abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 23 september 2009 @ 23:12:53 #271
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_73055796
quote:
Op woensdag 23 september 2009 22:32 schreef Spuuglokje het volgende:
Oi, ik loop een paar uur achter geloof ik
psies, en er is nog steeds niks aan de hand, hoor!
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_73058646
quote:
Op woensdag 23 september 2009 12:58 schreef Xenia het volgende:
Het-is-mij, durf je dat wel aan dat je vriend gaat varen vandaag? Die van mij wilde vorige week gaan varen en dat vind ik prima, maar wel zo dat hij heel snel weer aan wal en bij zijn auto kon zijn. Hij besloot zelf toen toch maar niet te gaan.

Ik ben net terug uit het ziekenhuis. De verpleegkundige was heel aardig en nam echt de tijd. En toen ik moest huilen, kreeg ze ook helemaal rode ogen.
Ik vind het heel erg dat mijn meisje na de geboorte bij me weg wordt gehaald en ik dan nog een half uur gehecht moet worden en daarna nog een uur in de uitslaapkamer moet blijven. Ik zie haar pas anderhalf uur later Mijn vriend mag gelukkig wel bij haar blijven. En ik zal er ook niet bij zijn als ze haar eerste badje krijgt. Mijn vriend wel. Die mag beslissen of hij haar zelf in bad gaat doen, of dat hij het voor mij gaat filmen. Ik weet nog niet wat ik liever heb, vanavond maar met hem bespreken.
De voorlichting was goed en ik moet me er overheen zetten dat het echt niet anders kan, maar ik vind het wel heel heel erg moeilijk.

Echt zwaar balen meid
#geen
pi_73058708
Ssserpente, ben zoooo benieuwd of je beeb er al is...

En er komt weer een babyboom aan Super

Mef gaat het nog?

En Takkie en Rocka gaan ook bijna bevallen

En natuurlijk Xenia en Sorbootje

Oeeehhhh!!!!!!

Succes LLM's!!!
#geen
pi_73059785
Ik sliep zoooo lekker, maar toen werd mijn baby wakker. En dan ook écht wakker. Volgens mij gaat zo'n voetje nog een keer dwars door mijn huid!

Ssserpente, vandaag willen we nieuws hoor!

Duchess, dank je!
  donderdag 24 september 2009 @ 07:17:29 #275
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_73059953
Goedemorgen all Alhier een redelijk uitgeruste Incantrix met een wellicht ziekelijke obsessie voor OUD ( ), het eerste dat ik dacht bij het wakker worden (na wat van die oergedachten als 'au!' , 'plassen!' en 'míjn deken ' ) was 'hey, zou Ssserpente al gereageerd hebben?'

Ik hoop maar dat alles goed is met haar, dat ze aan het genieten is enzo, er zal toch niks aan de hand zijn ofzo?

Sorbootje, dit keer ben jij dus de vroege vogel, bluh.. Heb je nog kunnen slapen?

DJRandall, ik ben ook fan van MP hoor, en je gaat zeker nog wel slagen joh Komt goed!

Ehm, verder ben ik het even kwijt, maar het is ook nog vroeg Zo eerst maar eens ontbijten met mijn lief..
3!
pi_73059991
quote:
Op woensdag 23 september 2009 23:00 schreef DJRandall het volgende:

[..]

Nee. We hebben veel gekeken, maar wat we mooi vinden is echt veel te duur. Naast hier F5-en, houd ik dus ook Marktplaats erg goed in de gaten. Vorige week een super mooi kamertje net voor ons neus weg, dat is wel frustrerend. Maar ik ben er van overtuigd dat we nog wel iets tegen komen...
Ik ben trouwens groot fan van Marktplaats. Onze kinderwagen daar gekocht, vrijwel ongebruikt. En vandaag het thermobad opgehaald voor een derde van de winkelprijs.
Goedemorgen

Wat is een thermobad?

Zie jullie vanmiddag weer en hoop op minstens 1 verse beeb!
pi_73060000
Inca, ik droom gewoon over jullie. Kun je nagaan hoe belangrijk deze uitlaatklep voor me is!
Ook heb ik me tijdens mijn plaspauze afgevraagd wat Serpente aan het doen was.

Tot straks
  donderdag 24 september 2009 @ 08:11:27 #278
95408 Incantrix
pi_73060248
quote:
Op donderdag 24 september 2009 07:30 schreef amaranta het volgende:
Inca, ik droom gewoon over jullie. Kun je nagaan hoe belangrijk deze uitlaatklep voor me is!
Ook heb ik me tijdens mijn plaspauze afgevraagd wat Serpente aan het doen was.

Tot straks
Maar zo'n uitlaatklep is toch ook echt heel belangrijk, ben er zelf ook blij mee (en dat het dan met een gratis obsessie komt.. Nouja.. )

Pff, en waar zou ik nou mijn Ikea Family Card hebben gelaten? Ik wil eigenlijk vanavond al de commode gaan halen, maarja. Enniewee, mijn kleine dikkie is al behoorlijk druk vandaag, mijn buik wiebelt alle kanten op
3!
pi_73060360
Goedemorgen! Het is hier ook wel een nuttige uitlaatklep hoor

Ik werd vanmorgen wakker en mijn bekken deed dus nog pijn van gisteren, kuch, dat mag dus niet
Was gisteren ook wel erg hectisch hier. Nuja, ik zie wel hoe het vandaag loopt.
pi_73060407
Goed nieuws Webkim! Fijn zo'n opluchting, en nu gewoon lekker genieten enzo he? en straks 2 boys

Ik had ook verwacht wel iets van Ssserpente te lezen, maar het blijft stil. Misschien heeft ze het gewoon te druk met knuffelen?
  donderdag 24 september 2009 @ 08:28:26 #281
95408 Incantrix
pi_73060435
Oei, Freecell, da's idd niet goed hoor Hoop dat je vandaag een rustiger dagje gegund is

Sindell, ik hoop het wel
3!
pi_73060533
Goedemorgen
Serpente Serpente Serpente!!!! Laat je meisje eens zien!!!
Wat super Webkim!!! Een gezond broertje voor Thomas!!
Oei rustig aan doen hoor Freecell!
lol Sorbootje herkenbaar.
Wat stom van dat matrasje Icantrix >.< Hopelijk past het wel, kun je het anders nog wel ruilen?
Eeks Troel, die baby gelukkig bestaan er keizersnedes!

Totally OT:
Het was hier weer raak hoor... Ik vind kikkers dom, ze horen zich al lang evolutionair aangepast te hebben aan katten en andere roofdieren Geez die beesten hebben echt totaal geen afweermechanismen!! Enige wat ze doen is gillen en springen!
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_73060622
Ik heb nog niet goed bij gelezen, was gister een dagje niet thuis,
maar zag wel super goed nieuws voor webkim voorbij komen zo ontzettend fijn een gezond jongentje in je buik

hier op het moment een beetje angstig, probeer het los te laten hoor,
had vanmorgen bij het afvegen zo'n 4 papiertjes met licht oud en licht niet oud bloed en enorme rugpijn, maar geen krampen in mn buik! Ik hoop maar dat dit weer zoiets is wat er bij hoort
  donderdag 24 september 2009 @ 09:06:27 #284
95408 Incantrix
pi_73060898
Twinkly, niet wéér een kikker!! Suffe dommerds En ja, dat matrasje vond ik echt heel apart, gelukkig kunnen we nog ruilen binnen 4 weken. Over 3 weken gaan we naar mijn schoonouders dus dan kunnen we passen, en als het niet past dan gaat 'ie terug en willen we het formaat dat erop staat aangegeven écht hebben. Het komt wel goed, want als het verkeerd op de matras staat aangegeven kunnen ze denk ik ook niet zomaar moeilijk gaan doen, toch?
3!
  donderdag 24 september 2009 @ 09:07:58 #285
35189 Troel
scherp en bot
pi_73060923
Dat kan er inderdaad bijhoren freubeltje. Vervelend is dat he?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 24 september 2009 @ 09:09:42 #286
95408 Incantrix
pi_73060952
Oei, Freubelmuts, had even over je post heengelezen. Bah, kan me voorstellen dat je dat stressig maakt. Ik hoop inderdaad dat het 'gewoon' is zeg maar en dat het verder niets betekent. Succes!
3!
pi_73060959
quote:
Op donderdag 24 september 2009 07:29 schreef amaranta het volgende:

[..]

Goedemorgen

Wat is een thermobad?

Zie jullie vanmiddag weer en hoop op minstens 1 verse beeb!
Een thermobad is zo'n badje met ingebouwde thermometer. Dus niet zo'n losse

Verder: goedemorgen allemaal. Ik ben weer aan het werk, gisteren was ik sowieso vrij. Ben al aardig opgeknapt. Nog wel wat brak, maar stukken beter! Gisteravond had koorts, dus we hebben het deze ronde goed te pakken.
pi_73061009
Freubelmuts dat is eng Maar het kan er bij horen hoor, ik heb het ook gehad en wel meerderen hier
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_73061027
Oh en, freubelmuts. Ik herken dat niet, maar als je je echt zorgen maakt, dan bel je toch even de verloskundige?
Probeer jezelf niet gek te maken hoor meid!
pi_73061134
Goodmeuning!

Incantrix, je bent nu wel heel dichtgetikt hoor... beetje denken aan ssserpente Nee hoor, ik vind het lief van je! Ik denk er ook wel eens aan, maar mijn slaperigheid wint het altijd net nog van mijn nieuwsgierigheid... maar zodra ik bij lief in de auto richting werk zit gaat de iphone richting forum! Wel irritant van dat matrasje, maar het komt duidelijk wel goed. Gelukkig!

Freubelmuts en bij te grote twijfels echt de vk bellen, wellicht kan die voor wat verlichting van zorgen zorgen...

Randall nog steeds ziek, en nu je lief ook aan de beurt... succes/sterkte/beterschap allebei!

Freecell foei! Pijn is nie goe nie! Misschien toch iets te veel gedaan?

Hier alles rustig (of zo), lekker geslapen (medicijnen zijn wel goed voor ) en nu weer op het werk aan het zijn. Merk wel dat ik echt effe iets rustiger aan moet doen... maar ergens vind ik dat heel moeilijk. Alle afspraken die we nu nog hebben staan de komende tijd (bruiloften van vrienden, kamertje klussen, verjaardagen van broers, 40-jarig-in-dienst-zijn-feestjes), ze lijken allemaal even belangrijk en leuk, dus kan niet zomaar schrappen (voor mijn gevoel). Maar doe ik dat niet dan hebben we nog een vrij weekend in oktober en nog een in november... en dan is het alweer Sinterklaas Nie handig...
pi_73061148
Goedemorgen dames,

Hier ben ik weer met Puk nog veilig in zn babyhuis. Kon gister gewoon niet slapen, dus heb een redelijke spooknacht gehad. En een middag dutje zal ook wel niet lukken... mn vader komt de verwarmingsknop maken. En ik krijg misschien nog koffie visite vanmiddag.

DJ Randall, wat fijn dat je weer een beetje opgeknapt bent.
Alle LLM sterkte vandaag.. en ik wil verse beebs.... de mijne zal het wel niet worden vandaag.
  donderdag 24 september 2009 @ 09:22:35 #292
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_73061166
Freubelmuts Klinkt wel een beetje als innestelen, hoor.
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_73061244
Dank jullie voor jullie lieve woorden
ik kan hier gewoon niet zo goed tegen, net weer echt rossig met afvegen
ik weet niet zo goed of ik een vk moet bellen, omdat ik gelijk onder de gyn val en ergens denk ik dat die ook zeggen alleen maar afwachten
na elf uur belt wel de huisarts (heb ik een goede band mee) op
pi_73061368
*Meldt* Hier weinig nieuws te melden, vandaag weer op controle bij de vlos.

Webkim wat een fijn nieuws
  donderdag 24 september 2009 @ 09:53:40 #295
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_73061763
Ik heb geen tijd meer over om alles bij te lezen, maar wil even Webkim feliciteren met haar goede nieuws! Super.
  donderdag 24 september 2009 @ 09:58:09 #296
95408 Incantrix
pi_73061847
Martine, gewoon even lekker rustigaan doen is misschien ook al fijn? Balen dat je zo'n spooknacht had

Lijnloos, het matrasje komt wel goed idd (en anders: I've got hormones and I'm not afraid to use 'em ), maar ik vond het wel irritant gewoon. En ja, rustiger aan gaan doen, dat is heel erg moeilijk. Het probleem is alleen dat als je het niet doet, je op een bepaald moment teruggefloten gaat worden door je lijf en dat gaat niet altijd even zachtzinnig, dus kun je het beter voor zijn.. Maar ik snap je probleem hoor.. Ik heb op een bepaald moment de strenge afspraak met mezelf gemaakt dat ik maar 2 afspraken doordeweeks en 1 lange in het weekend mocht (en dan bedoel ik 'gezellige' afspraken zeg maar), maar daar hou ik me nog steeds niet altijd aan. Je leert op die manier wel beter aanvoelen wanneer iets teveel is of niet, maar een pasklare oplossing weet ik ook niet eigenlijk.

Zo, next stop: douche. Ik stink
3!
pi_73062696
quote:
Die foto dan Ook daar is de wetenschap toch wel zo ver, dat ze die vrouw eerder hadden kunnen inleiden? Nouja misschien is dat ook wel gebeurd, maar jemig, hoe moet die vrouw er zwanger hebben uitgezien?!
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  donderdag 24 september 2009 @ 10:36:17 #298
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_73062725
webkim fijn van het goede nieuws.. en een 2de zoontje...
pi_73062744
Webkim, wat een goed nieuws! Een gezonde broer voor Thomas!

Ook ik vroeg me met het plassen af hoe het met Ssserpente gaat.. Ik hoop echt dat alles goed is met haar en de kleine!

Gister waren mijn ouders hier en zijn we met mn moeder de Hema wezen plunderen Mn vader bleef lekker thuis, want die haat winkelen Maar J was wel mee en we zijn erg blij met wat we allemaal hebben!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  donderdag 24 september 2009 @ 10:42:28 #300
35189 Troel
scherp en bot
pi_73062888
quote:
Op donderdag 24 september 2009 10:37 schreef Vlindur het volgende:
Webkim, wat een goed nieuws! Een gezonde broer voor Thomas!

Ook ik vroeg me met het plassen af hoe het met Ssserpente gaat.. Ik hoop echt dat alles goed is met haar en de kleine!

Gister waren mijn ouders hier en zijn we met mn moeder de Hema wezen plunderen Mn vader bleef lekker thuis, want die haat winkelen Maar J was wel mee en we zijn erg blij met wat we allemaal hebben!
Ik moet heel eerlijk zeggen dat als ik aan het plassen ben, ik eigenlijk nooit aan Fokkers denk
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')