Yep of minimaal 2 jaar werkervaring. En er moeten minder dan 50.000 immigranten in de afgelopen 5 jaar uit jou land naar Amerika geemigreerd zijn. Best soepele eisen dus.quote:
jajaquote:Op dinsdag 22 september 2009 21:38 schreef qonmann het volgende:
al die mensen met zo'n smurf...
Dark Side of the moon?quote:Op dinsdag 22 september 2009 21:49 schreef qonmann het volgende:
Ruimtewetenschappers hebben met behulp van de ?? de vermoedelijk koudste plek in ons zonnestelsel ontdekt.
Waar is die plek ergens ?
Heel goedquote:
Het meest sinister bijbelboek wat verhaalt over wat nog gaat komen......quote:
ik had pluto gedacht..maar de maan ..quote:Op dinsdag 22 september 2009 21:56 schreef De_Hertog het volgende:
Ik hoef het punt niet hoor, gewoon leuk feitje.
Ik vraag me ook af hoe dat zit ja. Je zou haast zeggen dat Pluto dan een warmtebron heeft of een manier om warmte vast te maken, en de maan iets om extra af te koelen. Ik bedoel, anders is de ruimte 'naast' Pluto toch altijd nog kouder? Of zouden ze de koudste plek 'op vaste grond' bedoelen?quote:Op dinsdag 22 september 2009 21:58 schreef qonmann het volgende:
[..]
ik had pluto gedacht..maar de maan ..
die kant van de maan komt nooit in de zon, dat is de reden, zo las ik (en het is in een krater)quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:00 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ik vraag me ook af hoe dat zit ja. Je zou haast zeggen dat Pluto dan een warmtebron heeft of een manier om warmte vast te maken, en de maan iets om extra af te koelen. Ik bedoel, anders is de ruimte 'naast' Pluto toch altijd nog kouder? Of zouden ze de koudste plek 'op vaste grond' bedoelen?
Leuk verhaal hoort daarbijquote:Op dinsdag 22 september 2009 22:01 schreef mr_anonimous het volgende:
Stavoren?
Nope. Rotterdam is wel een wereldstad geworden dankzij deze man en daarom hebben ze een straat naar hem vernoemd.quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:08 schreef qonmann het volgende:
da's al lang geleden..Gravin van Beieren ?
Nee, hij was een gevreesde krijgsheer......quote:
Jonker Frans....quote:
De ex-mod van VBL had dat als avatarquote:Op dinsdag 22 september 2009 22:47 schreef mr_anonimous het volgende:
Waarom is half Fok in smurfen veranderd?
Roux?quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:37 schreef GimmeGore het volgende:
Het is het enige Chateau wat ooit gepromoveerd is tot premier cru (in 1973)
Naar verluidt alleen maar na langdurig zeuren vanaf de kant van het chateau.
Steun aan RayMania.quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:47 schreef mr_anonimous het volgende:
Waarom is half Fok in smurfen veranderd?
qonmann +2quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:48 schreef qonmann het volgende:
[..]
De ex-mod van VBL had dat als avatar
Ah zo'n solidariteitsactie......quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:48 schreef qonmann het volgende:
[..]
De ex-mod van VBL had dat als avatar
Was dat zo'n briljante mod dan?quote:
Volgens de mensen daar wel. Ik let niet zo op mods omdat ik me nogal low-profile gedraag.quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:49 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Was dat zo'n briljante mod dan?
Valse bingoquote:
Briand?quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:49 schreef GimmeGore het volgende:
Het Chateau verbaasde vriend en vijand door de etiketten de laten ontwerpen door beroemde kunstenaars
onder meer:
Jean Cocteau in 1947,
Salvador Dalí in 1958,
Marc Chagall in 1970,
Pablo Picasso in 1973,
Andy Warhol in 1975,
Keith Haring in 1988,
Karel Appel in 1994,
en zelfs Prins Charles in 2004.
quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:49 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Was dat zo'n briljante mod dan?
niks vals , een perfect antwoord ..heb je dat chateautje nu al geduid ? , kunnen we weer verderquote:Op dinsdag 22 september 2009 22:51 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Volgens de mensen daar wel. Ik let niet zo op mods omdat ik me nogal low-profile gedraag.
[..]
Valse bingo![]()
[..]
Briand?
Dat zei Skittelman 10 minuten geleden al?quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:52 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Ook niet, het chateau hoorde ooit bij de wijngaard van Lafite-Rothschild,
eigenlijk maar 5minquote:Op dinsdag 22 september 2009 22:56 schreef Aap_2 het volgende:
[..]
Dat zei Skittelman 10 minuten geleden al?
Ja je hebt gelijk, ik had er overheen gezien door een of ander verhaal over smurfen en modjes ofzoquote:Op dinsdag 22 september 2009 22:58 schreef skittelman het volgende:
[..]
eigenlijk maar 5minmaar wel twee keer
zal eens kijken in mn boek of ik inderdaad gelijk heb
dan hoef ik het niet meer op te zoekenquote:Op dinsdag 22 september 2009 22:58 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Ja je hebt gelijk, ik had er overheen gezien door een of ander verhaal over smurfen en modjes ofzo
to easy dus...quote:Op dinsdag 22 september 2009 23:09 schreef qonmann het volgende:
oeigoeren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |