quote:
Dat zijn voorwaarde om het land in te komen maar niet noodzakelijk voor een werkvergunning.quote:Op dinsdag 22 september 2009 21:30 schreef qonmann het volgende:
geen crimineel verleden en een toegevoegde waarde voor het land
Jullie zien iets essentieels over het hoofd.....quote:Op dinsdag 22 september 2009 21:31 schreef qonmann het volgende:
dus werk kunnen doen dat een Amerikaan niet kan (of waarvan er niet genoeg zijn)
Close.... maar je ziet iets nog veel makkelijkers over het hoofd.... iets wat hier ook essentieel is voor werk....quote:Op dinsdag 22 september 2009 21:35 schreef Yankee het volgende:
wonen in een land dat 'meedoet' aan de loterij?
Yep of minimaal 2 jaar werkervaring. En er moeten minder dan 50.000 immigranten in de afgelopen 5 jaar uit jou land naar Amerika geemigreerd zijn. Best soepele eisen dus.quote:
jajaquote:Op dinsdag 22 september 2009 21:38 schreef qonmann het volgende:
al die mensen met zo'n smurf...
Dark Side of the moon?quote:Op dinsdag 22 september 2009 21:49 schreef qonmann het volgende:
Ruimtewetenschappers hebben met behulp van de ?? de vermoedelijk koudste plek in ons zonnestelsel ontdekt.
Waar is die plek ergens ?
Heel goedquote:
Het meest sinister bijbelboek wat verhaalt over wat nog gaat komen......quote:
ik had pluto gedacht..maar de maan ..quote:Op dinsdag 22 september 2009 21:56 schreef De_Hertog het volgende:
Ik hoef het punt niet hoor, gewoon leuk feitje.
Ik vraag me ook af hoe dat zit ja. Je zou haast zeggen dat Pluto dan een warmtebron heeft of een manier om warmte vast te maken, en de maan iets om extra af te koelen. Ik bedoel, anders is de ruimte 'naast' Pluto toch altijd nog kouder? Of zouden ze de koudste plek 'op vaste grond' bedoelen?quote:Op dinsdag 22 september 2009 21:58 schreef qonmann het volgende:
[..]
ik had pluto gedacht..maar de maan ..
die kant van de maan komt nooit in de zon, dat is de reden, zo las ik (en het is in een krater)quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:00 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ik vraag me ook af hoe dat zit ja. Je zou haast zeggen dat Pluto dan een warmtebron heeft of een manier om warmte vast te maken, en de maan iets om extra af te koelen. Ik bedoel, anders is de ruimte 'naast' Pluto toch altijd nog kouder? Of zouden ze de koudste plek 'op vaste grond' bedoelen?
Leuk verhaal hoort daarbijquote:Op dinsdag 22 september 2009 22:01 schreef mr_anonimous het volgende:
Stavoren?
Nope. Rotterdam is wel een wereldstad geworden dankzij deze man en daarom hebben ze een straat naar hem vernoemd.quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:08 schreef qonmann het volgende:
da's al lang geleden..Gravin van Beieren ?
Nee, hij was een gevreesde krijgsheer......quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |