abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73059667
uit een onderzoek bleek dat dus. welk onderzoek? ik bedoel : Hoe is dat onderzocht en door wie?
Ik kan me overgens best voorstellen dat er vrouwen zijn die op FOK! liever voor man doorgaan , moet voor sommigen een heel nieuwe ervaring zijn : inhoudelijk met mannen discusseren.
Mooie tieten hebben is leuk , maar je loopt er wel DE HELE DAG achteraan , dus ook als je een serieus onderwerp wilt bespreken
uiteindelijk lukt altijd alles
pi_73059716
Ik denk dat Discovery (ook al is het dan niet wetenschappelijk) helemaal niet zo gek ver uit de richting zit!
Vanaf het moment dat internet beschikbaar werd voor particulieren ben ik online te vinden. En als mij één ding toch wel is opgevallen in al die jaren, is het dat héééél erg veel mannen zichzelf als vrouw voordoen!
Zo vaak op fora (al dan niet via pb), in chatboxen, op icq en op msn gekletst met vrouwen die allemaal een man bleken te zijn.....Sommigen zeiden het meteen, anderen gaven het na een tijdje uit zichzelf toe. Soms kwam de bekentenis als ik er naar vroeg, en geregeld verlullen ze zichezlf op een forum. (door met mij te pb-en als vrouw, maar vervolgens als man in stoere mannentopics te posten.

Sommige mannen zijn echt uit op seks of relatie, proberen eerst een beetje het vertrouwen te winnen, complimentjes te maken, en dan tadaaaa, ik ben een leuke gevoelige man hè.....Andere mannen willen niet altijd alleen maar met de andere mannen meepraten over seks, maar ook over serieuze dingen. Omdat er op verschillende plekken op internet nog altijd een beetje de cultuur heerst dat een échte vent niet zijn gevoelens bloot gaat leggen (want dan ben je een mietje) en sommigen tóch graag mee willen praten over een onderwerp, melden ze zich aan als vrouw.
Ik vind het best vervelend dat mannen dit doen. Persoonlijk ken ik geen vrouwen die zich als man aanmelden.

En ja, ik moet zeggen dat ik ook naar avatars (en nicknames) kijk en dan in eerste instantie denk dat iemand een vrouw is! Soms begrijp ik ook niet waarom er hier mannen zitten die duidelijk niet verbergen dat ze een man zijn, en toch een meisjes-nick hebben.

PS: ik ben 100% vrouw. Want alleen vrouwen kunnen zo ongelooflijk lang uitweiden over iets onbenulligs
  donderdag 24 september 2009 @ 10:45:46 #78
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_73062968
quote:
Op donderdag 24 september 2009 03:46 schreef lariss het volgende:
PS: ik ben 100% vrouw. Want alleen vrouwen kunnen zo ongelooflijk lang uitweiden over iets onbenulligs
Als je dat zo overduidelijk expliciet wil zeggen, geloof ik het al helemaal niet. Je heet dan wel Lariss hier, maar het zal waarschijnlijk voor 80% Lars zijn, gok ik.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_73068069
quote:
Op donderdag 24 september 2009 10:45 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

Als je dat zo overduidelijk expliciet wil zeggen, geloof ik het al helemaal niet. Je heet dan wel Lariss hier, maar het zal waarschijnlijk voor 80% Lars zijn, gok ik.
Vrouwen zijn meestal niet zo creatief met nicknames, dus waarschijnlijk heet ze gewoon Larissa, maar die was al bezet. Dan gaan vrouwen net zolang letters van hun naam schrappen tot ze wel kunnen registreren
pi_73074552
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 19:51 schreef murp het volgende:
ik vind dat ook niet kunnen
pi_73074632
quote:
Op woensdag 23 september 2009 21:16 schreef Stali het volgende:
Ik zit er ineens aan te denken maar op die vijf jaar meet waren er inderdaad maar een paar vrouwen en verder alleen maar dudes.

Het zou waar kunnen zijn dat er flink wat users op FOK! zijn die zich voordoen als vrouw.
Als je die reacties hier soms ziet kan ik me er ook wel wat bij voorstellen dat je als vrouw liever niet naar een meet gaat.
pi_73074812
quote:
Op donderdag 24 september 2009 17:10 schreef Chai het volgende:

[..]

Als je die reacties hier soms ziet kan ik me er ook wel wat bij voorstellen dat je als vrouw liever niet naar een meet gaat.
Hoe heet die meet eigenlijk?

"Meet the fokkers?"
  donderdag 24 september 2009 @ 17:50:16 #83
94676 Garisson72
pi_73075990
Het komt op die meets dan ook regelmatig voor dat je twee puistige kerels met vet haar tegen elkaar hoort zeggen:
"Wie ben jij op Fok?"
"Sandra_1980, en jij?"
"GeileSlet1993"
"Ah, wij zouden nog neuken."
pi_73080476
quote:
Op donderdag 24 september 2009 17:50 schreef Garisson72 het volgende:
Het komt op die meets dan ook regelmatig voor dat je twee puistige kerels met vet haar tegen elkaar hoort zeggen:
"Wie ben jij op Fok?"
"Sandra_1980, en jij?"
"GeileSlet1993"
"Ah, wij zouden nog neuken."

28 en 15
pi_73080642
quote:
Op donderdag 24 september 2009 10:45 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

Zo'n opmerking kan ook alleen maar van een man komen!
Maar ik heb het goed ingekleed: vóórdat ik hier kwam vertellen dat ik een vrouw ben, heb ik eerst in andere topics gereageerd en me daar voorgedaan als vrouw.
pi_73080877
quote:
Op donderdag 24 september 2009 13:41 schreef MarkyMarkx het volgende:

[..]

Vrouwen zijn meestal niet zo creatief met nicknames, dus waarschijnlijk heet ze gewoon Larissa, maar die was al bezet. Dan gaan vrouwen net zolang letters van hun naam schrappen tot ze wel kunnen registreren
Jullie mannen doen hier op fok wel heel erg aan "vrouwen over een kam scheren".
Wat dacht je ervan dat ik larissa heet en dat ik het in combinatie met een emailadres wel leuk vind als er lariss@ staat?? Hence lariss.
Nou als dat niet creatief bedacht is...
  donderdag 24 september 2009 @ 20:24:59 #87
94676 Garisson72
pi_73081279
Ze voelen zich ook meteen zo áángesproken, die vrouwen.
pi_73086537
Mooi eigenschap toch, van ons vrouwen?
Voelden jullie mannen je maar iets vaker aangesproken als wij bijvoorbeeld zeggen dat we last hebben van onze rug oid.
Maar goed dat is natuurlijk een heel ander topic.
  vrijdag 25 september 2009 @ 00:21:11 #89
210069 griekjeee
Fucking exhilarating
pi_73089234
Ik vind degenen op the internetz die zich er wat van aantrekken pas triest. Je ziet altijd van die heftige reacties als iemand 'ontmaskerd' is, alsof ze iemand echt daadwerkelijk gekend hebben. Zolang je iemand niet irl kent zou niet genoeg moeten boeien om je er druk over te maken.
Don't mistake my kindness, for weakness.
Op maandag 28 december 2009 21:48 schreef Boomfluisteraar het volgende:
Griekjeee _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Ik aanbid U, o Grote Griekjeee O+ O+ O+ _O_ _O_ _O_ _O_
pi_73089339
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 00:21 schreef griekjeee het volgende:
Ik vind degenen op the internetz die zich er wat van aantrekken pas triest. Je ziet altijd van die heftige reacties als iemand 'ontmaskerd' is, alsof ze iemand echt daadwerkelijk gekend hebben. Zolang je iemand niet irl kent zou niet genoeg moeten boeien om je er druk over te maken.
Klopt ken mensen die er een dagtaak van maakten.
Heb een tijdlang gechat, was lachen, beetje kloten, de kop gek maken dizzen etc..
Soms serieus, moet ook kunnen. Maar merendeels was het ontdekken van de ware persoon achter de chat een enorme domper. Dat je vaak dacht shit heb ik daar uren mee getypt?
Argh bedoel in het dagelijks leven zou je er nog niet tegenaan willen zeiken bwvs..
M.a.w niet mee om willen gaan uberhaupt..en dit gaat dan enkel nog om de kontakten man die man zijn en vrouwen die vrouwen zijn.
Tja ach en wee...so what? Het gaat om de fun immers?
En die ene daargelaten die wel de moeite waard is nu ja die blijven gewoon online je friends...toch?
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  vrijdag 25 september 2009 @ 12:22:08 #91
240826 Goofisch
Ik meen het niet hoor..
pi_73096637
En daarom weiger ik te internet daten.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
  Moderator zondag 27 september 2009 @ 07:37:33 #92
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_73141256
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 12:22 schreef Goofisch het volgende:
En daarom weiger ik te internet daten.
De telefoon bestaat nog hoor.
What can change the nature of a man?
  zondag 27 september 2009 @ 14:03:31 #93
39114 Angst
CorticotropinReleasingHormon
pi_73146997
het gaat om karakters in een spel, niet om online persoonlijkheden
In theorie vind ik iedereen aardig!
<a href="http://img170.exs.cx/img170/7325/img90181an.jpg" rel="nofollow" target="_blank">check mijn schilderij!</a>
Jagermaster alleen als ie bloed en bloedheet is!
pi_73160908
Je hebt van die internet spelletjes (biljarten, darts enz.) waar ze alleen met je willen spelen als je doet alsof je een vrouw bent
  zondag 27 september 2009 @ 21:28:38 #95
268086 Quishendrikson
heeft een hekel aan nudisten
pi_73161808
quote:
Op zondag 27 september 2009 21:13 schreef El_Liberaliste het volgende:
Je hebt van die internet spelletjes (biljarten, darts enz.) waar ze alleen met je willen spelen als je doet alsof je een vrouw bent
jippii.nl
is boswachter in Sexbierum, kijkt veel sbs6, leest de telegraaf en kampeert veel.
  zondag 27 september 2009 @ 22:22:24 #96
259273 NoFidea
No Fucking Idea
pi_73165391
Vrouwen komen niet het internet op voor losers zoals TS te ontmoeten
.se
High Quality is my second name!
Swedish girls #2
pi_73169497
quote:
Op zondag 27 september 2009 21:28 schreef Quishendrikson het volgende:

[..]

jippii.nl
  maandag 28 september 2009 @ 01:21:23 #98
271878 Modulfix
Damnant quod non intellegunt
pi_73170490
quote:
Op woensdag 23 september 2009 22:03 schreef Salvad0R het volgende:
anti internet propaganda.

ik merk heel andere resultaten.
Alíquando et insanire iucundum est
pi_73171770
quote:
Op maandag 28 september 2009 01:21 schreef Modulfix het volgende:

[..]

Alíquando et insanire iucundum est
Свежая селедка, атрымаць свежыя селядца!
pi_73173916
quote:
Op zondag 27 september 2009 22:22 schreef NoFidea het volgende:
Vrouwen komen niet het internet op voor losers zoals TS te ontmoeten
Och, daar heb je die aandachtshoer weer die boos is omdat ik haar alleen wil neuken met een zak over der kop
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')