mooi zoquote:
Nijns is ziek!quote:Op woensdag 23 september 2009 12:07 schreef Nijns het volgende:
kan iemand mij ziek melden? ik heb geen zin meer.
Eerst Phedo, nu dit weerquote:Op woensdag 23 september 2009 11:53 schreef Ph. het volgende:
He, verdikke.
Ja hoor, mag ik je adres enzoquote:Op woensdag 23 september 2009 12:07 schreef Nijns het volgende:
Ik ben ook ziek, ik zie twee Ph.'s.quote:Op woensdag 23 september 2009 12:07 schreef Nijns het volgende:
dankjequote:
is dit niet gewoon een roep om aandacht van jou?quote:
kom je dan ook op ziekenbezoek?quote:Op woensdag 23 september 2009 12:09 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ja hoor, mag ik je adres enzo
sofinr en klachten aub
stuur ik wel een fax naar de arbo
Pfff ben blij als ik zo kan pauzeren
Ben me toch een partij misselijk ..
quote:Op woensdag 23 september 2009 12:09 schreef Ladylike het volgende:
Ben me toch een partij misselijk ..
De hele KSC is kinderen aan het uitpoepen lijkt het dan welquote:
Met fruitmandjequote:
quote:Op woensdag 23 september 2009 12:15 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Met fruitmandje
Grrrr mn telefoon doet raar, kan niet bellen of smsen
Je zei dat het geen kwaad konquote:
Dan is wrs mn accu leeg door het opstartenquote:Op woensdag 23 september 2009 12:16 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
aan uit en dan met je vaste telefoon ff je zelf bellen werkt bij mij altijd erg goed
Je slikt wel meer.quote:Op woensdag 23 september 2009 12:17 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Je zei dat het geen kwaad kon![]()
Nah, denk ut niet.. daar slik ik van die pilletjes voor..
Maar daar word ik niet zwanger vanquote:
Daar gaat Pheno even over nadenken. Onder het genot van verse jus d'orange.quote:Op woensdag 23 september 2009 12:19 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Maar daar word ik niet zwanger van
Whehehehe Smakelijkquote:Op woensdag 23 september 2009 12:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daar gaat Pheno even over nadenken. Onder het genot van verse jus d'orange.
Lol aan het eind. Die komt niet op TMF gok ik zoquote:Op woensdag 23 september 2009 12:23 schreef Pheno het volgende:
En Rammstein natuurlijk (NSFW):
http://www.visit-x.net/rammstein/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ff proberensometimes i forgot what's up and what's down
quote:Op woensdag 23 september 2009 12:28 schreef john-frusciante het volgende:Ik zie ene plaatje, maar de spoilertags werken niet bij mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ff proberen
(ligt aan mijn layout)
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
quote:Op woensdag 23 september 2009 12:28 schreef john-frusciante het volgende:Hoe durf je zoiets hier te plaatsen in volledig zichtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ff proberen
stupidity has become as common as common sense was before
nja op z'n vogels solliequote:Op woensdag 23 september 2009 12:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoe durf je zoiets hier te plaatsen in volledig zicht
Hoe meer zielen, hoe meer vreugd.quote:
maar wel allemaal in 1 postquote:
gewoon doenquote:Op woensdag 23 september 2009 12:43 schreef Nijns het volgende:
ik denk er serieus over me lekker ziek te melden. die 11 dagen die ik nog moet, voelen als een nagel aan mijn grafkist.
quote:
Wat is snack attack??quote:Op woensdag 23 september 2009 12:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Jeuj, morgen weer Snack Attack
![]()
Hai Kuuk
Vette hap halen in zijn pauze.quote:
Ja, je zou zeggen van wel hč? Ik ben te loyaal denk ikquote:
quote:Op woensdag 23 september 2009 12:54 schreef Pheno het volgende:
Vette hap halen laten brengen in zijn pauze.
Nee. buiten de zomer kan het alleen met een abonnement, en vanwege mn werk kom ik er niet aan toe nu. EN om nou 270 &euro te gaan betalen voor zo af en toe een keertje...quote:Op woensdag 23 september 2009 12:54 schreef Pheno het volgende:
Hoe gaat het met de anti snacks Fles? Zwem je nog?
denk het ookquote:Op woensdag 23 september 2009 12:56 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ja, je zou zeggen van wel hč? Ik ben te loyaal denk ik
Ik meld me nooit zo maar ziek. hell I don't know why.quote:Op woensdag 23 september 2009 12:56 schreef Nijns het volgende:
[..]
ziek is ziek.quote:Op woensdag 23 september 2009 12:56 schreef Nijns het volgende:
[..]
quote:
dat heb ik dus ookquote:
ja dat blijktquote:
ik dus ook niet, maar ik wil gewoon echt niet meer. ja jongens, ik word ongelukkigquote:Op woensdag 23 september 2009 13:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik meld me nooit zo maar ziek. hell I don't know why.
moet jij niet ook naar huis dan?quote:
* gf geeft nijns een knuffelquote:Op woensdag 23 september 2009 13:05 schreef Nijns het volgende:
[..]
ik dus ook niet, maar ik wil gewoon echt niet meer. ja jongens, ik word ongelukkig![]()
eigen baas héquote:Op woensdag 23 september 2009 13:04 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat heb ik dus ook![]()
maar ga ook gewoon door met werken![]()
maar bij nijns is het ook meer dat ze er niet meer wil werken
gaat al beter, eten en even een wandelingetje.quote:Op woensdag 23 september 2009 13:05 schreef Nijns het volgende:
[..]
moet jij niet ook naar huis dan?
punt is, ik voel me niet echt lekker maar ik ben ook niet echt ziek.
dat ookquote:
wehehequote:Op woensdag 23 september 2009 13:17 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat ook![]()
maar toen ik nog voor een baas werkte ging ik ook nog gewoon werken![]()
heb 1x mijn toenmalige baas en de rest van het personeel aangestoken met de griep
iedereen ziek en thuis zitten/liggen en ik als enigste aan het werken
die baas heeft nooit meer gezegd kom maar werken een griepje stelt niks voorquote:Op woensdag 23 september 2009 13:19 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
weheheik gun jullie hetzelfde als mij
restaurant ?quote:Op woensdag 23 september 2009 13:24 schreef goldfinger1963 het volgende:
dadelijk maar weer eens verder gaan met het restaurant te veranderen
Naast slagroom ook roomijs op het menu?quote:Op woensdag 23 september 2009 13:24 schreef goldfinger1963 het volgende:
dadelijk maar weer eens verder gaan met het restaurant te veranderen
En nou kappen met dat gejankquote:Op woensdag 23 september 2009 13:22 schreef Pheno het volgende:
Tetten.
dat is verse worstquote:Op woensdag 23 september 2009 13:26 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
restaurant ?
ik wist dat er soms worst werd gegeten bij jou
quote:Op woensdag 23 september 2009 13:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Naast slagroom ook roomijs op het menu?
coolquote:Op woensdag 23 september 2009 13:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En nou kappen met dat gejank
[ afbeelding ]
en geven ze ongezellig licht?quote:Op woensdag 23 september 2009 13:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
waarom zijn die led lampen toch allemaal zo duur
in de meeste parenclubs kan je toch eten?quote:Op woensdag 23 september 2009 13:26 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
restaurant ?
ik wist dat er soms worst werd gegeten bij jou
Van twee walletjes, ja.quote:Op woensdag 23 september 2009 13:51 schreef Nijns het volgende:
[..]
in de meeste parenclubs kan je toch eten?
En dood.quote:Op woensdag 23 september 2009 13:53 schreef Dr_Flash het volgende:
swiebertje is een homo
nee dat juist niet ze geven wel meer een rechte straal met lichtquote:
in de meeste welquote:Op woensdag 23 september 2009 13:51 schreef Nijns het volgende:
[..]
daar moet je dan wel voor zijnquote:
quote:
Zoals die uberslechte chili van je?quote:Op woensdag 23 september 2009 13:57 schreef goldfinger1963 het volgende:
in de meeste wel
alhoewel er sommige eten neer zetten dat op z'n minste twijfelachtig is![]()
Goed hč, van mij?quote:Op woensdag 23 september 2009 13:57 schreef goldfinger1963 het volgende:
in de meeste wel
alhoewel er sommige eten neer zetten dat op z'n minste twijfelachtig is![]()
Hmm, nog 20 posts. EN MPG is nog niet gezien om te ninja'en.quote:
oeh, goed dat je het zegtquote:
dat weet ik toch nietquote:Op woensdag 23 september 2009 13:51 schreef Nijns het volgende:
[..]
ervarings deskundigequote:Op woensdag 23 september 2009 13:59 schreef Nijns het volgende:
[..]
Goed hč, van mij?
wat voor twijfelachtig eten dan?
die vreten die belgen hier veels te snel opquote:Op woensdag 23 september 2009 13:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zoals die uberslechte chili van je?
je wil niet weer verzakenquote:
quote:Op woensdag 23 september 2009 14:02 schreef Pheno het volgende:
Die post nu niet, zit te F5'en totdat ie 299 ziet :d
soep met broodjes noem ik nou niet bepaald etenquote:Op woensdag 23 september 2009 13:59 schreef Nijns het volgende:
[..]
Goed hč, van mij?
wat voor twijfelachtig eten dan?
Wat is je puntquote:
de lapo zal die ninja pinguin wel hebbenquote:
maleduck in disguise?quote:Op woensdag 23 september 2009 14:08 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
de lapo zal die ninja pinguin wel hebben
ik ook nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |