psies, en er is nog steeds niks aan de hand, hoor!quote:Op woensdag 23 september 2009 22:32 schreef Spuuglokje het volgende:
Oi, ik loop een paar uur achter geloof ik
quote:Op woensdag 23 september 2009 12:58 schreef Xenia het volgende:
Het-is-mij, durf je dat wel aan dat je vriend gaat varen vandaag? Die van mij wilde vorige week gaan varen en dat vind ik prima, maar wel zo dat hij heel snel weer aan wal en bij zijn auto kon zijn. Hij besloot zelf toen toch maar niet te gaan.
Ik ben net terug uit het ziekenhuis. De verpleegkundige was heel aardig en nam echt de tijd. En toen ik moest huilen, kreeg ze ook helemaal rode ogen.
Ik vind het heel erg dat mijn meisje na de geboorte bij me weg wordt gehaald en ik dan nog een half uur gehecht moet worden en daarna nog een uur in de uitslaapkamer moet blijven. Ik zie haar pas anderhalf uur laterMijn vriend mag gelukkig wel bij haar blijven. En ik zal er ook niet bij zijn als ze haar eerste badje krijgt. Mijn vriend wel. Die mag beslissen of hij haar zelf in bad gaat doen, of dat hij het voor mij gaat filmen. Ik weet nog niet wat ik liever heb, vanavond maar met hem bespreken.
De voorlichting was goed en ik moet me er overheen zetten dat het echt niet anders kan, maar ik vind het wel heel heel erg moeilijk.
Goedemorgenquote:Op woensdag 23 september 2009 23:00 schreef DJRandall het volgende:
[..]
Nee. We hebben veel gekeken, maar wat we mooi vinden is echt veel te duur. Naast hier F5-en, houd ik dus ook Marktplaats erg goed in de gaten. Vorige week een super mooi kamertje net voor ons neus weg, dat is wel frustrerend. Maar ik ben er van overtuigd dat we nog wel iets tegen komen...
Ik ben trouwens groot fan van Marktplaats. Onze kinderwagen daar gekocht, vrijwel ongebruikt. En vandaag het thermobad opgehaald voor een derde van de winkelprijs.
quote:Op donderdag 24 september 2009 07:30 schreef amaranta het volgende:
Inca, ik droom gewoon over jullie. Kun je nagaan hoe belangrijk deze uitlaatklep voor me is!
Ook heb ik me tijdens mijn plaspauze afgevraagd wat Serpente aan het doen was.
Tot straks
Een thermobad is zo'n badje met ingebouwde thermometer. Dus niet zo'n lossequote:Op donderdag 24 september 2009 07:29 schreef amaranta het volgende:
[..]
Goedemorgen
Wat is een thermobad?
Zie jullie vanmiddag weer en hoop op minstens 1 verse beeb!
Die foto danquote:
Ik moet heel eerlijk zeggen dat als ik aan het plassen ben, ik eigenlijk nooit aan Fokkers denkquote:Op donderdag 24 september 2009 10:37 schreef Vlindur het volgende:
Webkim, wat een goed nieuws! Een gezonde broer voor Thomas!
Ook ik vroeg me met het plassen af hoe het met Ssserpente gaat.. Ik hoop echt dat alles goed is met haar en de kleine!
Gister waren mijn ouders hier en zijn we met mn moeder de Hema wezen plunderenMn vader bleef lekker thuis, want die haat winkelen
Maar J was wel mee en we zijn erg blij met wat we allemaal hebben!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |