quote:
Een beter voorbeeld dat ze iets van hun leven moeten maken in plaats van "rapper" te worden, konden ze niet krijgen.quote:Op woensdag 23 september 2009 14:29 schreef Raug het volgende:
Het schijnt dat veel kinderen hem al rochelend en bloedspugend hebben gezien. Ben benieuwd of er daar nog iets van hulp voor komt.
Jammer dat je moet uitleggen dat iemand woorden gebruikt waarvan hij de relaties niet weet!quote:Op dinsdag 22 september 2009 21:12 schreef LS-Drop het volgende:
[..]
Ja ik bedoel ook antisemiet, maar je snapt wat ik bedoel. En ik doel ook niet op de afrikanen maar de reptilians (joden)... beetje vergezocht dus ik snap wel dat het niet of nog steeds niet overkomt.
Heeft vast iets te maken met de mentaliteit van de gemiddelde rapper.quote:Op woensdag 23 september 2009 14:47 schreef Ticker het volgende:
Jongens effe serieus, what the fuck heeft het ermee te maken dat hij rapt.
Lekkere muziek trouwens, als je naar de juiste rappers luistert.
In dat geval mogen alle politici ook afgeschoten worden?quote:Op woensdag 23 september 2009 15:24 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Heeft vast iets te maken met de mentaliteit van de gemiddelde rapper.
Het toont aan dat hij niks anders kan.quote:Op woensdag 23 september 2009 14:47 schreef Ticker het volgende:
Jongens effe serieus, what the fuck heeft het ermee te maken dat hij rapt.
En jij bepaalt welke de juiste zijn?quote:Lekkere muziek trouwens, als je naar de juiste rappers luistert.
Ahh we hebben een Troll!quote:Op woensdag 23 september 2009 15:32 schreef El_Matador het volgende:
En jij bepaalt welke de juiste zijn?
De man had spoorzoeker moeten worden bij de commando'squote:Op woensdag 23 september 2009 14:44 schreef Raug het volgende:
De man kwam naar het winkelcentrum, volgde het spoor van Gumbs en schoot hem bij de speeltuin bij de flat Kruitberg in aanwezigheid van de vriendin van het slachtoffer neer.
Twee blaffers... net Charlie da Silvaquote:Volgens ooggetuigen had de schutter twee pistolen bij zich. Nadat hij het eerste wapen had leeggeschoten, trok hij het tweede. De politie is nog op zoek naar de dader.
Inhoudelijk reageren kan je niet zie ik. En dat noemt anderen trol.quote:Op woensdag 23 september 2009 15:36 schreef Ticker het volgende:
[..]
Ahh we hebben een Troll!
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 23 september 2009 15:40 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Inhoudelijk reageren kan je niet zie ik.
quote:Op woensdag 23 september 2009 15:32 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het toont aan dat hij niks anders kan.
[..]
En jij bepaalt welke de juiste zijn?
quote:Op woensdag 23 september 2009 15:40 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Inhoudelijk reageren kan je niet zie ik.
waar doe jij dat dan?quote:Op woensdag 23 september 2009 15:40 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Inhoudelijk reageren kan je niet zie ik....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |