Als je dat zo overduidelijk expliciet wil zeggen, geloof ik het al helemaal niet. Je heet dan wel Lariss hier, maar het zal waarschijnlijk voor 80% Lars zijn, gok ik.quote:Op donderdag 24 september 2009 03:46 schreef lariss het volgende:
PS: ik ben 100% vrouw. Want alleen vrouwen kunnen zo ongelooflijk lang uitweiden over iets onbenulligs
Vrouwen zijn meestal niet zo creatief met nicknames, dus waarschijnlijk heet ze gewoon Larissa, maar die was al bezet. Dan gaan vrouwen net zolang letters van hun naam schrappen tot ze wel kunnen registrerenquote:Op donderdag 24 september 2009 10:45 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Als je dat zo overduidelijk expliciet wil zeggen, geloof ik het al helemaal niet. Je heet dan wel Lariss hier, maar het zal waarschijnlijk voor 80% Lars zijn, gok ik.
Als je die reacties hier soms ziet kan ik me er ook wel wat bij voorstellen dat je als vrouw liever niet naar een meet gaat.quote:Op woensdag 23 september 2009 21:16 schreef Stali het volgende:
Ik zit er ineens aan te denken maar op die vijf jaar meet waren er inderdaad maar een paar vrouwen en verder alleen maar dudes.
Het zou waar kunnen zijn dat er flink wat users op FOK! zijn die zich voordoen als vrouw.
Hoe heet die meet eigenlijk?quote:Op donderdag 24 september 2009 17:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Als je die reacties hier soms ziet kan ik me er ook wel wat bij voorstellen dat je als vrouw liever niet naar een meet gaat.
28 en 15quote:Op donderdag 24 september 2009 17:50 schreef Garisson72 het volgende:
Het komt op die meets dan ook regelmatig voor dat je twee puistige kerels met vet haar tegen elkaar hoort zeggen:
"Wie ben jij op Fok?"
"Sandra_1980, en jij?"
"GeileSlet1993"
"Ah, wij zouden nog neuken."
quote:Op donderdag 24 september 2009 10:45 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Als je dat zo overduidelijk expliciet wil zeggen, geloof ik het al helemaal niet. Je heet dan wel Lariss hier, maar het zal waarschijnlijk voor 80% Lars zijn, gok ik.
Jullie mannen doen hier op fok wel heel erg aan "vrouwen over een kam scheren".quote:Op donderdag 24 september 2009 13:41 schreef MarkyMarkx het volgende:
[..]
Vrouwen zijn meestal niet zo creatief met nicknames, dus waarschijnlijk heet ze gewoon Larissa, maar die was al bezet. Dan gaan vrouwen net zolang letters van hun naam schrappen tot ze wel kunnen registreren
Klopt ken mensen die er een dagtaak van maakten.quote:Op vrijdag 25 september 2009 00:21 schreef griekjeee het volgende:
Ik vind degenen op the internetz die zich er wat van aantrekken pas triest. Je ziet altijd van die heftige reacties als iemand 'ontmaskerd' is, alsof ze iemand echt daadwerkelijk gekend hebben. Zolang je iemand niet irl kent zou niet genoeg moeten boeien om je er druk over te maken.
De telefoon bestaat nog hoor.quote:Op vrijdag 25 september 2009 12:22 schreef Goofisch het volgende:
En daarom weiger ik te internet daten.
jippii.nlquote:Op zondag 27 september 2009 21:13 schreef El_Liberaliste het volgende:
Je hebt van die internet spelletjes (biljarten, darts enz.) waar ze alleen met je willen spelen als je doet alsof je een vrouw bent
Alíquando et insanire iucundum estquote:Op woensdag 23 september 2009 22:03 schreef Salvad0R het volgende:
anti internet propaganda.
ik merk heel andere resultaten.
Свежая селедка, атрымаць свежыя селядца!quote:Op maandag 28 september 2009 01:21 schreef Modulfix het volgende:
[..]
Alíquando et insanire iucundum est
Och, daar heb je die aandachtshoer weer die boos is omdat ik haar alleen wil neuken met een zak over der kopquote:Op zondag 27 september 2009 22:22 schreef NoFidea het volgende:
Vrouwen komen niet het internet op voor losers zoals TS te ontmoeten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |