abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73078957
*Globaal bijgelezen*

Hoera voor de buik van BJ, en Cycle heeft de baan dus?
En koeielaarzen zijn sekseh, maar ik ga dus mijn vuilniszakken altijd pas wegdoen als 't donker is Als dan een zak blijft steken kan ik snel wegwezen

Beterschap voor de kwakz0r en kudos voor Vik, je hebt toch maar mooi een improvisatie gedaan

Ik ben vast mensen vergeten, maar het lezen was globaal, sorry

En ik moet koken, maar heb geen zin en eiks ook niet zo veel honger. Niet echt zin in broccolisoep. Of het bereiden ervan.

En vannacht ALWEER gezoen in mijn droom Weer met iemand anders, maar wel een bekende.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_73079101
En nu twijfel ik of ik op een vacature zal solliciteren (intern). Projectmedewerker, schaal 8
Maar dat zou zonde zijn van de opleiding die ik nu doe en die ik echt erg leuk vind, wat toch wel een indicatie is dat ik meer in de biebwereld "hoor".

Hm. Ik twijfel dus eigenlijk niet, tis alleen dat salaris Maar dat gaat me in de bieb ook wel lukken. Ooit
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  donderdag 24 september 2009 @ 19:32:59 #178
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_73079253
Helleuh.. ff geen puf om bij te lezen, scuzi. Terug uit Bruxelles, was leuk, wel vermoeiend!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  donderdag 24 september 2009 @ 19:59:14 #179
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_73080204
Dus.
Sinds een uur of half 4 non-stop bezig geweest, geen tijd gehad om te koken (broodje hamburger en een kroket gehad ) en nu ben ik eindelijk klaar. Maar ik ben wel heel erg trots op mezelf dat ik het allemaal zo goed heb voorbereid! .
Nu m'n spullen opruimen en dan lekker rieleksen . Sorry dat ik niet bijlees, maar ik heb er amper tijd voor.

Ik ben zo blij dat het vanochtend zo goed ging . Ik was best zenuwachtig voor die klas, maar toen ik er eenmaal stond - en alles ook nog in de soep liep - was ik zó relaxed .

Docent zei ook al: "Jij staat rustiger voor de klas dan ik in het begin."
Niet meer actief op Fok!
pi_73080340
Ha, Syrena, droomde ik maar van zoenen. Ik droom de laatste tijd veel te vaak van seks. Met mensen die ik ken maar nooit-van-ze-leven iets zou willen mee doen. Bah.

Ik heb per ongeluk een schep kokosroom in plaats van kokosmelk in mijn curry gedaan. Nu durf ik er geen rijst meer bij eten en heb ik er maar soep van gemaakt
  donderdag 24 september 2009 @ 20:05:18 #181
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_73080415
Ik vind dat soort dromen meestal wel vermakelijk . Dan word ik wakker en dan denk ik .
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_73080503
lalalalala TMI

[ Bericht 65% gewijzigd door BigPointyTeeth op 25-09-2009 08:34:02 ]
  donderdag 24 september 2009 @ 20:11:55 #183
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_73080668
Mijn i-toets had kuren, dus ik wilde hem even loshalen om te kijken of er troep onder zat, knakt die toets in tweeën . Dus nu zit ik heel onhandig op een extern toetsenbord te tikken bij m'n laptop. En met mijn typsnelheid klinkt het net als mitrailleurvuur .
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 24 september 2009 @ 20:23:42 #184
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_73081214
quote:
Op donderdag 24 september 2009 17:53 schreef uniekhoorn het volgende:
Trouwens, mijn vriend vind me nou wel mager worden... raar, ik vat het op als compliment Als hij zal zeggen dat ik dik word dan was ik in depressie geschoten (bij wijze van)
Vaag toch?
Dat klinkt inderdaad niet helemaal goed uniek. Heeft hij gelijk?
Van de week vroeg iemand aan mij of ik anorexia heb En vandaag zei de oppas dat ik nu toch echt op moet houden met afvallen. En dat terwijl ik al tijden weer normaal eet en nog nauwelijks port.

Mijn daglijstje
o. halve ananas + appel
t. stuk speculaas
t. krentenbol
l. 4 crackers met eiersalade en kaas + glas sinaasappelsap + pakje chocomel
t. nog een krentenbol en nog een stuk speculaas en een dropje
d. halve courgette met gehakt en pittige saus + salade van 4 selderijstengels, 100 gram kaas, 3 augurken, bessen, een appel en mayo
t. stukje pure choco + klein bakje chips + handje zoute sticks

Dit is toch niet te weinig ofzo? Ik begin echt te twijfelen aan mijn waarnemingsvermogen.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  donderdag 24 september 2009 @ 20:26:54 #185
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_73081352
Fijn trouwens dat het zo goed gaat Vik! En BJ! Wat ben je nog slank
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  donderdag 24 september 2009 @ 20:32:06 #186
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_73081585
quote:
Op donderdag 24 september 2009 20:23 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Dat klinkt inderdaad niet helemaal goed uniek. Heeft hij gelijk?
Van de week vroeg iemand aan mij of ik anorexia heb En vandaag zei de oppas dat ik nu toch echt op moet houden met afvallen. En dat terwijl ik al tijden weer normaal eet en nog nauwelijks port.

Mijn daglijstje
o. halve ananas + appel
t. stuk speculaas
t. krentenbol
l. 4 crackers met eiersalade en kaas + glas sinaasappelsap + pakje chocomel
t. nog een krentenbol en nog een stuk speculaas en een dropje
d. halve courgette met gehakt en pittige saus + salade van 4 selderijstengels, 100 gram kaas, 3 augurken, bessen, een appel en mayo
t. stukje pure choco + klein bakje chips + handje zoute sticks

Dit is toch niet te weinig ofzo? Ik begin echt te twijfelen aan mijn waarnemingsvermogen.
Kijk mijn lijstje,niks te weinig
Vind jou lijstje ook behoorlijk goed eigenlijk, zeker niet teveel, zit qua kcal wat aan de lage kant schat ik maar niet zorgelijk ofzo , zal zo mijn lijst kunnen zijn

En wat jij zegt, mijn moeder vroeg het ook al... Op zo'n bezwerende toon: 'uniek ( ) heb je een eetprobleem?'
Nou nee... en daarna heb ik droge worst, kletskoppen, kaas en amandelen voorgeschoteld gekregen
Maar toch geweigerd dus nou is het helemaal dubieus

[ Bericht 5% gewijzigd door uniekhoorn op 24-09-2009 20:41:36 ]
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_73081589
Mooie buik Jen!

Ik zal morgen wel even bijlezen, na het posten van m'n lijst ga ik Legally Blond 2 kijken

O: 2 bruine boterhammen met hagelslag, beker optimel, glas thee
T: appel
T: 2 kiwi's
L: bruine boterham met ei en beetje mayo, bruine boterham met gebraden gehakt, witte boterham duo penotti, bakje bosvruchtenyoghurt
T: spa en fruit
T: chocolat fudge brownie
D: stokbrood met zalm/garnalen/carpaccio/forel, toe bakje vla

Daag!
pi_73081994
quote:
Op donderdag 24 september 2009 19:26 schreef Syrena het volgende:
*Globaal bijgelezen*

Hoera voor de buik van BJ, en Cycle heeft de baan dus?
En koeielaarzen zijn sekseh, maar ik ga dus mijn vuilniszakken altijd pas wegdoen als 't donker is Als dan een zak blijft steken kan ik snel wegwezen

Beterschap voor de kwakz0r en kudos voor Vik, je hebt toch maar mooi een improvisatie gedaan

Ik ben vast mensen vergeten, maar het lezen was globaal, sorry

En ik moet koken, maar heb geen zin en eiks ook niet zo veel honger. Niet echt zin in broccolisoep. Of het bereiden ervan.

En vannacht ALWEER gezoen in mijn droom Weer met iemand anders, maar wel een bekende.
Whahaha je hebt het er maar druk mee in je dromen

ik heb de baan nog niet, maar mag wel op een tweede gesprek komen woensdag! dus daarna horen jullie weer meer

Ik heb morgen mijn eerste presentatie op mijn nieuwe opleiding. Over triathlon: info over de sport, de bondsstructuur, hoe mentale*vaardigheden specifiek zijn toe te passen op triathlon en hoe de sport*psycholoog beter geaccepteerd kan worden. Spannend, want ik ben niet zo'n kei in presenteren, maar sinds ik spinningles geef vind ik het wel minder erg om voor een groep te staan. (oh de les van vanavond ging ook echt supergoed )

Uniek en tink: ik vind jullie beider lijstjes niet zorgelijk of te weinig ofzo.. misschien zijn mensen jaloers dat jullie van die mooie dunne dennen zijn
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
  donderdag 24 september 2009 @ 20:58:23 #189
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_73082612
Wie weet hoe het nummer waarin Jesus in voorkomt, nieuw ook bij Qmusic te beluisteren, eigenlijk heet, van wie het is?
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  donderdag 24 september 2009 @ 21:00:54 #190
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_73082710
Robbie Williams? Die heeft een nieuw nummer met wat Jesus erin. En 'body's".
  donderdag 24 september 2009 @ 21:03:50 #191
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_73082817
quote:
Op donderdag 24 september 2009 21:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
Robbie Williams? Die heeft een nieuw nummer met wat Jesus erin. En 'body's".
Wel Robbie dus?? Aaah, dacht het wel maar kon zo niks vinden...
Thanks, du bist einberliner schat!

[ Bericht 0% gewijzigd door uniekhoorn op 24-09-2009 21:25:25 ]
  donderdag 24 september 2009 @ 21:04:55 #192
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_73082857
Ik ben heul geen berliner
pi_73082970
Goedenavond hier nog even.

Feli CC, mooi buikje BJ en beterschap Kwak!

Ik ben ook niet lekker - keelpijn/hoesten/hoofdpijn/spierpijn, net een advil genomen en nu gaat het wel wat beter - hoop maar dat het niet erger wordt, want ik kan gewoon niet ziek worden nu. Ik ga lekker een hete douche nemen zo en dan naar bed.
pi_73084104
Hoi Tink Tijdje niet gezien.

Wb die opmerkingen van te dun worden: ik kreeg van de week wel een leuke. Tijdens het kostuums doorpassen met een paar danseressen vroeg de choreografe (met gretige ogen) of zij eventueel óók in zo'n kostuum zou passen. Ik:"O makkelijk, zelfs ik pas erin!" Zij:"Neeeeee, jij hebt veeeel dunnere bovenbenen dan ik, dat zie ik zo hoor!"

't Is niet waar overigens (weet ik, want ik ben een wandelende matendatabase ), maar het was toch leuk om te horen. Iedereen die de mensen hier in dit topic teveel over hun figuur vindt klagen kan ik trouwens een passessie met een paar danseressen aanraden Ik moet altijd vreselijk lachen om die meiden. Waar je allemaal nog complexen over kan hebben als je 50 kilo weegt
pi_73085446
Ik vind het ook niet te weinig hoor Tink.

Argh, iemand hier in het gebouw heeft net echt tig keer achter elkaar dat liedje van Lily Allen gedraaid.
Had ik me net verheugd op een rustig avondje thuis. Ik heb echt een rotdag gehad vandaag. Hoofdpijn, spierpijn, gevoel alsof ik elk moment zou kunnen gaan janken... bah.

Ah, de buurman is intussen overgestapt op Zaterdag van Blof...
Are you pondering what I'm pondering?
  donderdag 24 september 2009 @ 22:27:11 #196
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_73085876
Beterschap PPP, lekker vroeg onder de wol

Mini, da's ook niet een rustige avond

Ben nu even KLF aan het luisteren, altijd leuk jeugdsentiment

Terusten lieve slankies
pi_73086457
Zo, ik heb de afwas gedaan en daarna mijn aantekeningen van vandaag uitgetypt en ze aan twee zieke medecursisten gestuurd IJverig van mij, non? (Ik lees in bed Poirot op m'n telefoon ).

Ik hoop alleen dat ze er wat van snappen, heb al gemaild dat ze de sheets erbij moeten bekijken, maar die staan nog niet op de leeromgeving.

Oja en de garage gebeld voor de APK-herkeuring. Hebben die klojo's in augustus niet gezegd dat dat alleen gratis is als je binnen vijf werkdagen terugkomt Mag ik dinsdag dus wéér 30 euro betalen. Ik had het stiekem wel gedacht, maar ik vind het toch stom. Ik moest van de monteur die de APK had gedaan nagaan of er een recall was geweest voor 1 bepaald mankement. Indien ja = gratis laten maken. En die toestemming heb ik vorige week pas gekregen en kon dus pas deze week bij een erkende dealer terecht.

Hmpf.
pi_73086919
Om half acht belde me een onbekend nummer. Ik dacht dat het 1 van de zieke medecursisten was, maar was net eten aan het koken, en nam dus niet op. Nu ga ik net de cursiste smsen dat ik zag dat ze gebeld had en dat ik alles op de mail had gezet, blijkt dat een totaal ander nummer (had vanmorgen een sms van haar gehad, en dacht dat het nummer hetzelfde was, nee dus)(ik heb wel naar t goeie gesmst trouwens).

En nu vraag ik me af wie mij dan belde! Spanning! Sensatie!

En nu slapen
pi_73089114
quote:
Op donderdag 24 september 2009 20:03 schreef BigPointyTeeth het volgende:
Ha, Syrena, droomde ik maar van zoenen. Ik droom de laatste tijd veel te vaak van seks. Met mensen die ik ken maar nooit-van-ze-leven iets zou willen mee doen. Bah.

Ik heb per ongeluk een schep kokosroom in plaats van kokosmelk in mijn curry gedaan. Nu durf ik er geen rijst meer bij eten en heb ik er maar soep van gemaakt
euhm. dat maakt niet zoveel uit PPP:

kookroom (campina) 100 ml. 210 kcal, 20 gram vet (eetlepel is 10-15 ml.)
slagroom 100 ml. 338 kcal en 36 gram vet
kokosmelk (AH) 184 kcal, 18 gram vet per 100 ml.
kokosmelk/santen 346 kcal, 36 gram vet

ik weet niet wat je precies gebruikt hebt, maar als je niet een heel pakje in je eentje opeet valt het wel mee. kokosmelk is (als je santen gebruikt) zelfs slechter dan koksroom...

maar eh... geen rijst erbij "durven" eten klinkt niet zo gezond lieve PPP...

ik bedoel: als je rijst eet en iets minder van de curry neemt en niet te veel saus, dan eet je gezonder dan wanneer je de curry verdunt tot soep en daardoor veel meer van de saus opeet...

ohja nu ga ik slapen.. ik moest naar de wc en mn pc stond nog aan. ga weer terug naar bed nu. daaaaaaaaaaaag.
Kwak
  vrijdag 25 september 2009 @ 07:14:24 #200
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_73090830
Veel te vroeg.
Naja, straks met m'n kop de kou in en dan ben ik snel genoeg wakker...
Niet meer actief op Fok!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')