen tijd om ziek te worden nu, dat moet maar in de vakantie ofzo. Ga iig proberen om vandaag zoveel mogelijk te studeren, zodat ik niet teveel achterstand op loop als ik ziek word.

Lijstje:

O: twee crackers komkommersalade, glas verse jus
L: drie of vier boterhammen met filet A
D: pasta bolognese met veel verse groenten (paprika, courgette, tomaten, champignons), mager gehakt en wat pesto
T: paprika

Dit alles gepaard met véél thee en misschien hier en daar een advil.
pi_73061227
Goeiemorgen .
quote:

In je pauze buiten gaan zitten om toch wat zonnestralen op te pikken? Winterdepressie is niet leuk .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_73063677
quote:
Op donderdag 24 september 2009 09:03 schreef motorbloempje het volgende:

T: teveel bier, jenever, mixjes en andere ranzige meuk, want constitutieborrel (kwak weet wel hoe erg dat wordt )
eerlijk gezegd.... ben ik nog nooit écht op een constubo geweest... wel op eentje maar daar heb ik het adtje kunnen omzeilen (ik lust echt geen sterke drank) en alleen een appelsapje gedronken. maar dat was ook een vrij brave borrel.

zelf hebben we er geen gehad. CM is te arm voor contitutieborrels....

vriendinnetje van mij zat bij t chemisch dispuut en moest een keer schenken. die zat echt ONDER de jenever van al het morsen en was zelf ook toeterzat geworden. maar dat is best een corporaal clubje ook: feliciteren hoort onder de penning door, dus de penning optillen als je iemand op de wang zoent, op bestuurshierarchie feliciteren, etc.

maar gewóne borrels ken ik wel, en daar gaat t qua drankinname ongeveer net zo....
Kwak
pi_73063839
goedemorgen trws.

nog steeds ziekig maar wel op kantoor (onder de paracetamol, allergietabeltten en een flinke dosis vitamines en mineralen) want er moet te veel gebeuren om thuis te zitten...

knallende koppijn, paracetamol werkt nog niet echt...

heb ook een enorm lage pijngrens deze paar dagen, geen idee hoe dat kan, maar was gisteren bij de schoonheidsspecialiste en die moest veel schoonmaakwerk doen op toch al gevoelig gebied (slapen, kaaklijn, nek onder oor) en op een gegeven moment begon ik gewoon te huilen... het deed zo'n zeer, niet heel extreem zeer op zich, ik kon alleen gewoon echt niet meer hebben...
ze zei dat t ook kon komen omdat ik erg gestresst was en dat ik gewoon even niet meer prikkeling kon hebben op dat moment. daarna lekker ontspannen met massage enzo...

maar typen doet zelfs bijna zeer aan mn vingers. echt heel raar....

/klaagpost
Kwak
pi_73065821
quote:
Op woensdag 23 september 2009 22:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
Me too!

Ben benieuwd wanneer we het volgende hoofdstuk krijgen.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_73066357
naar huis gestuurd door de baas om uit te zieken... brrrr bedje in
Kwak
pi_73066540
quote:
Op donderdag 24 september 2009 12:40 schreef kwakz0r het volgende:
naar huis gestuurd door de baas om uit te zieken... brrrr bedje in
Dat klinkt ook wel verstandig, aan je vorige post te zien. Beterschap.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_73067907
Beterschap kwak!
Neem een kijkje in mijn vogelhuisje O+
Venus in pocketformaat
© loveli
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')