aan de tweede kamer verkiezing mee doen, danwel daadwerkelijk in de kamer.quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:13 schreef Dennis_enzo het volgende:
Definieer 'aan de politiek mee mogen doen'.
De vaardigheid zelf dingen op te zoeken.quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:12 schreef thefreakje het volgende:
Wat zijn de eisen om aan de politiek mee te mogen doen?
ik ben 100% nederlands, met vanaf de geboorte een nederlands paspoort, jammerquote:Op dinsdag 22 september 2009 16:18 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
De vaardigheid zelf dingen op te zoeken.
Maar, als burgemeester kom je de selectie niet door zonder lid te zijn van een politieke partij, ben je eenmaal burgemeester, dan dien je boven partijpolitiek te staan...quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:39 schreef Captain_Ghost het volgende:
Iedere persoon die Nederlandse paspoort in bezit. mag de politiek in.
Zie een Rotterdamse burgemeester..
Wat heeft dat er nou weer mee te maken?quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:22 schreef thefreakje het volgende:
ik ben 100% nederlands, met vanaf de geboorte een nederlands paspoort, jammer![]()
![]()
![]()
.
quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:39 schreef Captain_Ghost het volgende:
Iedere persoon die Nederlandse paspoort in bezit. mag de politiek in.
Je vergeet dequote:Op dinsdag 22 september 2009 17:01 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Wat heeft dat er nou weer mee te maken?![]()
Waar ik op doelde is dat je de antwoorden op jouw vragen binnen 30 seconden zélf had kunnen vinden op Google. Maar aangezien jij dat ook al niet snapte, heb ik maar één reactie voor je:
quote:Op dinsdag 22 september 2009 17:41 schreef Resistor het volgende:
Een vlotte babbel hebben en goed ideeën onder woorden kunnen brengen lijkt mij een eerste vereiste.
En natuurlijk een beetje representatief uiterlijk.
Met Google kan je de overige eisen wel vinden, bij voorbeeld dit
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |