In ieder geval weet ik zeker dat minimaal 80% van de neukbare vrouwen in FoBo's een man isquote:Op woensdag 23 september 2009 12:37 schreef dikkemongul het volgende:
80% uit dit topic dat zich voordoet als vrouw is een man!
dat geld voor heel veel plekken op internet. Je kunt mannen die zich voordoen als vrouw ook onderscheiden aan het taalgebruik, veel groffer vaak. Op fok zitten er genoeg iigquote:Op woensdag 23 september 2009 12:44 schreef MarkyMarkx het volgende:
[..]
In ieder geval weet ik zeker dat minimaal 80% van de neukbare vrouwen in FoBo's een man is
Sure, ontluikende travestie toont zich hier.quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:57 schreef RRGJL het volgende:
Het ging denk ik zomaar vooral over online gaming. Ik heb zelf ooit World of Warcarft gespeeld (jaja), en daar heb ik ook wel eens 'female' gespeeld omdat ik dat bij bepaalde rassen gewoon veel beter uit vond zien. Niet per sé het vrouwelijke op zich, maar bij een blood elf inderdaad vind ik 'male' maar gay
t was over mmo als second life, en wow waar mensen een female character hebben niet datting sites of iets.quote:Op dinsdag 22 september 2009 19:51 schreef MarkyMarkx het volgende:
Ik zat gisteren Discovery te kijken, en uit een onderzoek bleek dat 80% van de vrouwelijke online karakters in het echt een man blijkt te zijn.
Nu is de vraag. Waarom doet een man zich in hemelsnaam voor als een vrouw?
Gaat over games neem ik aan? Mij boeit het niet of ik in een spel een man of vrouw bestuur. Ik ben het niet zelf nl.quote:Op dinsdag 22 september 2009 19:51 schreef MarkyMarkx het volgende:
Ik zat gisteren Discovery te kijken, en uit een onderzoek bleek dat 80% van de vrouwelijke online karakters in het echt een man blijkt te zijn.
Nu is de vraag. Waarom doet een man zich in hemelsnaam voor als een vrouw?
Dat was eigenlijk een beetje weggezakt, maar sinds 'De Tafel van 5' maakt die overtuiging weer een glorieuze comeback!quote:Op woensdag 23 september 2009 16:47 schreef Some-Lady het volgende:
je wordt wel echt anders behandelt als vrouw zijnde.
Misschien moet ik me toch eens een keer gaan voordoen als man, ik merk dat er veel mensen een apart beeld hebben over vrouwen, en vaak hun mening afdoen als gezeur of er zelfs al van uit gaan dat vrouwen allemaal dom zijn.
Klopt, dat komt ook hierdoor. Normaal had ik je al niet meer serieus genomen omdat je aangeeft dat je bi-sexueel bent. Dat is geen discriminatie, maar zeker 80% van de bi-sexuele online vrouwen zijn zielige puistenkoppen die hopen op vrouwelijk contactquote:Op woensdag 23 september 2009 16:47 schreef Some-Lady het volgende:
je wordt wel echt anders behandelt als vrouw zijnde.
Ja want een meid gaat je nog steeds neuken nadat ze erachterkomt dat je een man bent?quote:Op woensdag 23 september 2009 17:06 schreef MarkyMarkx het volgende:
Klopt, dat komt ook hierdoor. Normaal had ik je al niet meer serieus genomen omdat je aangeeft dat je bi-sexueel bent. Dat is geen discriminatie, maar zeker 80% van de bi-sexuele online vrouwen zijn zielige puistenkoppen die hopen op vrouwelijk contact
euhm okeee??quote:Op woensdag 23 september 2009 17:06 schreef MarkyMarkx het volgende:
[..]
Klopt, dat komt ook hierdoor. Normaal had ik je al niet meer serieus genomen omdat je aangeeft dat je bi-sexueel bent. Dat is geen discriminatie, maar zeker 80% van de bi-sexuele online vrouwen zijn zielige puistenkoppen die hopen op vrouwelijk contact
quote:Op woensdag 23 september 2009 14:40 schreef Some-Lady het volgende:
[..]
dat geld voor heel veel plekken op internet. Je kunt mannen die zich voordoen als vrouw ook onderscheiden aan het taalgebruik, veel groffer vaak. Op fok zitten er genoeg iig
Als je mijn OP leest kom je erachter dat ik met dezelfde vraag blijf zittenquote:Op woensdag 23 september 2009 17:11 schreef Some-Lady het volgende:
[..]
euhm okeee??
waarom zou een man zich voordoen als bisexuele vrouw om contact te krijgen met een vrouw? Dat gaat toch niet werken als ze elkaar irl zou ontmoeten? (mocht diegene dus op zoek zijn naar relatie, of sexdate)
En van die 4% kan 2% het daglicht niet verdragen, 0.2% is random ongesteld, 0.4% is lesbisch, 0.3% in de overgang en 1,99% is haar wachtwoord vergeten. Dus blijft er nog 1 vrouw over om te neuken, maar die heeft haar internetrekening niet betaald. Dus....., wordt weer handkarrenquote:Op woensdag 23 september 2009 18:15 schreef Hondenbrokken het volgende:
20% op fok zegt vrouw te zijn.
Van de mensen die zeggen vrouw te zijn is 20% echt vrouw.
20% * 20% = 4% van fok is vrouw.
Haha, wiskunde pwnt.
En 0,1% heeft al iemand via fok gevonden waarmee ze neukt.quote:Op woensdag 23 september 2009 19:42 schreef MarkyMarkx het volgende:
[..]
En van die 4% kan 2% het daglicht niet verdragen, 0.2% is random ongesteld, 0.4% is lesbisch, 0.3% in de overgang en 1,8% is haar wachtwoord vergeten. Dus blijft er nog 1 vrouw over om te neuken, maar die heeft haar internetrekening niet betaald. Dus....., wordt weer handkarren
fixed
Ontluikend? Ik speelde die game in mijn nachtjaponnetje met de haren in de krul terwijl ik aangesproken werd door leet epic level 70 volk dat niet begreep dat ik me voortbewoog als een computergestuurd karakter omdat mijn nagels nog moesten drogen.quote:Op woensdag 23 september 2009 15:22 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Sure, ontluikende travestie toont zich hier.
Pics or it didn't happenquote:Op woensdag 23 september 2009 22:03 schreef Salvad0R het volgende:
anti internet propaganda.
ik merk heel andere resultaten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |