Goodmeuning!
Incantrix, je bent nu wel heel dichtgetikt hoor... beetje denken aan ssserpente

Nee hoor, ik vind het lief van je! Ik denk er ook wel eens aan, maar mijn slaperigheid wint het altijd net nog van mijn nieuwsgierigheid... maar zodra ik bij lief in de auto richting werk zit gaat de iphone richting forum! Wel irritant van dat matrasje, maar het komt duidelijk wel goed. Gelukkig!
Freubelmuts

en bij te grote twijfels echt de vk bellen, wellicht kan die voor wat verlichting van zorgen zorgen...
Randall nog steeds ziek, en nu je lief ook aan de beurt... succes/sterkte/beterschap allebei!
Freecell foei!

Pijn is nie goe nie! Misschien toch iets te veel gedaan?
Hier alles rustig (of zo), lekker geslapen (medicijnen zijn wel goed voor

) en nu weer op het werk aan het zijn. Merk wel dat ik echt effe iets rustiger aan moet doen... maar ergens vind ik dat heel moeilijk. Alle afspraken die we nu nog hebben staan de komende tijd (bruiloften van vrienden, kamertje klussen, verjaardagen van broers, 40-jarig-in-dienst-zijn-feestjes), ze lijken allemaal even belangrijk en leuk, dus kan niet zomaar schrappen (voor mijn gevoel). Maar doe ik dat niet dan hebben we nog een vrij weekend in oktober en nog een in november... en dan is het alweer Sinterklaas

Nie handig...