Hoe ga jij het doen dan?quote:
Ok, ga kijken of het nog lukt.quote:Op vrijdag 25 september 2009 11:10 schreef nijnja het volgende:
Opeens reageert er niemand meer
Als je hem niet kwijt kan wil ik hem wel
quote:
Meer dan? Kaarten teveel?quote:
Eerst even bij vrienden horen wie echt mee willen. Niet allemaal zijn fan van Muse maar de meeste gaan dan wel mee omdat iedereen dan gaat:)quote:
Hoge prijzenquote:Op vrijdag 25 september 2009 11:15 schreef Revje1 het volgende:
[..]
Eerst even bij vrienden horen wie echt mee willen. Niet allemaal zijn fan van Muse maar de meeste gaan dan wel mee omdat iedereen dan gaat:)
Stel we gaan met 4 man hou ik 3 kaarten over en kan ik die voor hoge prijzen verkopen![]()
Na zaterdag weet ik meer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
Oei, dat doet pijn Rev.. Kaartjes voor mensen die niet echt graag naar Muse gaan, en hier smachten een paar fans om kaartjes?quote:Op vrijdag 25 september 2009 11:15 schreef Revje1 het volgende:
[..]
Eerst even bij vrienden horen wie echt mee willen. Niet allemaal zijn fan van Muse maar de meeste gaan dan wel mee omdat iedereen dan gaat:)
Stel we gaan met 4 man hou ik 3 kaarten over en kan ik die voor hoge prijzen verkopen![]()
Na zaterdag weet ik meer.
Pff, ik heb in ieder geval interesse mocht je 3 kaarten over hebben, maar ik ga er geen 200 voor neerlappen!quote:
Dat is wel erg weinig, ik heb ze serieus al voor 300 gezienquote:
Ik vind het ook wel veel, maar het is gewoon iets waar ik bij wil zijn. En voor 200/300 zou ik het ook nooit doenquote:Op vrijdag 25 september 2009 11:24 schreef Desunoto het volgende:
200-300 euro voor Muse
Dat mensen dat ervoor over hebben
Er is maar één band waar ik dat voor over zou hebben en dat is zeker niet Muse.
Vond de standaardprijs van Muse al te veel eigenlijk.![]()
Maar veel plezier iedereen die kaartjes heeft.
Welke band heb jij dat soort bedragen wel over dan?quote:Op vrijdag 25 september 2009 11:24 schreef Desunoto het volgende:
200-300 euro voor Muse
Dat mensen dat ervoor over hebben
Er is maar één band waar ik dat voor over zou hebben en dat is zeker niet Muse.
Vond de standaardprijs van Muse al te veel eigenlijk.![]()
Maar veel plezier iedereen die kaartjes heeft.
Dat is natuurlijk wel waar inderdaad.quote:Op vrijdag 25 september 2009 10:57 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Ja maar als je die op Marktplaats koopt, kan diegene ze aan 100 mensen tegelijk verkopen...
Ah, mooi. Ik dacht echt even dat je zo iemand was die er alleen met eurotekens in z'n ogen naar kijkt.quote:Op vrijdag 25 september 2009 11:24 schreef Revje1 het volgende:
Nee gekheid. Ik heb zelf een hekel aan die handelaren die het voor de echte fans verzieken. Daarom ga ik misschien het bedrag een klein beetje omhoog afronden. 45 a 50 euro per kaartje. Lijkt mij redelijk.
Nah mochten we met 4 man gaan zit er 1 echte Muse fan bij en 2 die het lekkere muziek vind en ook het super vinden om ze live te zien en dan 1 gezelligheids fan![]()
Maar ik ken nog meer mensen dus even afwachten tot zondag.
Jij wil echt iedereen helpen he?!quote:Op vrijdag 25 september 2009 11:52 schreef Felixa het volgende:
Wie nog kaarten voor Belgie wil, er is nu een wachtlijst waar je je voor kunt aanmelden.
Klik
quote:Op vrijdag 25 september 2009 11:54 schreef nijnja het volgende:
[..]
Jij wil echt iedereen helpen he?!![]()
![]()
We kunnen altijd ruilen, dan ben je in ieder geval zeker van een zitplaatsquote:Op vrijdag 25 september 2009 12:19 schreef Maja het volgende:
Ik lees bij sommige van jullie dat er stoel- en rijnummers op de kaart bijstaan...
Op mijn (reeds eerder bestelde) kaart staat: Arena Staan-zitplaatsen: vrije plaatskeuze
Zou dit inhouden dat ik een staanplaats heb...?![]()
Ik twijfel namelijk omdat het woordje 'zit' er ook tussenstaat...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
Dat is een staanplaats inderdaad, maar daar staat ook een tribune achterin waar je op kunt gaan zitten. Dat is vrije plaatskeuze, dus geen vast stoelnummer.quote:Op vrijdag 25 september 2009 12:19 schreef Maja het volgende:
Ik lees bij sommige van jullie dat er stoel- en rijnummers op de kaart bijstaan...
Op mijn (reeds eerder bestelde) kaart staat: Arena Staan-zitplaatsen: vrije plaatskeuze
Zou dit inhouden dat ik een staanplaats heb...?![]()
Ik twijfel namelijk omdat het woordje 'zit' er ook tussenstaat...
Beste van dat hele nummer ja.quote:Op vrijdag 25 september 2009 12:24 schreef nijnja het volgende:
Wat blijft die basklarinetsolo ook geweldig he?!
Ik vind dat hele nummer sowieso geweldig! Oh en ik ga denk ik voor jullie even een stukje van Unnatural selection opnemenquote:
Oke, thx. Super dat ik kan staan daar, vind ik toch altijd beter dan een vaste zitplaatsquote:Op vrijdag 25 september 2009 12:21 schreef Felixa het volgende:
[..]
Dat is een staanplaats inderdaad, maar daar staat ook een tribune achterin waar je op kunt gaan zitten. Dat is vrije plaatskeuze, dus geen vast stoelnummer.
[ afbeelding ]
Ik houd dus mooi mijn eigen kaartquote:Op vrijdag 25 september 2009 12:21 schreef nijnja het volgende:
[..]
We kunnen altijd ruilen, dan ben je in ieder geval zeker van een zitplaats
Natuurlijk mag dat. Ben benieuwd!quote:Op vrijdag 25 september 2009 12:26 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik vind dat hele nummer sowieso geweldig! Oh en ik ga denk ik voor jullie even een stukje van Unnatural selection opnemenMag dat
? Ik heb hem vandaag voor het eerst geprobeerd (ook uitgezocht) dus het gaat niet soepeltjes
Maar ik ben benieuwd
Doe maar een bod via PM en ik zie wel of het aantrekkelijk voor mij is om ze van de hand te doen.quote:Op vrijdag 25 september 2009 13:54 schreef kweek89 het volgende:
hier hier! als burak Megalomaniac niet wil, wil ik hem wel :p
Dat kan je aardig goed!quote:
Hoe dat zo?quote:Op vrijdag 25 september 2009 16:49 schreef Stofje het volgende:
Nou ja, kans is groot dat ik als pers naar Muse in Rotterdam mag. Há, nog gratis ook dan. Wel even afwachten, dat is dan weer spannend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |