Hé, kijk uit wie je uitscheldt, hè. Gerechtigheid is nog altijd aan mijn zijde.quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:04 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
HAHA, welke retard heeft er nou een ban op Tinypic!
Hij zit toch al een hele tijd in deze SC inmiddels.quote:
Dat sowieso.quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:04 schreef Breathtaking het volgende:
BLUB. En IQM steelt de show.
quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:04 schreef Breathtaking het volgende:
Godverdomme ik was er echt heilig van overtuigd dat IQM de lapo zou hebben.
Waar is WD?quote:
Kanker politiewagens de hele godganse tijd.quote:
JA BAN! Euh, ik bedoel BON!quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:08 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Kanker politiewagens de hele godganse tijd.
jwe wordt geband om het k-woord tegenwoordigquote:Op dinsdag 22 september 2009 20:08 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
kankerpolitiewagens is één woord.quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:08 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Men Bang?quote:
Nou dan.quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:03 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik weet ook wel dat dat het is..
quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:10 schreef Zotheid het volgende:
4EBE, ik heb morgen weer MB.
Heet jij 4EBE?quote:
Matig.quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:12 schreef IQM het volgende:
[..]
Jij wel? WHAHAA, JIJ HEBT RARE OUDERS!111!
Nee?quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:12 schreef IQM het volgende:
[..]
Jij wel? WHAHAA, JIJ HEBT RARE OUDERS!111!
Werken zul je.quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:13 schreef Zotheid het volgende:
Wtf, ik ben vanaf vrijdag t/m woensdag vrij.
Bwhehehe, de buschauffeur zeker!quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Ik heb morgen een chauffeur.
Alleen vrijdag en zaterdag.quote:
Jij ook niet. Jij heet 4EverBlackEyed. Je punt is?quote:
Niet eens.quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:14 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Bwhehehe, de buschauffeur zeker!
Werken is voor slaven.quote:
Dat klopt.quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:15 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jij ook niet. Jij heet 4EverBlackEyed. Je punt is?
ZH is mijn slaaf.quote:
Bt wil toch nog even gerustgesteld worden.quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:11 schreef IQM het volgende:
[..]
Nou dan.Dat is net zoiets als: "Waarom hebben mensen geld en ik niet?
(Ja, ik weet dat zij werken en ik niet, maar toch, het is stom als ik mensen met geld zie. [ afbeelding ])"
Mooi. Ga nu maar weer in een hoekje zitten.quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat klopt.
Niets, mijnheer
Ik zit op de bank, mag dat?quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mooi. Ga nu maar weer in een hoekje zitten.
GOOD FOR YOUquote:Op dinsdag 22 september 2009 20:05 schreef IQM het volgende:
[..]
Hé, kijk uit wie je uitscheldt, hè. Gerechtigheid is nog altijd aan mijn zijde.
Dat leestekentje onder de > op het toetsenbord.quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:15 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jij ook niet. Jij heet 4EverBlackEyed. Je punt is?
Oke.quote:
Liep ik vandaag langs een stel SPpaupers met borden met daarop "Bestrijd de rijken", de paupers!quote:
Ik heb al vaker tegen haar gezegd: Alles sal reg kom. En tot nu toe is dat ook gebeurd bij haar, dus daar moet ze dan maar in blijven geloven.quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
Bt wil toch nog even gerustgesteld worden.
IK STEL HIER DE VRAGEN GVD! In de hoek, NU!quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zit op de bank, mag dat?
quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:17 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Oke.
Maar goed, van 9:30 tot 11:30.
[..]
Liep ik vandaag langs een stel SPpaupers met borden met daarop "Bestrijd de rijken", de paupers!
Bwhehe, jij durft je eigen slaaf niet eens onder ogen te komen.quote:
Krentenbol., ga eens van IQM's account af.quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:17 schreef IQM het volgende:
[..]
Dat leestekentje onder de > op het toetsenbord.
KAI! KAI! KAI!quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:17 schreef BobbyB het volgende:
[..]
IK STEL HIER DE VRAGEN GVD! In de hoek, NU!
Hij haalde al zo moeilijk adem toen ik erop ging zitten.quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Krentenbol., ga eens van IQM's account af.
Voor 100 euro kun je net de treinreis en een consumptie betalen.quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:19 schreef wolvendagen het volgende:
Zaterdag naar Amsterdam. En ik heb maar 100 euro, wtf moet ik dan in Amsterdam.![]()
Toch vermoed ik dat ie dat wel lekker vond.quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:19 schreef IQM het volgende:
[..]
Hij haalde al zo moeilijk adem toen ik erop ging zitten.
quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:19 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Bwhehe, jij durft je eigen slaaf niet eens onder ogen te komen.
Maar ja, ze heeft gelijk.![]()
Linkse sokken.quote:
Noorsbloed, Emimich, Krentenbol.quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:22 schreef Otis2.0 het volgende:
wie zijn er nou allemaal weg? op paaskonijn, lakitu, jordeeeh en bp na.
Ik. CSI begint zo.quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:22 schreef Otis2.0 het volgende:
wie zijn er nou allemaal weg? op paaskonijn, lakitu, jordeeeh en bp na.
Heel VBL is weg.quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:23 schreef Syb-rund. het volgende:
Gaat lekker weer
welke topicreeks was de rel deze keer![]()
quote:
Je ziet dan niet of ik me eraan hou.quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Op afstand commanderen is veel leuker.
Wat zijn dat?quote:
Me, me, me.quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:25 schreef IQM het volgende:
http://www.tvgids.nl/programma/8496897/American_History_X/
Vanavond, Veronica, 22:55
Tijdelijk. Zo'n kloon vergt gewoon veel tijd en die heb ik momenteel niet. Maar ze komt terug, beloofd!quote:
Die is heul niet weg.quote:
quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:24 schreef Zotheid het volgende:
[..]
[..]
Je ziet dan niet of ik me eraan hou.
[..]
Wat zijn dat?
Geitenwollen sokken?
Al gezien.quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:25 schreef IQM het volgende:
http://www.tvgids.nl/programma/8496897/American_History_X/
Vanavond, Veronica, 22:55
Geen ideequote:Op dinsdag 22 september 2009 20:07 schreef IQM het volgende:
En ik kan overigens weer plaatjes posten op tinypic.Jij ook, Bt?
Ja, en? GAAN WE WEER STOER DOEN?! "OEH, OUD!", "OEH, DIE HEB IK AL GEZIEN!", "SIMPSONS DID IT!"quote:
Wat is daar mis mee? Daar kun je toch ook je poes mee scheren? D'r zit zelfs zo'n mesje aan de achterkant voor de moeilijk bereikbare plekjes.quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:26 schreef Smart_ass het volgende:
Wie van jullie heeft nog meer de studentenbox?Ik heb duidelijk aangegeven dat ik vrouw ben, maar er zit wel een gillette fusion scheermesje bij.
Meer meisjes die dit hebben?
Vorig jaar had ik er één...quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:26 schreef Smart_ass het volgende:
Wie van jullie heeft nog meer de studentenbox?Ik heb duidelijk aangegeven dat ik vrouw ben, maar er zit wel een gillette fusion scheermesje bij.
Ik heb geen studentenbox maar wel een Gillete Fusion.quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:26 schreef Smart_ass het volgende:
Bek dicht. Films op TV kijken is kut en ik kijk hem dan liever op DVD wanneer het mij uitkomt zonder kutreclame.quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:27 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja, en? GAAN WE WEER STOER DOEN?! "OEH, OUD!", "OEH, DIE HEB IK AL GEZIEN!", "SIMPSONS DID IT!"
NOU EN!!! IK HEB 'M OP DVD, SO FUCKING WHAT!!!!
Alsof je zo'n mooie, goede film geen tweede keer kan kijken.
Ik wilde gewoon even verkapt opscheppen over het feit dat ik 'm op dvd heb. No offence, Bobby.quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:27 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja, en? GAAN WE WEER STOER DOEN?! "OEH, OUD!", "OEH, DIE HEB IK AL GEZIEN!", "SIMPSONS DID IT!"
Alsof je zo'n mooie, goede film geen tweede keer kan kijken.
Op de voorkant staat iets over trimmen en op de achterkant zie ik allemaal plaatjes van snorren en baarden die geschoren worden.quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee? Daar kun je toch ook je poes mee scheren? D'r zit zelfs zo'n mesje aan de achterkant voor de moeilijk bereikbare plekjes.
quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:27 schreef IQM het volgende:
[..]
OEH een hitler snor op je poesch.quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:29 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Op de voorkant staat iets over trimmen en op de achterkant zie ik allemaal plaatjes van snorren en baarden die geschoren worden.Maargoed, opzich kun je dat inderdaad ook wel voor andere plaatsen gebruiken denk ik.
ik dacht dat je een grapje zat te maken, maar het is echt zoquote:
LOL ALSOF JIJ JE SCHAAMHAAR SCHEERT !!! WHEHEHEHEquote:Op dinsdag 22 september 2009 20:26 schreef Smart_ass het volgende:
NEE. Mannenscheermesjes zijn voor de ruwe mannenhuid, onze tere perzikhuidjes kunnen dat niet aan.quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:29 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Op de voorkant staat iets over trimmen en op de achterkant zie ik allemaal plaatjes van snorren en baarden die geschoren worden.Maargoed, opzich kun je dat inderdaad ook wel voor andere plaatsen gebruiken denk ik.
Omdat remlof in een dwaze bui Otis. in de shredder heeft gemieterd.quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:33 schreef Syb-rund. het volgende:
waarom heet je tegenwoordig 2.0 trouwens
quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:35 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Omdat remlof in een dwaze bui Otis. in de shredder heeft gemieterd.
quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:39 schreef Danny het volgende:
de mods zijn opgestapt, de users niet van plan normaal te posten. dan houdt 't op.
Nee, die hebben zachte, botte mesjes nodig, geen scherpe.quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:35 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
NEE. Mannenscheermesjes zijn voor de ruwe mannenhuid, onze tere perzikhuidjes kunnen dat niet aan.
kom op msn en ik leg het je uit.quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:37 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat een verzameling aan sneuheid weer
Ja.quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:38 schreef IQM het volgende:
[..]
Nee, die hebben zachte, botte mesjes nodig, geen scherpe.
andere keer, immers: Ajax, doei. (L)quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:38 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
kom op msn en ik leg het je uit.
quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:43 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
andere keer, immers: Ajax, doei. (L)
De hele crew is de weg kwijtquote:Op dinsdag 22 september 2009 20:56 schreef Chuck_Norris het volgende:
Lakitu shredder ?What happened.
What else is newquote:Op dinsdag 22 september 2009 20:59 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
De hele crew is de weg kwijt
Broederliefde?quote:
NOESquote:
Twee weken geleden al kruidnootjes gekochtquote:Op dinsdag 22 september 2009 21:02 schreef swarmahoer het volgende:
ik heb pepernoten gekocht, is dat slecht? ze zijn wel lekker
JAWOHL!!quote:
zij is heul jouw kloon niet!quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:25 schreef IQM het volgende:
[..]
Tijdelijk. Zo'n kloon vergt gewoon veel tijd en die heb ik momenteel niet. Maar ze komt terug, beloofd!
Gekkenhuis!quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:59 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
De hele crew is de weg kwijt
Fuck de haters.quote:Op dinsdag 22 september 2009 21:03 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Oow als je dat zegt krijg je blijkbaar een note
Ff voor de zekerheid. Wel PI's lezen hè!quote:Op dinsdag 22 september 2009 21:10 schreef LudoSanders het volgende:
Naar aanleiding van vandaag heb ik een Adblocker geïnstalleerd!
Owjee, schiet eens een beetje op dan.quote:Op dinsdag 22 september 2009 21:05 schreef Dqod het volgende:
[..]
JAWOHL!!
Ik was nog niet klaar met de kippenren dus ik heb nog geen kip(penvlees)
quote:Op dinsdag 22 september 2009 21:06 schreef Danny het volgende:
[..]
ik heb me NIET in de vingers gesneden. Liever GEEN forum dan een waar ik me maar alles moet laten zeggen. Dat geldt overigens niet alleen voor VBL.
Het lijkt overigens geen probleem meer te zijn. Ik begrijp dat er een alternatief gevonden is. Succes ermee.
Get in!quote:Op dinsdag 22 september 2009 21:10 schreef LudoSanders het volgende:
Naar aanleiding van vandaag heb ik een Adblocker geïnstalleerd!
Ja ja, ik timmer en knutsel zo vlot mogelijk door!!!quote:Op dinsdag 22 september 2009 21:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Owjee, schiet eens een beetje op dan.
Je moet ALTIJD een voorraad kipfilet hebben![]()
Als je toch bezig bent, dan kan je wel gelijk een caviaflat timmerenquote:Op dinsdag 22 september 2009 21:14 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja ja, ik timmer en knutsel zo vlot mogelijk door!!!
En idd, QFT!!!
Had ik gisteren en vanochtend, maar nu gaat het wel.quote:Op dinsdag 22 september 2009 21:16 schreef Dqod het volgende:
FOK! is sloom.. Of het ligt aan m'n laptop
F5en is bijna niet leuk meer
Ik zal morgen even de Gamma bezoeken voor materiaalquote:Op dinsdag 22 september 2009 21:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als je toch bezig bent, dan kan je wel gelijk een caviaflat timmeren
quote:Op dinsdag 22 september 2009 21:19 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik zal morgen even de Gamma bezoeken voor materiaal
Oh en gister had ik dat ook.. Maar toen had ik utorrent aanstaan
quote:
Meen je niet.. Hij ook al? Waarom?quote:
Ze hebben geen zin meer om banmeldtopic te updatequote:Op dinsdag 22 september 2009 21:24 schreef Dqod het volgende:
[..]
Meen je niet.. Hij ook al? Waarom?
-Edit-
Ik zie t nog niet staan in MED
Geen idee nog. Omdat hij Danny quote met "Slachtoffer rolquote:Op dinsdag 22 september 2009 21:24 schreef Dqod het volgende:
[..]
-Edit-
omdat dit zn kloon is, wild guessquote:Op dinsdag 22 september 2009 21:24 schreef Dqod het volgende:
[..]
-Edit-
Niets kloon, ik ben zijn broertje.quote:Op dinsdag 22 september 2009 21:27 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
omdat dit zn kloon is, wild guess
en er worden niet veel medjes meer gemaakt, is te druk
quote:Op dinsdag 22 september 2009 21:27 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
omdat dit zn kloon is, wild guess
en er worden niet veel medjes meer gemaakt, is te druk
quote:Op dinsdag 22 september 2009 21:29 schreef wolvendagen het volgende:
Hey Fas, ik heb besloten dat ik lesbische ben.
Dat houdt dus in dat ik geen seks meer heb met jongens.quote:
quote:Op dinsdag 22 september 2009 21:29 schreef wolvendagen het volgende:
Oh, oke.quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:35 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
NEE. Mannenscheermesjes zijn voor de ruwe mannenhuid, onze tere perzikhuidjes kunnen dat niet aan.
Klopt, dat is de definitie van lesbischquote:Op dinsdag 22 september 2009 21:30 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat houdt dus in dat ik geen seks meer heb met jongens.
Dan ben ik ook lesbisch.quote:Op dinsdag 22 september 2009 21:30 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 22 september 2009 21:31 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Klopt, dat is de definitie van lesbisch
Oh lesbiennes kunnen best seks hebben met jongens hoor..quote:Op dinsdag 22 september 2009 21:30 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Een LIM (Lesbian Identified Man)quote:
Nee, ik doelde op mezelf als lesbienne die dus geen seks heeft met jongens en alleen met dames date etc.quote:Op dinsdag 22 september 2009 21:32 schreef Dqod het volgende:
[..]
Oh lesbiennes kunnen best seks hebben met jongens hoor..
Als t alleen een puur seksuele daad is en er geen gevoel bij komt kijken
Waarom?quote:Op dinsdag 22 september 2009 21:29 schreef wolvendagen het volgende:
Ik snap t hoorquote:Op dinsdag 22 september 2009 21:33 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, ik doelde op mezelf als lesbienne die dus geen seks heeft met jongens en alleen met dames date etc.
omdat ongevoelige klootzak die niet snapt dat ik fucking sad panda ben.quote:
quote:Op dinsdag 22 september 2009 21:36 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
omdat ongevoelige klootzak die niet snapt dat ik fucking sad panda ben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 22 september 2009 21:37 schreef Maisnon het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja meh. I just can't take it any longer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
Hebben we het hier over josh harnett kloon, of de vakantieliefde, of iets daartusseninquote:Op dinsdag 22 september 2009 21:38 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja meh. I just can't take it any longer.
Nee, mijn nietmeervriend.quote:Op dinsdag 22 september 2009 21:40 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Hebben we het hier over josh harnett kloon, of de vakantieliefde, of iets daartussenin
Ff checken!quote:
Awhquote:Op dinsdag 22 september 2009 21:36 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
omdat ongevoelige klootzak die niet snapt dat ik fucking sad panda ben.
Weinig rellen hier.quote:Op dinsdag 22 september 2009 21:54 schreef jagga het volgende:
Even tvp zodat ik de boel terug kan lezen morgen..
Kwil voortaan op de hoogte zijn van de FOKrelletjes
Lieverd daarvan ben ik allang op de hoogte, en de middag SCclub heb ik een uitleg/samenvatting gegeven over VBL en de restquote:Op dinsdag 22 september 2009 21:57 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Weinig rellen hier.
Wil je het teruglezen: mods stappen op op VBL, users zeuren, Danny gooit daarom VBL dicht.
Verschillende users blijven doorzeuren, men heeft er genoeg van, veel bans worden uitgedeeld om het minste of geringste.
In sommige gevallen nogal hypocriete bans, zoals voor jordeeeh die voor hetzelfde gedrag als een mod vertoonde gebanned wordt, en om dat verder aan de kaak(?) te stellen werd dat truukje bij swarmahoer herhaald. Die vervolgens veel notes uitdeelde, nog meer gezeur, nog meer users die omdat ze altijd al kloten en nu meegaan maar gebanned worden om ervanaf te zijn
quote:Op dinsdag 22 september 2009 21:55 schreef Smart_ass het volgende:
Soms is het echt heerlijk om een avond alleen maar perfecte muziek te luisteren.
WIE?quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:03 schreef jagga het volgende:
ik zie dat ik veel te lief ben
Zelfs in deze tijd van wanorde, chaos notes en bans, heb ik niet eens een note gescoord
En ik vind dat reepjesvleesdamevanlichtezeden ban-rechten moet krijgen
Kunnen we tenminste een geintje uithalen
Ik vind die stromingen van tegenwoordig gewoon weird.quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:06 schreef Zotheid het volgende:
Experimentele New Weird America indie rockgroep.
Hoe verzin je het.
swarmahoerquote:Op dinsdag 22 september 2009 22:05 schreef Dqod het volgende:
[..]
WIE?![]()
Mijn note-teller staat ook nog steeds op 0.. Ik ben een goedzak
Ik zie wat je daar doet!quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind die stromingen van tegenwoordig gewoon weird.
4 hele oude, dus gelden niet meerquote:Op dinsdag 22 september 2009 22:08 schreef jagga het volgende:
[..]
swarmahoer
Uit verveling verzonnen vanmiddag, deze benaming
Ik heb er 4.... geen idee waarom eigenlijk
ik vind het nog steeds lame dat we die bananengek niet hebben kunnen ziekenquote:Op dinsdag 22 september 2009 22:10 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
4 hele oude, dus gelden niet meer![]()
en je moest je wel heel erg vervelen, of niet?
quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:08 schreef jagga het volgende:
[..]
swarmahoer
Uit verveling verzonnen vanmiddag, deze benaming
Ik heb er 4.... geen idee waarom eigenlijk
Een droom komt uit, laat me even een traantje wegpikken.quote:Op dinsdag 22 september 2009 21:29 schreef wolvendagen het volgende:
Wat doe ik nou weer?quote:
Weird. Hihi.quote:
Lost you somewhere.quote:
quote:
Ik zei Weird American hupeldepup en toen zei jij zo van Weird.quote:
Lolzz het is K.D Lang (Lezzie, zangeres)quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:18 schreef jagga het volgende:
[..]
wie is dat en waarom kan ik niet zien of het een vent of wijf is?
quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:20 schreef Dqod het volgende:
[..]
Lolzz het is K.D Lang (Lezzie, zangeres)
en moet idd een vrouw voorstellen
Vandaar ook mijn *.*!!! reactie er boven
Ze is ook totaal niet boeiend!quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:22 schreef jagga het volgende:
[..]
dan weet ik nog niet wie dat is en het kan me niet echt interesseren eigenlijk
Owja.quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:20 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik zei Weird American hupeldepup en toen zei jij zo van Weird.
En de rest was van Snow Patrol.
Snow Patrol![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Owja.![]()
Ik ga even een ijsje halen.
Ik ga verder SP luisteren.quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Owja.![]()
Ik ga even een ijsje halen.
Zotheid post t hele topic zometeen nog volquote:Op dinsdag 22 september 2009 22:33 schreef Zotheid het volgende:
Goede kwaliteit opnames
*Zotheid is vrolijk
Die achtergrond![]()
Ik ben echt zo vrolijk dat dat optreden er in zulke goede kwaliteit op staat.quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:34 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zotheid post t hele topic zometeen nog vol![]()
Julie mag er zeker zijnquote:Op dinsdag 22 september 2009 22:36 schreef Fascination het volgende:
Julie Dreyfus, wat een knapperd.
Dqod, wat vind jij?
quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:39 schreef Dqod het volgende:
Maar nu ga ik ff tv kijken m'n m'n vriendin..
Tot later![]()
quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:41 schreef wolvendagen het volgende:
There you are standing right in front of me. All this fear falls away to leave me naked.
Ik heb spijt als haren op mijn hoofd.quote:
dus?quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:47 schreef Sweetkisses het volgende:
Heb mezelf al voorgesteld vorige week
HEB JE DAN ECHT TOTAAL GEEN GEWETEN!?!?!quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:48 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik heb spijt als haren op mijn hoofd.
18 jaar, studeer bedrijfskundequote:Op dinsdag 22 september 2009 22:49 schreef jagga het volgende:
[..]
dus?
doe nog maar eens, ik heb t gemist.
Kleine moeite, en de wetenschap dat je iemand blij hebt gemaakt is onbetaalbaar
Ik trek mn haren uit mn kop!quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:49 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
HEB JE DAN ECHT TOTAAL GEEN GEWETEN!?!?!
lijkt me schijtvervelendquote:Op dinsdag 22 september 2009 22:50 schreef Maisnon het volgende:
Mensen die alleen relaties met exacte kopiën van zichzelf willen
nou een beetje uitgebreider mag welquote:Op dinsdag 22 september 2009 22:51 schreef Sweetkisses het volgende:
[..]
18 jaar, studeer bedrijfskunde
De vraag is, wat doe jij daarquote:Op dinsdag 22 september 2009 22:52 schreef Zotheid het volgende:
http://forums.marokko.nl/archive/index.php/t-2740437.html
Mijn fantasieën zijn zo oneindig als ons heelal. Ook mijn fantasieën zijn geil getint. Zo zou ik eens met een busje alle meisjes die mij vroeger hebben afgewezen ontvoeren. Als ze op de grond liggen te spartelen, laat ik een gebivakkeerde kameraad haar in de ogen schijnen met fel licht. Dan pak ik een plastic zak, trek ik dit over haar kop en wacht een minuut. Als de angst bijna stopt en de dood intreedt, dan trek ik die zak weg en gooi ik pis in haar mond, zodat ze half verdrinkt in mijn pis. Dan begin ik keihard te lachen, trek ik mijn bivak van mijn hoofd en laat zien dat ik het ben en dat het een grapje was. Ik hoop dat ze me kan vergeven, zodat we een hele romantische vrijpartij kunnen aangaan, omdat ik zwaar lekker ben en gelukkig niet zo'n gefrustreerde dikzak als Fancy_Face die liever dood is dan levend.
Omg, dat je dat al kunt bedenken is vrij ziek.quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:52 schreef Zotheid het volgende:
http://forums.marokko.nl/archive/index.php/t-2740437.html
Mijn fantasieën zijn zo oneindig als ons heelal. Ook mijn fantasieën zijn geil getint. Zo zou ik eens met een busje alle meisjes die mij vroeger hebben afgewezen ontvoeren. Als ze op de grond liggen te spartelen, laat ik een gebivakkeerde kameraad haar in de ogen schijnen met fel licht. Dan pak ik een plastic zak, trek ik dit over haar kop en wacht een minuut. Als de angst bijna stopt en de dood intreedt, dan trek ik die zak weg en gooi ik pis in haar mond, zodat ze half verdrinkt in mijn pis. Dan begin ik keihard te lachen, trek ik mijn bivak van mijn hoofd en laat zien dat ik het ben en dat het een grapje was. Ik hoop dat ze me kan vergeven, zodat we een hele romantische vrijpartij kunnen aangaan, omdat ik zwaar lekker ben en gelukkig niet zo'n gefrustreerde dikzak als Fancy_Face die liever dood is dan levend.
Dr stond een link bij google.quote:
Ik kon het anders altijd wel goed vinden met Otis.quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:50 schreef Maisnon het volgende:
Mensen die alleen relaties met exacte kopiën van zichzelf willen
HEEY doe mijn lijstje is beantwoorden?quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:56 schreef Sweetkisses het volgende:
Ik ga slapen... Volgende week heb ik meer tijd om me meer te laten zien..kusjes
quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:55 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik kon het anders altijd wel goed vinden met Otis.
welke?quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:56 schreef jagga het volgende:
[..]
HEEY doe mijn lijstje is beantwoorden?
quote:
Ligt eraan hoelang dat printen duurt en of je in een rij moet staan enz.quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:58 schreef Maisnon het volgende:
morgen om 8.45 heb ik een vak. We moeten een hard copy van zo'n opdracht die we hebben gemaakt inleveren. Ik heb hem digitaal wel af maar kon hier niet meer printen vanavond![]()
Moet ik nu morgen om 8.15 al op de uni zijn om te printen denk je
Waarom wel?quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:59 schreef wolvendagen het volgende:
WAAROM KIJKEN JULLIE NIET NAAR AMERICAN HISTORY X?!
Omdat ik hem al 3 keer heb gezien?quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:59 schreef wolvendagen het volgende:
kloon? Lees al wat langer mee op meerdere delen van fok dus ook hier. Adres wacht ik nog even mee, kom wel uit zh. Hetero , hoewel je graag wat anders wou horen. Nu ga ik slapen hoor. Kusquote:Op dinsdag 22 september 2009 22:53 schreef jagga het volgende:
[..]
nou een beetje uitgebreider mag wel
Kloon ofniet?
lang aanwezig hier?
Lurker of meteen account gemaakt?
waar woon je (niet omdat ik je op wil zoeken ofzo, ter info zodat we je in een hokje kunnen duwen mocht de discussie dat nodig hebben_! )
hetero lesbisch
echt een vrouw of een 40jarig eng mannetje
Zelf ook nog iets erbij zetten aub
Niet eens een foto?quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:56 schreef Sweetkisses het volgende:
Ik ga slapen... Volgende week heb ik meer tijd om me meer te laten zien..kusjes
afblijven sky, she's mine!quote:
kut ik dacht dat ze pleite wasquote:
Heb jij geen buren of zo waar je het ff kan printen?quote:Op dinsdag 22 september 2009 23:04 schreef Maisnon het volgende:
Ik zal eens proberen via VPN vanaf thuis te printen zodat ik et op kan halen snel morgen
Ik vroeg niet om die smiley, ik vroeg om een foto.quote:
Nja om 11 uur savonds niet meerquote:Op dinsdag 22 september 2009 23:06 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Heb jij geen buren of zo waar je het ff kan printen?
Ik zou er schijt aan hebben. Geef ze een goedkope WeCare cartridge volgende keer.quote:Op dinsdag 22 september 2009 23:08 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Nja om 11 uur savonds niet meerplus dat heb ik laatst al een keer gedaan dus ik schaam me om het nog een keer zo snel te vragen.
Onze printer heeft schijnbaar het loodje gelegd
Jup, komt nooit meer terug*. Evenals Lakitu, Paaskonijn, Chuck_Norris, behangplakker en kurk_droog.quote:Op dinsdag 22 september 2009 23:09 schreef Ezio het volgende:
Zo daar ben ik weer!
Jordeeeeh is weer geband?
Precies, ze moeten uitkijken, anders prik ik ze met mijn dolkjequote:Op dinsdag 22 september 2009 23:12 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Jup, komt nooit meer terug*. Evenals Lakitu, Paaskonijn, Chuck_Norris, behangplakker en kurk_droog.
Maar wees gerust, jou gaan ze vast niet bannen. Ze kunnen je immers niet zien, dekselse sluipmoordenaar die je bent.
*: niet onder hun huidige username.
quote:Op dinsdag 22 september 2009 09:57 schreef Mike het volgende:
jordeeeh, heeft ook z'n laatste kans verprutst, helemaal weg nu en je hoeft ook niet te mailen.
quote:Op zondag 20 september 2009 17:24 schreef yvonne het volgende:
Rosbief, kutuser, baggeroeuvre, weg tot kerst op z'n minst.
quote:Op dinsdag 22 september 2009 17:06 schreef Mike het volgende:
Mr.Cooper weg.
Ik snap best dat de gemoederen hoog oplopen, maar dat gescheld is echt niet nodig.
Mr.Cooper was dan ook een echte rotzak maargoedquote:Op dinsdag 22 september 2009 19:43 schreef remlof het volgende:
Lakitu, genoeg geweest met je gescheld, prullenbak.
Hij heeft mij iig flink zitten afzeiken, alhoewel hij het later weer goedmaakte, maar echt rouwig "ban" ik er niet om.quote:Op dinsdag 22 september 2009 23:15 schreef Ezio het volgende:
Mr.Cooper was dan ook een echte rotzak maargoed
Hij zeikt iedereen afquote:Op dinsdag 22 september 2009 23:18 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Hij heeft mij iig flink zitten afzeiken, alhoewel hij het later weer goedmaakte, maar echt rouwig "ban" ik er niet om.
(Hihi, ik zei ban..)
Ben jij nou een kloon, of wat?quote:
Nee. Ik ben geen kloon.quote:Op dinsdag 22 september 2009 23:19 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ben jij nou een kloon, of wat?
DeLuna is geen kloon, die komt uit Pub overgewaait, toch DeLuna?quote:Op dinsdag 22 september 2009 23:19 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ben jij nou een kloon, of wat?
Nou inderdaad, ik ging het net even lezen.quote:Op dinsdag 22 september 2009 23:13 schreef Lamon. het volgende:
HALLO!
Wat staat dat banmeld-topic vooool, man.
Dat kankermongooltje verpestte heel de sfeer van de reclame en Tarantino zijn dildo-idee.quote:
Nee, ik kom ook niet uit Pubquote:Op dinsdag 22 september 2009 23:23 schreef Lamon. het volgende:
[..]
DeLuna is geen kloon, die komt uit Pub overgeweest, toch DeLUna?
fuglyquote:Op dinsdag 22 september 2009 23:25 schreef Fascination het volgende:
Wat vinden jullie van m'n nieuwe ava? [ afbeelding ]
Very true.quote:Op dinsdag 22 september 2009 23:25 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Dan vind ik dat je Fascination een foto moet sturen via PM.
Seriously?quote:
Rosbief is een beetje wereldvreemd.quote:Op dinsdag 22 september 2009 23:26 schreef Maisnon het volgende:
Rosbief was wat mij betreft de grootste faler.
Die achoenonnynyx ook al zo iemand
Zum kotschen.quote:Op dinsdag 22 september 2009 23:25 schreef Fascination het volgende:
Als alles gaat zoals gepland, ga ik morgen, dus dan heb ik pas een mening.quote:Op dinsdag 22 september 2009 23:25 schreef Fascination het volgende:
Kut, zet de oude terug.quote:Op dinsdag 22 september 2009 23:25 schreef Fascination het volgende:
Ja, ik vond 'm bij het googlen en heb 'm toen meteen in m'n profiel gezet. Wonder boven wonder was het het juiste formaat, kan dus inderdaad zijn dat ie wat kartelig is, zie het zelf overigens niet.quote:Op dinsdag 22 september 2009 23:26 schreef Maisnon het volgende:
Hij verkleint em zo raar Fas, hij wordt zo kartelig.
omdat hij niet echt replay value heeftquote:Op dinsdag 22 september 2009 22:59 schreef wolvendagen het volgende:
Oeh, laat even weten wat je van haar vindtquote:Op dinsdag 22 september 2009 23:27 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Als alles gaat zoals gepland, ga ik morgen, dus dan heb ik pas een mening.
Nee, ik hou 'm voorlopig.quote:
Oke, dan ga ik.quote:Op dinsdag 22 september 2009 23:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oeh, laat even weten wat je van haar vindten de film natuurlijk.
[..]
Nee, ik hou 'm voorlopig.
RIP broer.quote:Op dinsdag 22 september 2009 23:12 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Jup, komt nooit meer terug*. Evenals Lakitu, Paaskonijn, Chuck_Norris, behangplakker en kurk_droog.
Maar wees gerust, jou gaan ze vast niet bannen. Ze kunnen je immers niet zien, dekselse sluipmoordenaar die je bent.
*: niet onder hun huidige username.
Doe je toch niet, slappeling.quote:
Omdat Otis1.0 ruzie had met onze fuhrer, Relmof.quote:
Wedden!quote:Op dinsdag 22 september 2009 23:34 schreef Fascination het volgende:
[..]
Doe je toch niet, slappeling.
quote:Op dinsdag 22 september 2009 23:36 schreef Skylark. het volgende:
En wie leeft er nog steeds? Mod in wording Skylark.
De mods zijn tegenwoordig allemaal overspannen dus je maakt genoeg kans.quote:Op dinsdag 22 september 2009 23:36 schreef Skylark. het volgende:
Wil je echt mod worden? Waarvan dan?quote:Op dinsdag 22 september 2009 23:36 schreef Skylark. het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |