Ja ik zat ook echt zo te kijken.quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:10 schreef Paul het volgende:
Die vrouw
LAAT ZE VOORTAAN BUITEN DE SPEELTUIN HEM AFSCHIETEN IPV IN DE SPEELTUIN
Bij Hoptille hebben ze toch wel ingegrepen, daar is de boel toch wel opgeschoond?quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:23 schreef isogram het volgende:
Afrekening in het criminele circuit. Criminele bendes maken buurten onveilig en rekenen onderling met elkaar af. Politie en overheid staan erbij en kijken ernaar, volledig machteloos, omdat ze de boel jarenlang enorm uit de klauwen hebben laten lopen.
ze leven nog dus echt opgeschoond is het nog nietquote:Op dinsdag 22 september 2009 22:15 schreef Igen het volgende:
[..]
Bij Hoptille hebben ze toch wel ingegrepen, daar is de boel toch wel opgeschoond?
Nee hoor, ik zei dat het geen no-go area was (hetgeen het ook niet is) en dat de criminaliteit er sinds midden jaren 90 nagenoeg was gehalveerd (hetgeen ook zo is).quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:09 schreef Clairvaux het volgende:
Mij werd laatst verweten dat ik het een no-go area durfde te noemen.
Het is inmiddels prima vertoeven daar.( volgens die user)
Dat laatste is zeker voor de Bijlmer niet waar. Je kon daar op een gegeven moment je kont niet keren of je had een kras op een politieauto gemaakt.quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:23 schreef isogram het volgende:
Afrekening in het criminele circuit. Criminele bendes maken buurten onveilig en rekenen onderling met elkaar af. Politie en overheid staan erbij en kijken ernaar, volledig machteloos, omdat ze de boel jarenlang enorm uit de klauwen hebben laten lopen.
Linkse leugens.quote:Op dinsdag 22 september 2009 23:12 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Nee hoor, ik zei dat het geen no-go area was (hetgeen het ook niet is) en dat de criminaliteit er sinds midden jaren 90 nagenoeg was gehalveerd (hetgeen ook zo is).
Maar laten we het dichterlijke vrijheid noemen
[..]
Dat laatste is zeker voor de Bijlmer niet waar. Je kon daar op een gegeven moment je kont niet keren of je had een kras op een politieauto gemaakt.
Van het eerste is er in ieder geval een bron, het tweede is m'n eigen ooggetuigenverslagquote:
Linkse bronnen verkondigen linkse leugens.quote:Op dinsdag 22 september 2009 23:29 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Van het eerste is er in ieder geval een bron, het tweede is m'n eigen ooggetuigenverslag
Helemaal waar, maar daardoor is het voor normale mensen wel een stuk leefbaarder geworden: zolang je niemand provoceert die in zo'n bende zit is alles veilig en okee. Sterker nog, wat je in bijvoorbeeld Sao Paulo ook ziet: mensen zijn juist superbeleefd en relaxted, omdat je nooit weet wie je tegenover je hebtquote:Op dinsdag 22 september 2009 23:37 schreef WammesWaggel het volgende:
Het verschil tussen ZO van vroeger en nu is dat de grote groep junks weg is en dat er nu meer geweldadige bendes lijken te zijn.
Heeft daar weinig mee te maken denk ik. In Caracas zijn de mensen ook relaxed en beleefd tegen elkaar, maar heb je een veel hogere murder-rate dan Sao Paolo (dat zelfs minder moorden per 100.000 inwoners heeft dan VS steden als Detroit, Baltimore en Washington DC).quote:Op woensdag 23 september 2009 00:28 schreef Flurry het volgende:
Sterker nog, wat je in bijvoorbeeld Sao Paulo ook ziet: mensen zijn juist superbeleefd en relaxted, omdat je nooit weet wie je tegenover je hebt![]()
Daarom zijn mensen juist zo beleefd daar, het risico dat je doodgeschoten wordt als je iemand irriteert is veel te grootquote:Op woensdag 23 september 2009 01:15 schreef reem het volgende:
[..]
Heeft daar weinig mee te maken denk ik. In Caracas zijn de mensen ook relaxed en beleefd tegen elkaar, maar heb je een veel hogere murder-rate dan Sao Paolo (dat zelfs minder moorden per 100.000 inwoners heeft dan VS steden als Detroit, Baltimore en Washington DC).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |