Ik kan ook de 100liter linken.quote:
Ik ga voorlopig geen nieuwe rugzak kopen. Tenzij een goeie en voldoende grote laptoptas duurder is danquote:
Lquote:Op woensdag 23 september 2009 09:21 schreef Ladylike het volgende:
Mogguh
dag druk begonnen
koffie was koud
Fleskequote:Op woensdag 23 september 2009 09:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
L
Is het nog gelukt met je Java?
nja trojans via cracksquote:
Dat zijn van die Grieken die onder het generaal pardon vielen, paar jaar terugquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
That´s me!quote:Op woensdag 23 september 2009 09:30 schreef Pheno het volgende:
mensen die downloaden en niet weten wat ze doen
Mogguh, kusje dropquote:Op woensdag 23 september 2009 09:32 schreef wel.o.k het volgende:
fles, Ll en pheno
pff, wordt een zware dag.
3 paracetamol op en het zakt nog niet echt.
nee, geen drank in het spel![]()
als het met een uurtje niet beter wordt gaan we spuiten en dan maar hopen dat het bij vandaag blijft.
Nijntjequote:
Ja ook goed hoorquote:
Hey scheetjequote:
Neuh, daar doet ie niet aan geloof ik.quote:Op woensdag 23 september 2009 09:56 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ja ook goed hoor
Nog geen nieuws zeker over je contract?kan je geen afspraak plannen ofzo, ik bedoel: je zal toch ook wel een voortgangsgesprek krijgen enzo?
hoevaak heb je al een tijdelijk contract gehad?quote:Op woensdag 23 september 2009 09:57 schreef Ladylike het volgende:
Neuh, daar doet ie niet aan geloof ik.
Ik krijg een contract, hij is tevreden.. weet alleen nog niet voor hoelang ik een contract krijg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |