Ik zit ook in AN, rij 15. Je zit helemaal in het achterste vak schuin achterop het podium kijkend. Oftewel, niet geweldig, maar hey, het zijn kaartenquote:Op vrijdag 25 september 2009 10:36 schreef nijnja het volgende:
Bij mij staat 'Ingang oost/an, vak an, rij 19, stoel 62"... Ik ben dr nog nooit geweest, iemand enig idee hoe/wat/waar
? Iemand die toevallig b ij me in de buurt zit
?
http://www.ahoy.nl/evenementen/Muse-nov09/Seatingplanquote:Op vrijdag 25 september 2009 10:41 schreef nijnja het volgende:
Heeft iemand zo`n plaatje waarop ik kan zien hoe/wat/waar ik zit?
Plattegrond @ livenation?quote:Op vrijdag 25 september 2009 10:41 schreef nijnja het volgende:
Heeft iemand zo`n plaatje waarop ik kan zien hoe/wat/waar ik zit?
Dat is er idd ook achter.quote:Op vrijdag 25 september 2009 10:39 schreef SirAIC het volgende:
heb 1 zitplaats te pakken, zat nog te twijfelen of ik em zou laten gaan omdat het volgens mij best wel kutplek is, vak DN (volgens mij bijna achter het podium..) , maarja, kan er iig naartoe
Groot rood kruis...quote:
Joh, je hebt iig kaartenquote:Op vrijdag 25 september 2009 10:43 schreef nijnja het volgende:
Dus ik kijk tegen de achterkant van zeseksi hoor
Je Java vindt je niet lief!quote:
Ik bedoel het ook helemaal niet klagend hoorquote:
Dat zou best kunnen, maar ik heb het al gezien, bedankt!quote:
Ik ga ook alleen, of zit alleen iig, en je kan dan wel zeggen, ik was bij musequote:Op vrijdag 25 september 2009 10:47 schreef mausb het volgende:
Iemand ervaring met rand DM? Heb welgeteld 1 kaartje kunnen bemachtigen. Miss ga ik nu heel kansloos in me eentje naar Muse, maar what the hell, ik ben er iig bij!
quote:Op vrijdag 25 september 2009 10:46 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Een vriend van mij gaat helaas naar het buitenland, dus ik heb waarschijnlijk een kaartje over voor Muse. Moet me eens verdiepen hoe ik die het beste kan verkopen. Weet niet precies hoe dat allemaal geregeld is met die digitale kaarten.
Zo ga ik alleen naar Antwerpenquote:Op vrijdag 25 september 2009 10:47 schreef mausb het volgende:
Iemand ervaring met rand DM? Heb welgeteld 1 kaartje kunnen bemachtigen. Miss ga ik nu heel kansloos in me eentje naar Muse, maar what the hell, ik ben er iig bij!
Niks kansloos om alleen naar concert te gaan.quote:Op vrijdag 25 september 2009 10:47 schreef mausb het volgende:
Ja, wat let je?quote:Op vrijdag 25 september 2009 10:49 schreef HertogJohn het volgende:
Mjah, ik geef het op..![]()
Gratz aan de mensen die wel kaarten hebben bemachtigd!
Is het nog de moeite waard om te wachten rond de tijd van het concert dat de marktplaatsers hun prijzen omlaag schroeven richting acceptabel?
Dan kan je breed zitten...quote:Op vrijdag 25 september 2009 10:49 schreef Revje1 het volgende:
Ik heb nu 4 kaarten in vak Cm
En 3 kaarten in het betere vak Bi:)
Neppe tickets..quote:
Geen e-tickets accepteren dan.quote:
Ik heb 3 e-tickets gekocht. Heb eigenlijk geen flauw idee of je die gewoon los kon verkopen of dat die aan elkaar gekoppeld zijn. Als ik mijn kaartje verkoop dan vraag ik daar niet de hoofdprijs voorquote:Op vrijdag 25 september 2009 10:52 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Geen e-tickets accepteren dan.
Livenation site of muse site bedoel je?quote:Op vrijdag 25 september 2009 10:55 schreef Felixa het volgende:
Meestal komen bij die grotere, populaire concerten nog wat kaarten vrij vlak voor het concert zelf (bijv. U2, Killers). Dus altijd de site in de gaten houden een paar dagen voor het concert.
Die kaarten houden ze expres achter om last minute zwarthandel aan de deur zoveel mogelijk in te perken.
Ja maar als je die op Marktplaats koopt, kan diegene ze aan 100 mensen tegelijk verkopen...quote:Op vrijdag 25 september 2009 10:54 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Ik heb 3 e-tickets gekocht. Heb eigenlijk geen flauw idee of je die gewoon los kon verkopen of dat die aan elkaar gekoppeld zijn. Als ik mijn kaartje verkoop dan vraag ik daar niet de hoofdprijs voor
Live Nation/Eventim.quote:Op vrijdag 25 september 2009 10:56 schreef HertogJohn het volgende:
[..]
Livenation site of muse site bedoel je?
Lol ik zit DN, rij 19, stoel 62quote:Op vrijdag 25 september 2009 10:36 schreef nijnja het volgende:
Bij mij staat 'Ingang oost/an, vak an, rij 19, stoel 62"... Ik ben dr nog nooit geweest, iemand enig idee hoe/wat/waar
? Iemand die toevallig b ij me in de buurt zit
?
Ik neem wel spandoek mee: Kn0x!!quote:Op vrijdag 25 september 2009 11:00 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Lol ik zit DN, rij 19, stoel 62We zitten dus precies tegenover elkaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |